Gå til innhold

Tone Damli😊

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Hadde hun bare hatt litt mer ekte bryn.

Gjest BigBear
Skrevet
2 timer siden, DianaV skrev:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Bare misunnelig du 

Skrevet
1 minutt siden, BigBear skrev:

Bare misunnelig du 

Jeg er enig med @DianaV

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, BigBear skrev:

Bare misunnelig du 

😂👍

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, BigBear skrev:

Bare misunnelig du 

Gud så lei jeg er av sånne svar 🙄 Som om man er misunnelig om man sier sin mening. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 timer siden, DianaV skrev:

Det er ikke pent, søtt eller sjarmerende med damer som stikker ut tunga på bilder. Hun har tippa 30...

Helt enig med deg. 👍

Gjest Warrior
Skrevet
4 timer siden, DianaV skrev:

Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 

Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hva er galt med det? Det er da bare en tunge. Både kvinner og menn stikker ut tunga hvis de vil uansett alder. Blir ikke mindre pene av den grunn. Jeg nærmer meg 30 år og stikker av og til ut tunga på gøy. Enten på en leken måte eller for jeg er varm/sliten etter trening🤣 

Synes det et søtt jeg sånn som Tone gjør det. Viser liksom ei dame som er leken og tørr og være barnslig.

Jeg skriver jo bokstavelig talt hva jeg syns er "galt" med det. Det er min mening. Ser også at flere er enige enn uenige, så jeg er ikke den eneste som mener det. 

Endret av DianaV
  • Liker 8
Gjest Mocchhaa
Skrevet
4 hours ago, DianaV said:

Men hvorfor er det galt? 😛 

Skrevet

Hun er en pen kvinne.  Men ikke når hun fjoller seg til slik.  Sånt er for fjortiser. 

• Liker 11
Gjest Paramount
Skrevet

Veldig pen, men har ingen ting spesielt ved seg lenger. For meg er hun nå havnet i den store kategorien til Wenche Myhre. 

Gjest Warrior
Skrevet
19 minutter siden, DianaV skrev:

Jeg skriver jo bokstavelig talt hva jeg syns er "galt" med det. Det er min mening. Ser også at flere er enige enn uenige, så jeg er ikke den eneste som mener det. 

Selvfølgelig. Alle må få mene det de vil, jeg bare lurte hvorfor.

Annonse
Gjest Paramount
Skrevet
3 timer siden, Mocchhaa skrev:

Men hvorfor er det galt? 😛 

Det er ikke pent, uansett voksen alder. Tunga var heller ikke pen på bildet, det så bare ut som hun hadde klovnelepper.
Synd, for vi har sett utallige ganger før at hun har en fin tunge.

Skrevet

Tone er pen, ingen tvil om det. Men akkurat det bilde der, talte i akkurat til hennes fordel...

TS mener at dette bildet er helt fantastisk, det kan jeg virkelig ikke forstå. Eller var det kanskje sarkastisk ment?

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Kvelertak skrev:

Selvfølgelig. Alle må få mene det de vil, jeg bare lurte hvorfor.

OK. Jeg skriver bokstavelig talt hvorfor jeg syns det. Hun er en voksen dame og jeg synes ikke det er sjarmerende på noe vis, men jeg forstår at det appellerer til en viss målgruppe og det vet nok tone også. Så hun får sikkert responsen hun ønsker seg uansett hva folk mener om det. 

• Liker 5
Gjest BigBear
Skrevet
2 timer siden, Diamant skrev:

Tone er pen, ingen tvil om det. Men akkurat det bilde der, talte i akkurat til hennes fordel...

TS mener at dette bildet er helt fantastisk, det kan jeg virkelig ikke forstå. Eller var det kanskje sarkastisk ment?

Var ikke sarkastisk ment. Er det fineste bilde jeg har sett av hun 😍

Skrevet
5 minutter siden, BigBear skrev:

Var ikke sarkastisk ment. Er det fineste bilde jeg har sett av hun 😍

Tror det må være det dårligste bilde jeg har sett av henne.

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...