Gå til innhold

Positiv graviditetstest, så negativ..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok en RFSU-strips-test som etter 1 min ikke var antydning til positiv, så jeg la den fra meg på badet. Jeg glemte den bort og sjekket den igjen etter kanskje 30-60 min. Da var den svak positiv. Vi var begge enige om at selvom streken var svak, var det definitivt en ordentlig strek der og ikke en skyggestrek. Tok en ny RFSU-strips samme kveld som var negativ, også etter 5 min. I de to påfølgende dagene tok jeg en «tidlig-test» fra RFSU som begge var negative. Til tross for at jeg sjekket resultatet altfor lenge etter tiden kan jeg ikke skjønne hvordan testen kan bli positiv uten at hcg-hormonet er tilstede.. har gått 5 dager nå og har fremdeles ikke blødd, så jeg antar det ikke er «kjemisk». Har PCO med veldig uregelmessige sykluser, så jeg aner ikke når eller om eggløsning har vært, eller når jeg skal ha mensen. Bruker ingen hormoner, så det bør vel ikke påvirke. Noen med lignende erfaring?

Anonymkode: 87ca4...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja akkurat det samme skjedde med meg.. Gikk tilbake for å sjekke testen og da var det tydelig en strek der. Tok en ny test samme kveld og dagen etter som var negative.. 

Skal visst ikke stole på resultatet som kommer etter tiden på testen men jeg har absolutt aldri hatt antydning til strek hverken før eller etter den testen. 

Anonymkode: d4c03...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 22.07):

Endret av Tiktiki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det er derfor man ska lese av testen etter oppgitt tid! 

Anonymkode: ad238...a6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...