Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Gjest Natterangler
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Da er det leeeenge til, ja! 😄 Og Svein i starten, fysj så ufordragelig han var, men etterhvert ble han jo bare snill og god og en av mine favoritter. Var gøy da Svein og Juni drakk seg dritings i bryllupet til Ninni og Georg da, haha :hoho:  Mye fyllehumor i den serien, hehe. 

Ja, jeg gleder meg til Svein og Gjertrud kommer inn i serien. Så mange scener jeg husker av dem 😄 Og alle scenene med Juni som dritings. Love it 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natterangler skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg gleder meg til Svein og Gjertrud kommer inn i serien. Så mange scener jeg husker av dem 😄 Og alle scenene med Juni som dritings. Love it 😆

Håhåhå, Gjertrud ja, var rimelig forfylla hun og! :hoho: Du har mye å glede deg til der. Og Juni på fylla var helt konge. Anette Hoff er rå på å spille full! 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Håhåhå, Gjertrud ja, var rimelig forfylla hun og! :hoho: Du har mye å glede deg til der. Og Juni på fylla var helt konge. Anette Hoff er rå på å spille full! 

Ja, har ikke sett det siden det gikk på tv faktisk, så har mange høydepunkter å se frem til. Har allerede sett noen også 😊 Ja, karakteren Juni er helt rå! Juni er den karakteren man tenker på når man hører noen nevne hotel cæsar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Hun og Kofi

114FDA26-9FFF-4205-B068-C94D6F3C4021.jpeg
Synd at de ikke holdt sammen, jeg syntes at de var et fint par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Da er det leeeenge til, ja! 😄 Og Svein i starten, fysj så ufordragelig han var, men etterhvert ble han jo bare snill og god og en av mine favoritter. Var gøy da Svein og Juni drakk seg dritings i bryllupet til Ninni og Georg da, haha :hoho:  Mye fyllehumor i den serien, hehe. 

Så ble Ragnar så rasende at han slo Svein rett ned foran pressen i bryllupet haha!

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Lurer på hvorfor bare en "sesong" ble gitt ut på DVD. Bare 1998 episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lurer på hvorfor bare en "sesong" ble gitt ut på DVD. Bare 1998 episodene.

Var ment for å feire 10 års jubileum for Hotel Cæsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så nettopp ep. 10 sesong 20.

Når Christian Borchman gråter over Juni som ligger i koma! 😭 Herregud, så trist scene. Veldig bra!

Anonymkode: 8e83a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så nettopp ep. 10 sesong 20.

Når Christian Borchman gråter over Juni som ligger i koma! 😭 Herregud, så trist scene. Veldig bra!

Anonymkode: 8e83a...829

Så går han og knuller på søstera hennes. Fin type.

Anonymkode: b9e6f...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden jeg har sett på, veldig lenge siden. Men glemmer ikke kidnappingssituasjonen eller når de dyttet Fru Anker Hansen ned trappa, bomben som gikk av er noe av det siste jeg så før jeg sluttet å følge med.

Kan jo heller inne glemme når hun som ikke kunne snakke plutselig snakket.

Men det blir små scener jeg husker, det er en god stund siden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (33 minutter siden):

Er lenge siden jeg har sett på, veldig lenge siden. Men glemmer ikke kidnappingssituasjonen eller når de dyttet Fru Anker Hansen ned trappa, bomben som gikk av er noe av det siste jeg så før jeg sluttet å følge med.

Kan jo heller inne glemme når hun som ikke kunne snakke plutselig snakket.

Men det blir små scener jeg husker, det er en god stund siden 😅

Bomben i båten?

Tove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Bomben i båten?

Tove?

Bombe på hotellet mener jeg det var, eller var det bussen 🤔 husker det var en bombe som eksploderte, men det var akkurat rundt da jeg sluttet å se. Eller kanskje det bare var en brann på hotellet 🤔

Og Tove er kanskje navnet. Det er vel fort 20 år siden 😅 og jeg er elendig på navn 😂

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (3 minutter siden):

Bombe på hotellet mener jeg det var, eller var det bussen 🤔 husker det var en bombe som eksploderte, men det var akkurat rundt da jeg sluttet å se. Eller kanskje det bare var en brann på hotellet 🤔

Og Tove er kanskje navnet. Det er vel fort 20 år siden 😅 og jeg er elendig på navn 😂

Hotel Cæsar var ganske kjedelig mot slutten, jeg så bare på fortsatt av gammel vane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For en gøyal tråd, å jeg så ikke på HC engang! (men husker en del av karakterene)

Noen som husker hvem han mafiatypen var, senere i HC. Muligens rundt 2010-2011? Han drev å pressa Storm kanskje, husker ikke helt. Mener de møttes i bilkjellere og slike steder kanskje.

Anonymkode: 6e01e...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle episodene og var lei meg da det var ferdig. 🙈Det har vært mye tragedie, men den episoden som jeg måtte se flere ganger og som jeg lo mest av var da Eva og hennes datter( som jeg har glemt navnet på ) skulle lage mat til en id-feiring. De løp etter den høna inne for å kappe hode av den😂 jeg lo så jeg grein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett alle episodene og var lei meg da det var ferdig. 🙈Det har vært mye tragedie, men den episoden som jeg måtte se flere ganger og som jeg lo mest av var da Eva og hennes datter( som jeg har glemt navnet på ) skulle lage mat til en id-feiring. De løp etter den høna inne for å kappe hode av den😂 jeg lo så jeg grein.

Jeg ble veldig skuffet over siste episoden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg ble veldig skuffet over siste episoden 

Ja jeg også😩hadde forventet noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (1 minutt siden):

Ja jeg også😩hadde forventet noe annet. 

Jeg syntes ikke at serien var det samme etter at Svein forlot 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Bomben i båten?

Tove?

Bomben på båten med Viktoria og Tomas og dattern til Tomas. 
Tove er fra sesong 1, datteren til Solrun som er husøkonom, Tove er stum etter å ha vært vitne til brannen på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 minutt siden):

Bomben på båten med Viktoria og Tomas og dattern til Tomas. 
Tove er fra sesong 1, datteren til Solrun som er husøkonom, Tove er stum etter å ha vært vitne til brannen på hotellet

Husker det godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...