Gå til innhold

Hotel Cæsar - Et hjem for mimring! :-)

Tradegy

Anbefalte innlegg

Gjest Hottentått
Cid skrev (5 minutter siden):

Var da det virkelig begynt å gå nedover synes jeg

Ja, de burde gitt seg mens leken var god 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hottentått skrev (15 minutter siden):

Ja, de burde gitt seg mens leken var god 🙈

Burde gitt seg etter 2008 på ti års jubileet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cid skrev (1 time siden):

Hun hadde mistet hukommelsen så hun var ikke seg selv 😅

Det må være utrolig morsomt å være såpeforfatter. 🤣 Husker jeg så mye Sunset Beach i min tid. Manusforfatterne må ha jobbet etter mottoet: «Hva er det sykeste som kan skje? We’ll double it.» 

Anonymkode: d0393...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Er fortsatt sur over at jeg ikke fikk med meg den aller siste sesongen fordi jævla tv2 bestemte å sende det på deres teite strømmetjeneste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ghostface skrev (7 minutter siden):

Er fortsatt sur over at jeg ikke fikk med meg den aller siste sesongen fordi jævla tv2 bestemte å sende det på deres teite strømmetjeneste. :)

Teit er den ikke, det er mye bra å se der :) Hatt play selv i mange år, strømmetjenester er fremtiden :) Kan ikke huske sist jeg så på lineær tv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Cid skrev (Akkurat nå):

Teit er den ikke, det er mye bra å se der :) Hatt play selv i mange år, strømmetjenester er fremtiden :) Kan ikke huske sist jeg så på lineær tv 

Det er tv2 som er grådig. Og det er teit. :) Ser ikke så mye på tv2 så tviler på at jeg kommer til å skaffe meg deres strømmetjeneste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface skrev (34 minutter siden):

Det er tv2 som er grådig. Og det er teit. :) Ser ikke så mye på tv2 så tviler på at jeg kommer til å skaffe meg deres strømmetjeneste. :)

Smart er et mer riktig ord synes jeg, alle tv kanaler har en strømmetjeneste nå og de alle koster utenom nrk tv av åpenbare grunner. Men når det gjelder Hotel Cæsar så gikk du virkelig ikke glipp av noe, jeg vil faktisk si at du er heldig som ikke har sett siste episoden og har det som din avslutning 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Cid skrev (1 minutt siden):

Smart er et mer riktig ord synes jeg, alle tv kanaler har en strømmetjeneste nå og de alle koster utenom nrk av åpenbare grunner. Men når det gjelder Hotel Cæsar så gikk du virkelig ikke glipp av noe, jeg vil faktisk si at du er heldig som ikke har sett siste episoden og har det som din avslutning 

Det tv2 gjorde feil var at det var inspirerte av Skam. Men Skam ble sendt på strømemtjeneste før det ble vist på tv, mens tv2, bestemte seg å sende det på strømmetjeneste etter at det har gått mange år på tv. Dårlig løsning. Jeg vil heller se en dårlig avslutning enn at det hele føles ut som en oppspist hengende tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface skrev (1 minutt siden):

Det tv2 gjorde feil var at det var inspirerte av Skam. Men Skam ble sendt på strømemtjeneste før det ble vist på tv, mens tv2, bestemte seg å sende det på strømmetjeneste etter at det har gått mange år på tv. Dårlig løsning. Jeg vil heller se en dårlig avslutning enn at det hele føles ut som en oppspist hengende tråd.

Er aldri for seint å se da, tviler på at de noensinne vil fjerne serien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Cid skrev (Akkurat nå):

Er aldri for seint å se da, tviler på at de noensinne vil fjerne serien 

Skal ikke sponse tv2 en krone. De bruker pengene bare på enda mer fotballkamper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface skrev (Akkurat nå):

Skal ikke sponse tv2 en krone. De bruker pengene bare på enda mer fotballkamper. :)

Ser ikke på sport jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ghostface
Cid skrev (1 minutt siden):

Ser ikke på sport jeg :) 

Ikke jeg heller, ser knapt på tv, nettopp pga mange sportssendinger og det gidder ikke jeg. :)

Endret av Ghostface
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, ser knapt på tv, nettopp pga mange sportssendinger og det gidder ikke jeg. :)

Det kjekke med strømmetjenester utenom null reklame er at jeg slipper at noe jeg skal se er utsatt grunnet sport 😄 (looking at you tour de france 😒)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Ghostface said:

Hotel Cæsar var en såpeopera den var ikke laget for å ha en ordentlig slutt. De slutter bare når de ikke har nok seere. 

Anonymkode: c0dc8...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, føler Cæsar ble mer og mer utvannet etter som årene gikk og de prøvde å kopiere og etterligne andre serier. Synes ikke det funket bra.

Anonymkode: a0fdf...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Cid skrev (7 minutter siden):

Det kjekke med strømmetjenester utenom null reklame er at jeg slipper at noe jeg skal se er utsatt grunnet sport 😄 (looking at you tour de france 😒)

Haha, skjønner det. Holder meg til dvd og blu-ray. Å sponse strømmetjenester er som å sponse andres samling i stedet for sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hotel Cæsar var en såpeopera den var ikke laget for å ha en ordentlig slutt. De slutter bare når de ikke har nok seere. 

Anonymkode: c0dc8...fec

Håpte alltid at Georg skulle dukke opp i live på slutten "skal det være noe sjampis folkens?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjønner det. Holder meg til dvd og blu-ray. Å sponse strømmetjenester er som å sponse andres samling i stedet for sin egen.

Jeg brukte å samle på DVD-er og Blu-ray men sluttet da det er mye mer praktisk å bare kunne gå inn og strømme den fremfor å lete den fram, nå er de lagret på boden min istedenfor 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...