AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #21 Del Skrevet 29. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har stormannsgalskap velger å døpe ungen sin det. Anonymkode: 520d4...426 Det verste er at det kan gå veldig galt når foreldre har ambisjoner på sine barns vegne. Rinnan var døpt Henry Oliver, som var spenstig på den tiden. Faren var skomaker, mora var ambisiøs. Anonymkode: a9659...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. juni 2021 #22 Del Skrevet 30. juni 2021 Minner meg om (utover Bonaparte) en svensk fyr som het Karl Napoleon et eller annet (husker ikke hvor jeg leste det) som ble mestertyv Kanskje ikke det foreldrene hadde håpa på for ham. Enkelte navn forbindes bare med én person, og det kan bli veldig mye å bære for den som skal hete det. Spesielt dersom vedkommende ikke lykkes særlig godt i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli 2021 #23 Del Skrevet 10. juli 2021 Ronny Napoleon Jensen? Nyyyydelig ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. juli 2021 #24 Del Skrevet 10. juli 2021 Det er et kattenavn. Dropp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #25 Del Skrevet 10. juli 2021 Mmmm... det er spenstig, tenker jeg... Ville ikke valgt det selv, men de færreste ville nok valgt navnet jeg valgte til min sønn heller, så... Anonymkode: fa863...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå