AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Forsøkte å lete meg gjennom en passende tråd å poste dette innlegget. Blir litt feil å legge den på tolkning av tester.. Har vært prøver siden 2018, og denne måneden er første forsøk med ivf. Det er nå 14 dager siden uttak, og 12 dager siden innsett. Lovet meg selv å vente med testing, men selvdisiplinen var dessverre ikke der. Tok test nå kl 12, uten morgenurin. Testen er positiv, men jeg er redd for at jeg har testet for tidlig, og at det er ovitrelle som henger igjen (16 dager siden jeg tok den). Nå går jeg kun på Lutinus. Anonymkode: ddc58...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Oi, her var det ikke mye tvil! Ovitrelle kan sitte i kroppen opptil 10 dager. Jeg har opplevd at den kan sitte i opp til 12 dager, men da får du ikke i nærheter av slike sterke tester, så jeg tror nok ikke du skal bekymre deg så veldig mye over det. Gratulerer! Anonymkode: bb83a...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi, her var det ikke mye tvil! Ovitrelle kan sitte i kroppen opptil 10 dager. Jeg har opplevd at den kan sitte i opp til 12 dager, men da får du ikke i nærheter av slike sterke tester, så jeg tror nok ikke du skal bekymre deg så veldig mye over det. Gratulerer! Anonymkode: bb83a...f6b Takk for at du tok deg tid til å svare❤️ Har fått svake streker et par ganger før, som Jar endt med mensen. Så er ganske redd.. men har aldri fått så sterk strek før.. Anonymkode: ddc58...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 Tenker du er gravid jeg. Du kan ta en ny om en dag eller to, men tror sterkt du er gravid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for at du tok deg tid til å svare❤️ Har fått svake streker et par ganger før, som Jar endt med mensen. Så er ganske redd.. men har aldri fått så sterk strek før.. Anonymkode: ddc58...e6c Bare hyggelig ❤️ Det vil jo alltid være en fare for kjemisk o.l. og det er jo ofte derfor klinikken vil at man skal vente med testing. Men nå er du i hvertfall gravid og oddsene for at det skal gå bra er på din side! Den vil nok også slå ut på digital med så sterk strek som du har fått i dag. Anonymkode: bb83a...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare hyggelig ❤️ Det vil jo alltid være en fare for kjemisk o.l. og det er jo ofte derfor klinikken vil at man skal vente med testing. Men nå er du i hvertfall gravid og oddsene for at det skal gå bra er på din side! Den vil nok også slå ut på digital med så sterk strek som du har fått i dag. Anonymkode: bb83a...f6b ❤️ Ja, tror ikke at jeg tør å håpe for mye før det har passert testdato. I følge min naturlig syklus så skal jeg ha mensen om et par dager, men klinikken sa at jeg skulle teste på dag 16. Synes det høres lenge ut.. og jeg som ikke klarte og vente, og testet fire dager før jeg egentlig skal. Får bare håpe og be om at egget skal klamre seg fast. Er skummelt å kjenne på glede og håp, når det har vært snart tre år med nedturer. Anonymkode: ddc58...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå