AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #21 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg er 24 og har aldri brukt prevensjon, kun hoppet av i svingen. Aldri blitt gravid. Det sier jo seg egentlig selv at om det ikke kommer sæd inn så er det ingen mulighet for graviditet. Så du kan være ganske sikker dersom han faktisk trekker seg ut i tide. Spørsmålet er jo om han er «usikker på om han kom inni» som de fleste er. Anonymkode: 80838...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #22 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg har aldri blitt gravid av å hoppe av i svingen, uansett når i syklus. De gangene jeg har blitt gravid har han kommet inni. Anonymkode: 79444...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #23 Del Skrevet 28. juni 2021 Dersom mannen er helt tett (og ikke har spor etter sædceller på penisen før før av) og det altså ikke kommer en eneste sædcelle inn i skjeden, er det umulig å reprodusere. Null sæd = null egg som kan bli befruktet. Om han derimot ikke trekker seg ut i tide, og/eller har precum som inneholder sædceller (omdiskutert om precum inneholder sæd eller ikke, tror noen menn har det - andre ikke) vil det være en sjanse for graviditet. En normal utløsning under eggløsning gir en ca 20 prosent sjanse for graviditet, så precum/ikke trekke seg ut intime vil gi en betydelig mindre sjanse. Med andre ord, det kommer i stor grad an på mannen. Jeg har brukt hoppe av i svingen med min nåværende parter (som har stålkontroll og ikke precum), og der har gått veldig fint frem til nå. Anonymkode: 9d594...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #24 Del Skrevet 28. juni 2021 «Frem til nå»… høres ut som om jeg var blitt gravid nå🙊 Mente at det har gått fint så langt☺️ Anonymkode: 9d594...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #25 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ingen behov for å være spydig, frøken, forsto ikke hvorfor han hoppet av i svingen når dere uansett ønsket barn. Anonymkode: fa027...f8c Er du som er spydig da Anonymkode: 09a9a...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra88 Skrevet 28. juni 2021 #26 Del Skrevet 28. juni 2021 Rart hvordan andre folk blander seg inn i det som IKKE er spørsmålet, og i tillegg lage stor ståhei ut av det?! Fy flate, flok slutter aldri å sjokkere meg😅 Vi har barn, og jeg har brukt Flo appen både før og etter barnet våres. Vi hopper alltid av i svingen i de fruktbare dagene når vi ikke er prøvete, og det har gått fint. Når vi fikk barnet så var det planlagt og satt på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #27 Del Skrevet 29. juni 2021 Hoppet av i svingen 4 dager før EL og ble gravid. Har termin i oktober 😅 Anonymkode: b87b3...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #28 Del Skrevet 29. juni 2021 Abrakadabra88 skrev (13 timer siden): Rart hvordan andre folk blander seg inn i det som IKKE er spørsmålet, og i tillegg lage stor ståhei ut av det?! Fy flate, flok slutter aldri å sjokkere meg😅 Vi har barn, og jeg har brukt Flo appen både før og etter barnet våres. Vi hopper alltid av i svingen i de fruktbare dagene når vi ikke er prøvete, og det har gått fint. Når vi fikk barnet så var det planlagt og satt på første forsøk. Haha så sant!😂 Tror det er flere stusselige sjeler her inne som er mye ensom, da er det vel lett for at et hovedinnlegg kan bli altoppslukende🙊 Fint å få høre erfaringen din! TS Anonymkode: 3786c...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #29 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hoppet av i svingen 4 dager før EL og ble gravid. Har termin i oktober 😅 Anonymkode: b87b3...402 Åii se der ja😅 men er du helt sikker på at der ikke var «brukerfeil» fra mannens side? Anonymkode: 3786c...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #30 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha så sant!😂 Tror det er flere stusselige sjeler her inne som er mye ensom, da er det vel lett for at et hovedinnlegg kan bli altoppslukende🙊 Fint å få høre erfaringen din! TS Anonymkode: 3786c...af4 Hva er egentlig problemet ditt? Sjelden sett en trådstarter klikke så mye for så lite. Du kan jo enkelt google frem et svar på det du spør om når du er helt allergisk mot å få helt vanlige spørsmål. Har du kanskje noen issues med din avgjørelse her eller noe, som du må ta utover fremmede på et forum? Mannen din som egentlig ikke vil ha barn og du som håper hardt på et uhell? Anonymkode: c574f...0cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #31 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 20.58): Dere som har hoppet av i svingen å blitt gravide/unngått graviditet.. hvordan gjorde dere det under de fruktbare dagene?(bruker Flo-appen). vi er i 30-åra, utdanna og har egen bolig å Vi vil gjerne ha barn så er ikke krise, men tar det heelt rolig nå i starten for å venne oss til «prøvingen»/at vi ikke bruker prev. Orker ikke stresse med å ta el.test osv enda. Men så nå at vi altså har «hoppet av» 2-3 dager før el. Samb. trakk seg ut flere min før utløsning, men skjønner jo at det ikke er noen sikkerhet i det😂 Noen som har «slurvet» på samme måte og blitt gravide? Anonymkode: 3786c...af4 Min veninne fikk 4 barn på den måten, før hun forstod at prevensjon eller avholdenhet er det eneste som hindrer graviditet. Anonymkode: 18e82...90e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #32 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva er egentlig problemet ditt? Sjelden sett en trådstarter klikke så mye for så lite. Du kan jo enkelt google frem et svar på det du spør om når du er helt allergisk mot å få helt vanlige spørsmål. Har du kanskje noen issues med din avgjørelse her eller noe, som du må ta utover fremmede på et forum? Mannen din som egentlig ikke vil ha barn og du som håper hardt på et uhell? Anonymkode: c574f...0cd Der var du ja, tok ikke lang tid før akkurat du bet på agnet!😆 HI handler om nøyaktig det jeg spør om, hverken mer eller mindre. Selvfølgelig hadde det vært mer juicy og spennende med en liten shady detalj om at jeg prøvde å lure mannen til å bli far, slike tråder skaper temp! Men, visst du leser litt her, så ser du at det for mange, til tros ikke deg, kan føles naturlig å «hoppe av» i en periode fra pilleslutt til planlagt prøvemnd. Vil du ha tråder med temperatur i uten at du må konstruere det frem selv, så finnes det myyye rart her om du leter litt Anonymkode: 3786c...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #33 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Min veninne fikk 4 barn på den måten, før hun forstod at prevensjon eller avholdenhet er det eneste som hindrer graviditet. Anonymkode: 18e82...90e Se der ja. Ja er nok ikke en metode som en bør slå seg til ro med med mindre barn er veldig ønsket i nær fremtid!😊 Vi vet jo alle hva ubeskyttet samleie kan føre til, men magefølelsen min sier at metoden gjør at vi kan kjøre «safe» et par mnd😆 naiv tanke vil jeg tro! Anonymkode: 3786c...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #34 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åii se der ja😅 men er du helt sikker på at der ikke var «brukerfeil» fra mannens side? Anonymkode: 3786c...af4 Hva annet skulle det vært?🙈 Anonymkode: 9d594...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #35 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 21.03): Hei du, vi venter til høsten før vi setter inn støtet for fullt da vi ikke orker å stresse med det nå i sommerferien av diverse grunnet. Bare spør om det er noe annet du lurer på omkring oss og vårt liv😊🙌🏼 Anonymkode: 3786c...af4 Er jo legalt at folk spør for det var ikke lett å skjønne hva du mente. Når det gjelder spørsmålet ditt er det ingen her som kan svare på om du blir gravid ved å hoppe av i svingen. Det avhenger jo helt av dere to, og hvor fertile dere er. Siden dere allerede er i 30-årene har dere ingen tid å miste og jeg skjønner ikke det med å vente til høsten. Det er jo kun noen få måneder til, så det har vel ingenting å si om du blir gravid nå eller til høsten. Er umulig å time sånt. Og noen klarer det aldri. Anonymkode: 62c0d...9bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #36 Del Skrevet 29. juni 2021 Her har det alt og si hvor god kontroll mannen din har. Kan han dette godt og kjenner tydelig før han kommer så han rekker å trekke den ut før noe sæd rekker å komme ut? jeg har aldri stått på prevensjon så lenge jeg har vært sammen med min mann (10 år) og har alltid brukt denne metoden og han har stålkontroll på dette, aldri blitt gravid foruten når vi faktisk prøvde 🤗 Anonymkode: 3153d...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #37 Del Skrevet 29. juni 2021 Mannen min og jeg brukte det som «prevensjon» i to år før vi ble aktive prøvere. En evt graviditet hadde ikke vært planlagt, men det ville vært en positiv overraskelse. Jeg ble fort gravid da vi begynte å prøve, men ikke før. Skjønner deg godt, TS Anonymkode: 5264b...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 30. juni 2021 #38 Del Skrevet 30. juni 2021 Hvorfor har du lagr denne på prøvere og ufrivillig barnløse? Du er verken prøver eller ufrivillig barnløs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #39 Del Skrevet 1. juli 2021 12 hours ago, Curlyme said: Hvorfor har du lagr denne på prøvere og ufrivillig barnløse? Du er verken prøver eller ufrivillig barnløs. Ikke TS, men beskrivning av dette underforumet er altså: "For deg som prøver å få barn, har prøvd lenge eller planlegger å begynne prøvingen." 😘 Anonymkode: d3a6f...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #40 Del Skrevet 1. juli 2021 vi er i samme situasjon. vi vil ha barn, men vi ønsker å vente prøvingen til etter jeg har tatt koronavaksine, men skjer det så skjer det. ser også at det er litt greit å ikke være gravid i sommer. da jeg er den som liker å ta meg et glass vin/øl til mat. vi har dog hatt litt mindre sex, men når vi har hatt det så er det på el fordi da her jeg mye mer kåt 😅 han har trekt seg ut som regel før men en gang han var inne litt for lenge. har hatt sex tilsammen 3mnd nå hvor han har hoppet av i svingen. ikke blitt gravid enda. min svigersøster ble gravid av å hoppe av i svingen. første forsøk etter slutt på prevansjon. så det er jo mulig😊 det var nr 2,men vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 3a6b0...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå