Gå til innhold

Facebook. dere som poster offientlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke ofte jeg poster noe offentlig. Merker jeg har mange "hindere" Har litt angst for sosiale medier.

Har også lagt personer på begrenset tilgang. En som jobbet på en skole jeg gikk på reagerte og spurte veldig rett ut hva som hadde skjedd med veggen min. Det likte jeg dårlig. Folk som man skjenner fra skoler som ikke er medelever, eller enkelte fra jobb, må regne med å ikke få like stor tilgang til profilen alltid.

Anonymkode: ba1b8...75b

Det er jeg enig er en uting, kan bare svare da at man ikke er så aktiv.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet ble mye enklere når jeg droppet de aller fleste andre enn folk jeg faktisk liker på vennelista på FB.

LinkedIn til jobb-styr og folk jeg møter igjennom organisasjoner på fritiden. Resten får bare tåle at jeg ikke har rubbel og bit på vennelista.

Dermed slipper jeg å tenke noe særlig over det når jeg poster noe, ikke at det skjer så alt for ofte uansett.

Anonymkode: 2eb66...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Livet ble mye enklere når jeg droppet de aller fleste andre enn folk jeg faktisk liker på vennelista på FB.

LinkedIn til jobb-styr og folk jeg møter igjennom organisasjoner på fritiden. Resten får bare tåle at jeg ikke har rubbel og bit på vennelista.

Dermed slipper jeg å tenke noe særlig over det når jeg poster noe, ikke at det skjer så alt for ofte uansett.

Anonymkode: 2eb66...ad0

Så bra, men nå var vel egentlig spørsmålet om det synes.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...