Gå til innhold

Facebook. dere som poster offientlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

poster dere private poster og på forskjellige lister?

Og blir det lagt merke til av vennelisten?

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

poster dere private poster og på forskjellige lister?

Og blir det lagt merke til av vennelisten?

Anonymkode: 6112e...941

Vurdere å gjøre dette.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid noen unntak fra hvem som får se statusene mine. Det er gjerne mine søsken sine eks-kjærester, og veldig perifere personer som jeg har kommet i kontakt med på grunn av jobb. 

 

Jeg poster private poster der, men er nøye med å unnta alle fra samme miljø hvis jeg skriver noe jeg helst ikke ønsker at de skal se (for eksempel alle fra jobb-livet, og da tar jeg med alle fra det arenaen) etc. 

 

Har fått kommentar tidligere fra en barndomsvenn om at vedkommende ikke så veggen min,  men det er mitt valg hvem jeg ønsker å dele slikt med.

Anonymkode: 87869...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør dette. Jeg vet ikke om det blir lagt merke til. Men jeg har forskjellige innstillinger på vennelisten min

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har alltid noen unntak fra hvem som får se statusene mine. Det er gjerne mine søsken sine eks-kjærester, og veldig perifere personer som jeg har kommet i kontakt med på grunn av jobb. 

 

Jeg poster private poster der, men er nøye med å unnta alle fra samme miljø hvis jeg skriver noe jeg helst ikke ønsker at de skal se (for eksempel alle fra jobb-livet, og da tar jeg med alle fra det arenaen) etc. 

 

Har fått kommentar tidligere fra en barndomsvenn om at vedkommende ikke så veggen min,  men det er mitt valg hvem jeg ønsker å dele slikt med.

Anonymkode: 87869...229

Okay, poster du også offientlig?

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør dette. Jeg vet ikke om det blir lagt merke til. Men jeg har forskjellige innstillinger på vennelisten min

Ja, det har jeg også begynt på og på den ene listen fikk jeg en kamerat til å sjekke, og det kom opp hvem det var delt med! 

Men når jeg lagte en liste hvor det var skjult for enkelte, så kom det ikke opp profilen hans.

Poster du kun på lister eller hender det noen ganger at du poster noe public slik at alle kan det?

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig kløne med sosiale medier 😁

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg også begynt på og på den ene listen fikk jeg en kamerat til å sjekke, og det kom opp hvem det var delt med! 

Men når jeg lagte en liste hvor det var skjult for enkelte, så kom det ikke opp profilen hans.

Poster du kun på lister eller hender det noen ganger at du poster noe public slik at alle kan det?

Anonymkode: 6112e...941

Jeg poster noen ting offentlig, feks ting knyttet til en sykdom jeg er opptatt av. 

Så poster jeg ting som feks handler om familien med min "Nære venner"-liste. Eller. Jeg har 54stk på begrenset. De ser bare mine offentlige poster. Alle nye venner legges rett i begrenset med mindre de er "nære". Skriver nære i gåseøyne for det er mange som ikke er det på den listen, men de på begrenset er folk jeg ikke nødvendigvis vil dele ting med(feks folk på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (2 minutter siden):

Jeg poster noen ting offentlig, feks ting knyttet til en sykdom jeg er opptatt av. 

Så poster jeg ting som feks handler om familien med min "Nære venner"-liste. Eller. Jeg har 54stk på begrenset. De ser bare mine offentlige poster. Alle nye venner legges rett i begrenset med mindre de er "nære". Skriver nære i gåseøyne for det er mange som ikke er det på den listen, men de på begrenset er folk jeg ikke nødvendigvis vil dele ting med(feks folk på jobb)

Ja, jeg også har noen på begrenset liste så de ikke ser noen.

Også har jeg en jobbliste, en for alle venner, og en som skjuler noen av vennene mine. Dette gjelder posting.

Og en som egen liste: de for ikke sett om jeg melder meg på en event, da jeg har opplevd folk har dukket opp ditt jeg skal uten avtale og forventet at jeg skal tibringe all tid med de når jeg har vært der med andre.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster kun for alle på vennelisten men jeg legger som regel ut kun bilder av hundene mine.😁 Veldig sjelden bilder av meg siden jeg ser rar ut på alle bilder. Men hundene er fine uansett hvilket bilde jeg legger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg også har noen på begrenset liste så de ikke ser noen.

Også har jeg en jobbliste, en for alle venner, og en som skjuler noen av vennene mine. Dette gjelder posting.

Og en som egen liste: de for ikke sett om jeg melder meg på en event, da jeg har opplevd folk har dukket opp ditt jeg skal uten avtale og forventet at jeg skal tibringe all tid med de når jeg har vært der med andre.

Anonymkode: 6112e...941

Ja egentlig tenker jeg av og til at livet hadde vært lettere om jeg ikke var venn med disse på face, for det er litt styrete å legge opp sånn. 

Jeg har bare sluttet å melde meg på arrangementer på fb da. Jeg er ikke der så mye, bruker mest messenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eveline skrev (1 minutt siden):

Jeg poster kun for alle på vennelisten men jeg legger som regel ut kun bilder av hundene mine.😁 Veldig sjelden bilder av meg siden jeg ser rar ut på alle bilder. Men hundene er fine uansett hvilket bilde jeg legger ut.

Okidoki.

Anonymkode: 6112e...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (Akkurat nå):

Ja egentlig tenker jeg av og til at livet hadde vært lettere om jeg ikke var venn med disse på face, for det er litt styrete å legge opp sånn. 

Jeg har bare sluttet å melde meg på arrangementer på fb da. Jeg er ikke der så mye, bruker mest messenger

Ja, men jeg synes det er høflig til verten og si ifra. Men jeg jeg viser det kun til vert.

Men handler også om å holde koll på hva man skal og hva kan tenke seg å være med, ellers så glemmer jeg det-selvom jeg skriver avtaler i en avtalebok. men noen ganger så er kun en interesse for å være med på et event, og man undersøke om man kan osv osv. Der synes jeg fb er sjekt. fint oversikt over show ol.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eveline skrev (8 minutter siden):

😅Hehe

🤠

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par innlegg som offentlig, så jeg veit hva folk som snoket ser. Typisk bildet som arbeidsgiver eller liknende kan se uten problemer. 

I tillegge har jeg et par personer som har begrenset tilgang. 

Anonymkode: 8409e...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har et par innlegg som offentlig, så jeg veit hva folk som snoket ser. Typisk bildet som arbeidsgiver eller liknende kan se uten problemer. 

I tillegge har jeg et par personer som har begrenset tilgang. 

Anonymkode: 8409e...dd1

Du sliter med folk som snoker?

Anonymkode: 6112e...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg poster noe offentlig. Merker jeg har mange "hindere" Har litt angst for sosiale medier.

Har også lagt personer på begrenset tilgang. En som jobbet på en skole jeg gikk på reagerte og spurte veldig rett ut hva som hadde skjedd med veggen min. Det likte jeg dårlig. Folk som man skjenner fra skoler som ikke er medelever, eller enkelte fra jobb, må regne med å ikke få like stor tilgang til profilen alltid.

Anonymkode: ba1b8...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere i denne tråden? Over 50? Hva er det som er så viktig at det må deles som en status? Send en melding i en gruppechat til de dere ønsker skal ha den informasjonen da💀 Hvis ikke alle kan se. 

Anonymkode: 49c2c...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor gamle er dere i denne tråden? Over 50? Hva er det som er så viktig at det må deles som en status? Send en melding i en gruppechat til de dere ønsker skal ha den informasjonen da💀 Hvis ikke alle kan se. 

Anonymkode: 49c2c...b18

OKidoki.

Anonymkode: 6112e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...