AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Del Skrevet 26. juni 2021 Hei, Jeg spør her inne. For det første så er jeg ferdig med barn. Har to ungdommer i hus, og jeg er passert førti, og ønsker ikke flere barn. Jeg hadde problemer med å bli gravid og ble gravid via prøverør. Fikk beskjed den gang at det var kanskje 1% sjanse for at jeg kunne bli gravid på egenhånd pga tette eggleder. Men etter jeg var ferdig med barn så har jeg vekslet mellom hormonspiral og p-piller de siste årene pga jeg har ekstreme menssmerter. Men alle gangene jeg har tatt pause i fra prevensjon så har jeg fått mensen med engang. Ellers så har jeg alltid hatt en regelmessig mens. Nå har jeg gått to år på minipillen og tenkte å ta en liten pause igjen. Nå er det snart 3 uker siden jeg tok siste pillen og enda ikke fått mensen. Har mens murringen, men mensen kommer ikke. Nå ble jeg skikkelig stressa, for jeg ønsker overhodet ikke flere barn. Tror også jeg ikke er i tidlig overgangsalder da jeg ikke har noen symptomer på det. Mens jeg gikk på minipillen så hadde jeg småblødninger ganske ofte og. Når fikk dere mensen etter p-pille slutt? Anonymkode: c4c35...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, Jeg spør her inne. For det første så er jeg ferdig med barn. Har to ungdommer i hus, og jeg er passert førti, og ønsker ikke flere barn. Jeg hadde problemer med å bli gravid og ble gravid via prøverør. Fikk beskjed den gang at det var kanskje 1% sjanse for at jeg kunne bli gravid på egenhånd pga tette eggleder. Men etter jeg var ferdig med barn så har jeg vekslet mellom hormonspiral og p-piller de siste årene pga jeg har ekstreme menssmerter. Men alle gangene jeg har tatt pause i fra prevensjon så har jeg fått mensen med engang. Ellers så har jeg alltid hatt en regelmessig mens. Nå har jeg gått to år på minipillen og tenkte å ta en liten pause igjen. Nå er det snart 3 uker siden jeg tok siste pillen og enda ikke fått mensen. Har mens murringen, men mensen kommer ikke. Nå ble jeg skikkelig stressa, for jeg ønsker overhodet ikke flere barn. Tror også jeg ikke er i tidlig overgangsalder da jeg ikke har noen symptomer på det. Mens jeg gikk på minipillen så hadde jeg småblødninger ganske ofte og. Når fikk dere mensen etter p-pille slutt? Anonymkode: c4c35...b8a Du må jo ta en g-test da? Men hvorfor skal du ha pause fra minipilla? Skal du over på spiral igjen? For å svare på spm ditt så fikk jeg mensen etter 28 dager Anonymkode: 25a0c...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 27. juni 2021 #3 Del Skrevet 27. juni 2021 Jeg fikk jo mensen med en gang i den pillefrie uka og fra da av så var syklusen på plass som normalt. Ta deg en test i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Del Skrevet 27. juni 2021 ca 1 mnd etter pilleslutt. Anonymkode: cc4ce...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Del Skrevet 27. juni 2021 Etter siste pille fikk jeg bortfallsblødning etter noen dager. Fra første dag i bortfallsblødningen til første dag av den "ordentlige" blødningen, gikk det 36 dager. Har hatt stabil syklus før pillestart, så håper den stabiliserer seg etter hvert. Første ordentlige mens nå. Anonymkode: 9c911...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå