Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. juni 2021 #1 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) Jeg prøvde å dele en vits om en verden uten olje, men det ble for tøft for sarte sjeler. Så jeg tar hensyn til deres dypt krenkede følelser og sletter det igjen. Endret 5. juli 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. juni 2021 #2 Del Skrevet 26. juni 2021 Hvemsomhelst skrev (2 timer siden): isobutylacetat Finnes i bringebær og pærer samt mange andre planter. Kan lages fra alkohol og eddik. (Tror egentlig det er slik det lages hovedsakelig) Det er ikke vanskelig å lage oljer fra planter slik som raps og solsikke. Alle de stoffene som er nevnt i historien kan lages uten jordolje. Eller så finnes det alternativer. Og selv om vi slutter å bruke jordolje som energikilde betyr det ikke at det er umulig å bruke det som råstoff. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. juni 2021 #3 Del Skrevet 26. juni 2021 stan skrev (1 time siden): Finnes i bringebær og pærer samt mange andre planter. Kan lages fra alkohol og eddik. (Tror egentlig det er slik det lages hovedsakelig) Det er ikke vanskelig å lage oljer fra planter slik som raps og solsikke. Alle de stoffene som er nevnt i historien kan lages uten jordolje. Eller så finnes det alternativer. Og selv om vi slutter å bruke jordolje som energikilde betyr det ikke at det er umulig å bruke det som råstoff. Ja, det blir nok spennende å se for dem som lever lenge nok til å oppleve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Del Skrevet 26. juni 2021 Viser jo at det er helt sykt å brenne opp oljen i biler, det er en sinnsyk sløsing med ressurser. Anonymkode: d1d03...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. juni 2021 #5 Del Skrevet 26. juni 2021 Hvemsomhelst skrev (29 minutter siden): Ja, det blir nok spennende å se for dem som lever lenge nok til å oppleve det. Det gjør vi nok alle. Siden alt dette gjøres allerede. Det eneste som gjenstår er å slutte å bruke jordolje som energikilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juni 2021 #6 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) Jeg beklager så masse for å ha krenket dere med innlegget mitt. Det var ikke hensikten. Endret 28. juni 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. juli 2021 #7 Del Skrevet 4. juli 2021 Hvemsomhelst skrev (På 27.6.2021 den 10.45): Jeg beklager så masse for å ha krenket dere med innlegget mitt. Det var ikke hensikten. Men likevel så evig sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 4. juli 2021 #8 Del Skrevet 4. juli 2021 Pillowbark? Rangematede hønseegg? Mikrofoner å utelukke til? Vi vil åpenbart trenge oversettere av kjøtt og blod en stund til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juli 2021 #9 Del Skrevet 5. juli 2021 Hvemsomhelst skrev (På 27.6.2021 den 10.45): Jeg beklager så masse for å ha krenket dere med innlegget mitt. Det var ikke hensikten. Jeg synes mest synd på deg som legger så stor innsats ned i et så tåpelig HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juli 2021 #10 Del Skrevet 5. juli 2021 (endret) Alterego666 skrev (7 minutter siden): Jeg synes mest synd på deg som legger så stor innsats ned i et så tåpelig HI. Beklager at du synes det var tåpelig. Jeg fant det på nettet og tok det som en vits. Det er noen som mangler humoristisk sans. Det må være trist for dere. Endret 5. juli 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juli 2021 #11 Del Skrevet 5. juli 2021 Hvemsomhelst skrev (3 minutter siden): Beklager at du synes det var tåpelig. Jeg fant det på nettet og tok det som en vits. Det er noen som mangler humoristisk sans. Det må være trist for dere. Finn en morsom vits neste gang, så skal jeg le med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Del Skrevet 5. juli 2021 De hadde både tregulv, tepper og kokte egg for 100 år siden også. Tenk om vi kunne utnytte fordelene med olje der det er nyttig og nødvendig, uten å fylle havet med plastsøppel? Det hadde vært noe! Anonymkode: c4453...81d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Del Skrevet 5. juli 2021 Hvemsomhelst skrev (6 timer siden): Beklager at du synes det var tåpelig. Jeg fant det på nettet og tok det som en vits. Det er noen som mangler humoristisk sans. Det må være trist for dere. Mye styr for ingenting. Anonymkode: 20bd7...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå