Gå til innhold

Menn sveiper til høyre, null svar.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 18.24):

Kvinner burde starte samtale med meg, jeg hadde svart. Men de gjør det aldri. "De vet faktisk ikke sitt eget beste. Ikke kom og klag." Du har 100 matcher uansett.

Anonymkode: 35307...ccf

Eventuelt også siste setning utgir en energi ihvertfall jeg ikke ville ha snakket med. (kan bare prate for meg selv). Et svar bare for å få et svar er ikke verdt det. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Om jeg ikke når opp-slett meg :)           Jeg sletter de jeg har sveipet feil når vi matcher! Å være der for bekreftelse er ja.. Jeg svarer alle uansett og er ærlig ikke minst! Mange som ikke er som meg har jeg skjønt! 

Anonymkode: d7c82...9e7

Hvem gidder å gå gjennom alle matchene sine for å finne de som ikke når opp? Jeg har slettet noen likes osv på slike steder når jeg har tid, og ork men jeg rekker ikke å se gjennom alle. 

Jeg prøvde å gjøre som deg i begynnelsen. Svare alle, men det går ikke det heler. Rekker ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Fordi jeg synes at når du ikke er interessert så kan du like så godt slette meg slik at jeg vet.. 

Anonymkode: d7c82...9e7

Som ei venninne sa en gang. Er man nogenlunde oppegående så vet man at personen ikke er interessert når man ikke får svar. Å det gjør man. Man trenger ikke å bruke tiden til å gå gjennom å slette. Bortkastet tid. 

someone_here skrev (2 timer siden):

Kvinner svarer sjeldent om menn starter samtale. Ikke rart de ikke svarer da. 

Vist man da forklarer at man ikke vil prate fordi man evt ikke har noe til felles (eller noe annet) så godtas ikke det. Så da får man bare holde på sine kriterier osv å holde kjeft istedetfor å forklare hvorfor man ikke vil fortsette samtalen den andre startet. 

Endret av marleneK92
  • Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
marleneK92 skrev (34 minutter siden):

Vist man da forklarer at man ikke vil prate fordi man evt ikke har noe til felles (eller noe annet) så godtas ikke det. Så da får man bare holde på sine kriterier osv å holde kjeft istedetfor å forklare hvorfor man ikke vil fortsette samtalen den andre startet. 

Hvorfor klager ta på menn da? 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tja. Er det? Man får masse tilbud av useriøse menn som ikke er et sekund interessert i deg som person? Eneste kriteriet er tydeligvis kjønn (og alder)?

Anonymkode: 945bd...8ae

Men de er i det minste interessert i noe. Mange menn opplever seg som totalt usynlige og verdiløse i kvinners øyne, og skulle nok ønske de i det minste fikk litt useriøs kontakt.

Anonymkode: 3d545...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men de er i det minste interessert i noe. Mange menn opplever seg som totalt usynlige og verdiløse i kvinners øyne, og skulle nok ønske de i det minste fikk litt useriøs kontakt.

Da får de dra ned i Skippergata da. Så skal de se de får seg «kontakt» på nivå med det mange kvinner sliter med i nettdating.

Anonymkode: 1b550...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da får de dra ned i Skippergata da. Så skal de se de får seg «kontakt» på nivå med det mange kvinner sliter med i nettdating.

De vil vel ha noe lovlig og ikke mot betaling, tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De vil vel ha noe lovlig og ikke mot betaling, tenker jeg.

Ja der ser du. De vil ikke ha det de blir tilbudt. Og akkurat sånn er det for kvinner som får masse slibrig drit fra menn på nett. 

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja der ser du. De vil ikke ha det de blir tilbudt. Og akkurat sånn er det for kvinner som får masse slibrig drit fra menn på nett. 

Det er ikke noe tilbud hvis det er ulovlig. Overtal dine medsøstre om å legalisere prostitusjon så skal du se at 99% av all syting på nett fra menn forsvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...