Gå til innhold

Menn sveiper til høyre, null svar.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sveiper menn damer til høyre for så ikke svare når hun starter en samtale? 🤔

Anonymkode: d7c82...9e7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det har jeg lurt på og. Eller bare matche om man ikke har tenkt til å starte en samtale. Har nå over 50 matcher som ikke starter noe som helst. De bare ligger der. Og som du sier, de svarer ikke hvis jeg starter, så da blir de bare liggende til jeg sletter de da, eller omvendt.

Anonymkode: 41185...04c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De sveiper alle damer til høyre og snakker med den peneste de får match med. Helt vanlig. 

Anonymkode: 945bd...8ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, også sletter de meg ikke for å ha meg i bakhånd? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er trolig så enkelt som at 50+% av de som er på Tinder, ikke er ute etter hverken forhold eller puling. De trenger bare denne lille bekreftelsen, som en match gir. 

Anonymkode: 9d5e1...000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er trolig så enkelt som at 50+% av de som er på Tinder, ikke er ute etter hverken forhold eller puling. De trenger bare denne lille bekreftelsen, som en match gir. 

Anonymkode: 9d5e1...000

Det er noe i dette, og kjenner meg igjen selv også. Kan godt like en mann og bli match, men har en periode nå hvor jeg ikke har tid til å prioritere fysisk dating og er derfor ikke så interessert i samtaler heller. Er jo koselig å få match og en liten bekreftelse uansett da😊

Om en stund så kan situasjonen se annerledes ut, og at jeg har mulighet/ork til å date igjen.

Anonymkode: 3b8dc...f0d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bare snakke for egen del (bare påpeke at jeg er kvinne), men jeg har dager da jeg ikke får noen matcher og dager der jeg kan få 20 matcher. Hvis de 10 av de 20 begynner å snakke til meg, så orker jeg ikke å snakke med 10 stykker samtidig så da plukker jeg ut de jeg syns er mest interessante av de 10 og svarer dem. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Bare slett de som ikke svarer. Jeg er kvinne og starter de fleste samtaler selv. De fleste datene jeg har hatt kom til etter at det var jeg som startet samtalen. Før slettet jeg ingen - Tinderen ble helt uoversiktlig til slutt. Nå fjerner jeg alle matcher som ikke svarer etter to tre dager. 

Anonymkode: 07b76...10b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner burde starte samtale med meg, jeg hadde svart. Men de gjør det aldri. De vet faktisk ikke sitt eget beste. Ikke kom og klag. Du har 100 matcher uansett.

Anonymkode: 35307...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner burde starte samtale med meg, jeg hadde svart. Men de gjør det aldri. De vet faktisk ikke sitt eget beste. Ikke kom og klag. Du har 100 matcher uansett.

Hjelper ikke med 100 matcher om de ikke svarer. Herregud.

Anonymkode: 1b550...aab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

SLUTT Å SYYT!!!

Jeg sender masse meldinger men får aldri svar!

Anonymkode: 7d62c...c10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper ærlig talt at det er mer sannsynlig at menn svarer, enn at kvinner gjør det. Har ikke sett statistikk på Tinder på dette, men det er trenden på andre datingsider.

Men hvorfor svarer ikke folk? Det kan være mange grunner til det. Noen svarer nok ikke fordi de har nok av andre å snakke med, og du når rett og slett ikke opp. Andre sveipet deg kanskje til høyre ved en feiltakelse. Noen er bare på Tinder for å samle matches og få bekreftelse. Noen dropper å svare fordi åpningsreplikken din er for svak (spesielt kvinner kan være nådeløse her). Noen svarer ikke fordi de selv er sjenerte og ikke vet hva de skal si.

Anonymkode: 3d545...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (11 timer siden):

Jeg kan bare snakke for egen del (bare påpeke at jeg er kvinne), men jeg har dager da jeg ikke får noen matcher og dager der jeg kan få 20 matcher. Hvis de 10 av de 20 begynner å snakke til meg, så orker jeg ikke å snakke med 10 stykker samtidig så da plukker jeg ut de jeg syns er mest interessante av de 10 og svarer dem. :sjenert:

Sparer du de andre som backup da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tipper ærlig talt at det er mer sannsynlig at menn svarer, enn at kvinner gjør det. Har ikke sett statistikk på Tinder på dette, men det er trenden på andre datingsider.

Men hvorfor svarer ikke folk? Det kan være mange grunner til det. Noen svarer nok ikke fordi de har nok av andre å snakke med, og du når rett og slett ikke opp. Andre sveipet deg kanskje til høyre ved en feiltakelse. Noen er bare på Tinder for å samle matches og få bekreftelse. Noen dropper å svare fordi åpningsreplikken din er for svak (spesielt kvinner kan være nådeløse her). Noen svarer ikke fordi de selv er sjenerte og ikke vet hva de skal si.

Anonymkode: 3d545...1b0

Om jeg ikke når opp-slett meg :)           Jeg sletter de jeg har sveipet feil når vi matcher! Å være der for bekreftelse er ja.. Jeg svarer alle uansett og er ærlig ikke minst! Mange som ikke er som meg har jeg skjønt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SLUTT Å SYYT!!!

Jeg sender masse meldinger men får aldri svar!

Anonymkode: 7d62c...c10

Kanskje de lukter din aggressive og lite hyggelige tone 🤷🏼‍♀️😜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ganske mange, men hjelper ikke det når de ikke svarer.. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Sparer du de andre som backup da? 

Jeg snakker ikke til dem senere hvis det er det du mener 

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker ikke til dem senere hvis det er det du mener 

Men sletter du dem eller lar du de ligge der? 🤔

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men sletter du dem eller lar du de ligge der? 🤔

Spiller det noen rolle? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er noe i dette, og kjenner meg igjen selv også. Kan godt like en mann og bli match, men har en periode nå hvor jeg ikke har tid til å prioritere fysisk dating og er derfor ikke så interessert i samtaler heller. Er jo koselig å få match og en liten bekreftelse uansett da😊

Om en stund så kan situasjonen se annerledes ut, og at jeg har mulighet/ork til å date igjen.

Anonymkode: 3b8dc...f0d

Vet nå ikke hvor mye man skal ta det som en bekreftelse siden menn sveiper like godt høyre på en lampeskjerm som en dame. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...