Gå til innhold

Han spruta i sengetøyet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

må da la en mann gjøre det han må😁😅😤

Anonymkode: b350e...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 10.14):

Jeg trekker tilbake innlegget over.

Jeg baserte innlegget på det hun skrev i starten: 

Det hørtes ut som om hun bare ombestemte seg midt i. Det er alltid lov, men unektelig ganske kjipt for typen.

Det blir noe helt annet når hun avsluttet pga smerter.

Anonymkode: 7deda...a92

Enig. Jeg også kommenterte på HI. Generelt synes jeg det er en uting å komme med info som endrer hele bildet langt ute i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos oss har det nesten gått sport i å grise ut senga. Hun squirter en del, så da kan hun sprute flere dl med tiss. Hvis hun onanerer med, kan jeg sprute over hele senga med sæd. Eller jeg trekker meg ut og spruter på henne og senga. Jeg kan også squirter hvis hun masserer penishodet etter at jeg har kommet. Det er jo rent tiss. Ellers bruker vi masse glidemiddel. 

Underst så har vi et tisselaken, slik at senga ikke skal bli ødelagt. Men det blir ofte vask av sengetøyet. Hender vi ser på de flekkene vi har laget når vi er ferdig, så ser vi hvor heftig sexen var. Legger bare et håndkle over, og slenger sengetøyet til vask neste dag. Blir litt tent av å bare sprute enten det er på henne, eller grise til lakenet når jeg kommer. 

Anonymkode: 762b3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy flate så ekkelt! 😂 Hadde forlanget at han byttet sengetøyet, eller i hvert fall tøsket opp asap. 

Men du høres også litt rar ut som bare slutter midt i og går din vei. Hadde jeg vært mannen hadde det ikke vært greit. Forholdes høres ikke helt bra ut..

Anonymkode: f8d9b...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy flate så ekkelt! 😂 Hadde forlanget at han byttet sengetøyet, eller i hvert fall tøsket opp asap. 

Men du høres også litt rar ut som bare slutter midt i og går din vei. Hadde jeg vært mannen hadde det ikke vært greit. Forholdes høres ikke helt bra ut..

Ser nå at ts fikk smerter, men for å være ærlig bør det være rimelig heftige smerter for å bare avslutte absolutt alt og gå. Mange alternativer som er mulig som ikke involverer å bare gå sin vei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...