Gå til innhold

Han spruta i sengetøyet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. 
 

får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet???

 

Anonymkode: 539e8...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel han som må ligge i det, så det er vel hans problem.

Anonymkode: e16f2...71d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette være en spøk?

Selvfølgelig havner sånt på sengetøyet i blant.

Jeg skjønner at samboeren din i dette tilfellet KUNNE tatt en klut, en sokk eller noe og brukt det til å sprute i istedenfor sengetøyet, da det jo er litt mere tungvindt å skifte på en hel seng enn å vaske en klut. Men hos par som har jevnlig sex havner det ofte i sengetøyet, og det er gjerne sånn at par da skifter sengetøy oftere enn f.eks. single personer gjør (som ikke griser til sengetøyet på den måten)

 

Anonymkode: b3d3d...c9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å tømme seg helt rett på dyna… men er vanlig med søl når man har sex

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. 
 

får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet???

 

Anonymkode: 539e8...d33

det blir jo alltids noe søl uansett. Jeg tenker at det ikke er så farlig at han gjorde det.... så lenge han vasker det og bytter på senga etterpå

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han gjorde det på sin side av sengen, så er det hans problem. 

Men, det beste er å tømme seg i håndkle, papir, klut 

Anonymkode: 7c634...32d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rinner jo ut av dama også. 

Anonymkode: f6eb8...18d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tufs. Sæd setter stygge flekker på tøy. Her har han har skuffa full av kluter og de får han fint bruke. 

Anonymkode: d26f5...240

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er bare sæd. 

Anonymkode: a3c00...a36

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg et sekund. Det tørker fort, så bare slenger man det til vask dagen etter. Dusjer uansett alltid hver morgen. 

Du kan jo bare skifte sengetøy med engang? Er det vanskelig? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Du kan jo bare skifte sengetøy med engang? Er det vanskelig? 

Hvorfor skal hun bytte sengetøy når det er han som er årsaken til klisset i sengen? Han burde skifte sengetøy uoppfordret!

Anonymkode: 5358d...919

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker skikkelig sløvt. 

Selvfølgelig havner sånt på sengetøyet titt og ofte når man har sex. Men, vanligvis vil jo mannen sprute inne i dama, på magen, puppene, ryggen eller i munnen. Og hva gjør vi da? Mannen henter noe å tørke det opp med, eller dama vrikker seg til badet. Det vi IKKE gjør er å tørke oss av med sengetøyet. Hvem ville følt det naturlig å tørke av seg med sengetøyet, eller snu seg og legge seg ned så all spermen liggende på ryggen havner på sengetøyet? Ingen finner det naturlig.

Såfremt det lar seg gjøre, så tørker vi det av med papir/håndkle. Skjønner godt at Ts reagerer på at mannen sprutet rett på sengetøyet. 

Anonymkode: 8d663...cc8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal hun bytte sengetøy når det er han som er årsaken til klisset i sengen? Han burde skifte sengetøy uoppfordret!

Anonymkode: 5358d...919

Fordi det er hun som har problemer med det? 🤷‍♀️

Ja, så kan han bytte da. Herregud. Er det så vanskelig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre. La nå mannen være. Litt sæd er vel ikke noe å bli så oppskjørtet for at man må lage tråd om det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva i alle dager er det som skjer med verden!? Er det bare her på KG folk har så unaturlig forhold til kroppsvæsker? For et merkelig hysteri.

Anonymkode: d6fee...24e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager er det som skjer med verden!? Er det bare her på KG folk har så unaturlig forhold til kroppsvæsker? For et merkelig hysteri.

Anonymkode: d6fee...24e

Enig. Jeg bryr meg ikke om mannen spermer på sengetøyet. Han bruker å snyte seg på sengetøyet også. Det er greit. Det stivner jo, så null problem. 

Anonymkode: 8d663...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig. Jeg bryr meg ikke om mannen spermer på sengetøyet. Han bruker å snyte seg på sengetøyet også. Det er greit. Det stivner jo, så null problem. 

Anonymkode: 8d663...cc8

Æsj, kan ikke noe for det, men jeg liker å sove i rene sengeklær, jeg. Rare meg🤷‍♀️

Anonymkode: 5358d...919

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj, kan ikke noe for det, men jeg liker å sove i rene sengeklær, jeg. Rare meg🤷‍♀️

Anonymkode: 5358d...919

Det var sarkasme 😅

Anonymkode: 8d663...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...