Gå til innhold

Han spruta i sengetøyet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var sarkasme 😅

Anonymkode: 8d663...cc8

Haha, den tok jeg ikke😂 Enda godt😄

Anonymkode: 5358d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, den tok jeg ikke😂 Enda godt😄

Anonymkode: 5358d...919

Ja. Men det er tydeligvis mange i posten her som er helt ok med at folk skitner til senga med kroppsvæske. Det er naturlig at det kommer litt på sengetøyet, men å skitne det til med full intensjon? Det er ekkelt og respektløst. 

Anonymkode: 8d663...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja. Men det er tydeligvis mange i posten her som er helt ok med at folk skitner til senga med kroppsvæske. Det er naturlig at det kommer litt på sengetøyet, men å skitne det til med full intensjon? Det er ekkelt og respektløst. 

Anonymkode: 8d663...cc8

Helt enig..

Anonymkode: 5358d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. 
 

får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet???

 

Anonymkode: 539e8...d33

Æsj. Det er det samme som å bæsje der man spiser. For en gris. Eller forresten; det var en fornærmelse mot griser. 

Anonymkode: 8d465...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tømte seg på sengetøyet fordi du skulle gå tilbake og sleike det opp. Det er tennende for mannen.

Anonymkode: 24906...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var derfor sengetøy finnes.

Anonymkode: 1f752...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

For en tufs. Sæd setter stygge flekker på tøy. Her har han har skuffa full av kluter og de får han fint bruke. 

Anonymkode: d26f5...240

Nei, det gjør det ikke. 

Eller, dersom det gjør det så tar det mer enn 10 år (som er alderen på mine flekkfrie sengetøy), så da må det jo være ok.

Hilsen menneske som ikke er redd sæd og andre kroppsvæsker. 
 

Ts: festlig. Gå ut og kos deg i sommerværet eller noe. Ingen er så hysteriske. 

Anonymkode: a2e70...59a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja. Men det er tydeligvis mange i posten her som er helt ok med at folk skitner til senga med kroppsvæske. Det er naturlig at det kommer litt på sengetøyet, men å skitne det til med full intensjon? Det er ekkelt og respektløst. 

Anonymkode: 8d663...cc8

Det er jo derfor du har sengetøy. For å skitne det til, og ikke senga. Legger du en dunge servietter oppå håndduken du bruker når du tørker av henda når du mekker bil eller maler eller gjør hagearbeid også? :ler: 

Hele poenget med kluter, håndduker, sengetøy og klær er jo å skitne det til. :rolleye: 

Tipper folk her i tråden er sånne kipe mennesker som ikke lar ungene sine hoppe i sølepytter i kjoler. 

Anonymkode: a2e70...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. 
 

får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet???

 

Anonymkode: 539e8...d33

Får lov? 😅😅😅Herregud er hans seng også. Han rydder etter seg men utenom det gir jeg faen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo derfor du har sengetøy. For å skitne det til, og ikke senga. Legger du en dunge servietter oppå håndduken du bruker når du tørker av henda når du mekker bil eller maler eller gjør hagearbeid også? :ler: 

Hele poenget med kluter, håndduker, sengetøy og klær er jo å skitne det til. :rolleye: 

Tipper folk her i tråden er sånne kipe mennesker som ikke lar ungene sine hoppe i sølepytter i kjoler. 

Anonymkode: a2e70...59a

Så du hadde ikke hatt et problem om samboeren din f.eks snøyt seg i sengetøyet? 

Selvfølgelig er sengetøy der for å beskytte dyna/madrassen. Men man ønsker jo ikke å måtte vaske sengetøy hver eneste dag. Om det kommer litt sperm på sengetøyet i løpet av en uke, greit. Men vanligvis vil jo folk unngå å få sperm på sengetøyet ved å hente noe å tørke av dama, eller at dama løper til toalettet etter sex.

Å få utløsning PÅ sengetøyet, med vilje, er ekkelt. Snørr er også naturlig og kan havne på dynetrekket etter en uke, men det betyr ikke at det er greit å snyte seg i dynetrekket. 

Anonymkode: 8d663...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tenkt å kommentere det at ts vare kledde på seg og gikk under sex?

Anonymkode: 8e474...25e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Sperm lar seg fjerne med såpe og vann. #barenevner

Kjærester som forlater et samleie lar seg også fjerne.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ingen tenkt å kommentere det at ts vare kledde på seg og gikk under sex?

Anonymkode: 8e474...25e

Hvorfor? Man har lov til å avbryte når man trenger det. Å at han ikke fikk orgasme er det samme som når kvinnene ikke får orgasme 

Anonymkode: d58b6...309

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ingen tenkt å kommentere det at ts vare kledde på seg og gikk under sex?

Anonymkode: 8e474...25e

Nei, hun sier jo hun ikke ville mer. End of story. #neiernei 

Anonymkode: 5f0fe...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ingen tenkt å kommentere det at ts vare kledde på seg og gikk under sex?

Anonymkode: 8e474...25e

Det var det jeg mente med at innlegget var tragisk… stakkars mann som lever sammen med en sånn person. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes to ting er rart her: Du ombestemte deg midt under sex. 

At han gjør seg ferdig i sengetøyet. Jeg hadde undret meg litt om det var min mann, men det er jo ikke verre enn å bytte sengetøyet?

Alt trengs ikke å gjøres om til et stort problem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...