AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet??? Anonymkode: 539e8...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Så hiv det til vask da vel, er ikke verre enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Er vel han som må ligge i det, så det er vel hans problem. Anonymkode: e16f2...71d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Del Skrevet 25. juni 2021 Skal dette være en spøk? Selvfølgelig havner sånt på sengetøyet i blant. Jeg skjønner at samboeren din i dette tilfellet KUNNE tatt en klut, en sokk eller noe og brukt det til å sprute i istedenfor sengetøyet, da det jo er litt mere tungvindt å skifte på en hel seng enn å vaske en klut. Men hos par som har jevnlig sex havner det ofte i sengetøyet, og det er gjerne sånn at par da skifter sengetøy oftere enn f.eks. single personer gjør (som ikke griser til sengetøyet på den måten) Anonymkode: b3d3d...c9a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. juni 2021 #5 Del Skrevet 25. juni 2021 Om han gjør, får han skifte sengtøy etterpå. Så enkelt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 25. juni 2021 #6 Del Skrevet 25. juni 2021 Rart å tømme seg helt rett på dyna… men er vanlig med søl når man har sex 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. juni 2021 #7 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der. får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet??? Anonymkode: 539e8...d33 det blir jo alltids noe søl uansett. Jeg tenker at det ikke er så farlig at han gjorde det.... så lenge han vasker det og bytter på senga etterpå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Del Skrevet 25. juni 2021 Så lenge han gjorde det på sin side av sengen, så er det hans problem. Men, det beste er å tømme seg i håndkle, papir, klut Anonymkode: 7c634...32d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #9 Del Skrevet 25. juni 2021 Det rinner jo ut av dama også. Anonymkode: f6eb8...18d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #10 Del Skrevet 25. juni 2021 For en tufs. Sæd setter stygge flekker på tøy. Her har han har skuffa full av kluter og de får han fint bruke. Anonymkode: d26f5...240 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #11 Del Skrevet 25. juni 2021 Herregud, det er bare sæd. Anonymkode: a3c00...a36 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 #12 Del Skrevet 25. juni 2021 Hadde ikke brydd meg et sekund. Det tørker fort, så bare slenger man det til vask dagen etter. Dusjer uansett alltid hver morgen. Du kan jo bare skifte sengetøy med engang? Er det vanskelig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #13 Del Skrevet 25. juni 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Du kan jo bare skifte sengetøy med engang? Er det vanskelig? Hvorfor skal hun bytte sengetøy når det er han som er årsaken til klisset i sengen? Han burde skifte sengetøy uoppfordret! Anonymkode: 5358d...919 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #14 Del Skrevet 25. juni 2021 Synes det virker skikkelig sløvt. Selvfølgelig havner sånt på sengetøyet titt og ofte når man har sex. Men, vanligvis vil jo mannen sprute inne i dama, på magen, puppene, ryggen eller i munnen. Og hva gjør vi da? Mannen henter noe å tørke det opp med, eller dama vrikker seg til badet. Det vi IKKE gjør er å tørke oss av med sengetøyet. Hvem ville følt det naturlig å tørke av seg med sengetøyet, eller snu seg og legge seg ned så all spermen liggende på ryggen havner på sengetøyet? Ingen finner det naturlig. Såfremt det lar seg gjøre, så tørker vi det av med papir/håndkle. Skjønner godt at Ts reagerer på at mannen sprutet rett på sengetøyet. Anonymkode: 8d663...cc8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 25. juni 2021 #15 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal hun bytte sengetøy når det er han som er årsaken til klisset i sengen? Han burde skifte sengetøy uoppfordret! Anonymkode: 5358d...919 Fordi det er hun som har problemer med det? 🤷♀️ Ja, så kan han bytte da. Herregud. Er det så vanskelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 25. juni 2021 #16 Del Skrevet 25. juni 2021 Gud bedre. La nå mannen være. Litt sæd er vel ikke noe å bli så oppskjørtet for at man må lage tråd om det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #17 Del Skrevet 25. juni 2021 Hva i alle dager er det som skjer med verden!? Er det bare her på KG folk har så unaturlig forhold til kroppsvæsker? For et merkelig hysteri. Anonymkode: d6fee...24e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #18 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager er det som skjer med verden!? Er det bare her på KG folk har så unaturlig forhold til kroppsvæsker? For et merkelig hysteri. Anonymkode: d6fee...24e Enig. Jeg bryr meg ikke om mannen spermer på sengetøyet. Han bruker å snyte seg på sengetøyet også. Det er greit. Det stivner jo, så null problem. Anonymkode: 8d663...cc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #19 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig. Jeg bryr meg ikke om mannen spermer på sengetøyet. Han bruker å snyte seg på sengetøyet også. Det er greit. Det stivner jo, så null problem. Anonymkode: 8d663...cc8 Æsj, kan ikke noe for det, men jeg liker å sove i rene sengeklær, jeg. Rare meg🤷♀️ Anonymkode: 5358d...919 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #20 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj, kan ikke noe for det, men jeg liker å sove i rene sengeklær, jeg. Rare meg🤷♀️ Anonymkode: 5358d...919 Det var sarkasme 😅 Anonymkode: 8d663...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå