Hanne Z Skrevet 25. juni 2021 #41 Del Skrevet 25. juni 2021 Trodde virkelig hun var mer oppegående en det der! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. juni 2021 #42 Del Skrevet 25. juni 2021 Dette skjønner jeg ikke. Har ikke IG men var ikke hun ganske restriktiv når egne barn var små? Men at det er greit med barnebarn?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #43 Del Skrevet 25. juni 2021 Men har ikke folk kommentert under bildet? Jeg har ikke Instagram. Kun bildet som kom opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. juni 2021 #44 Del Skrevet 25. juni 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Men har ikke folk kommentert under bildet? Jeg har ikke Instagram. Kun bildet som kom opp. Det er på Story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #45 Del Skrevet 25. juni 2021 Jolanda skrev (1 minutt siden): Det er på Story. Får ikke inn kommentarene. Men håper noen skriver der også, pluss at man rapporterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 25. juni 2021 #46 Del Skrevet 25. juni 2021 Bildet kommer fremdeles opp. Håper hun skammer seg herfra og til helvete. Dette er ikke greit! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 25. juni 2021 #47 Del Skrevet 25. juni 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Får ikke inn kommentarene. Men håper noen skriver der også, pluss at man rapporterer. Bildet er på story. Du kan ikke kommentere det slik at andre ser det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #48 Del Skrevet 25. juni 2021 Beyblade skrev (Akkurat nå): Bildet er på story. Du kan ikke kommentere det slik at andre ser det. Ååh, da forstår jeg. Hehe, har null peiling på instagram😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 25. juni 2021 #49 Del Skrevet 25. juni 2021 Herregud, for en pinglete generasjon med damer dere er!! En naken baby! Verdens mest naturlige tilstand. Det får være grenser på hvor fælt det må være for dere. Har dere så strenge grenser i alt dere gjør? Har dere bikinioverdel på toåringer kanskje? Sukk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 25. juni 2021 #50 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (2 minutter siden): Herregud, for en pinglete generasjon med damer dere er!! En naken baby! Verdens mest naturlige tilstand. Det får være grenser på hvor fælt det må være for dere. Har dere så strenge grenser i alt dere gjør? Har dere bikinioverdel på toåringer kanskje? Sukk. Argumentet er vel at "det finnes griser(menn) der ute". Med andre ord må bildet tas ned fordi.... Ja. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 25. juni 2021 #51 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) Almando skrev (2 minutter siden): Argumentet er vel at "det finnes griser(menn) der ute". Med andre ord må bildet tas ned fordi.... Ja. Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne og naturlige uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Endret 25. juni 2021 av MapleSirup 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bareser Skrevet 25. juni 2021 #52 Del Skrevet 25. juni 2021 Er ikke hun på Farmeninnspilling..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #53 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (1 minutt siden): Herregud, for en pinglete generasjon med damer dere er!! En naken baby! Verdens mest naturlige tilstand. Det får være grenser på hvor fælt det må være for dere. Har dere så strenge grenser i alt dere gjør? Har dere bikinioverdel på toåringer kanskje? Sukk. Jeg har to barn på 3 og 6, og jeg har ALDRI lagt ut bilder av de på sosiale medier. Det er ikke fordi jeg er prippen eller seksualiserer nakne barn overhodet, det er for å beskytte de mot alle der ute på internett som ikke har gode hensikter, samt respektere og ivareta deres personvern og grenser. Når det kommer til bikinioverdel på stranden så mener jeg det er en helt annen debatt. Jeg har alltid brukt badedrakt på jenta mi og badetruse på gutten min. Det har føltes mest naturlig for meg. Å legge ut bilde av et nakent barn på IG til en følgesskare på over 60k kan ikke sammenlignes!!! TS 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 25. juni 2021 #54 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (Akkurat nå): Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Enig i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 25. juni 2021 #55 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (1 minutt siden): Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Bildet kan ende opp som runkemateriale for pedofile, men du hadde kanskje syntes det var greit om det var ditt barn eller barnebarn? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (1 minutt siden): Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Alle menn er ikke pedofile. Og mennesker er født nakne, ja. Du som jeg. Og det er helt naturlig med nakne barn i naturlige settinger, akkurat som at det er helt naturlig med nakne voksne i naturlige settinger. Det jeg derimot mener ikke er naturlig er nakne barn på sosiale medier. TS 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 25. juni 2021 #57 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (1 minutt siden): Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne og naturlige uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Det er ingen som påstår at "alle menn er pedofile". Men det er ikke greit å legge ut et nakenbilde av et lite barn som alle vet hvem er. Barnet skal selv bestemme hvilke bilder som finnes på nettet - når han er gammel nok. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #58 Del Skrevet 25. juni 2021 MapleSirup skrev (2 minutter siden): Nei, ærlig talt. Da er man tilbake til at alle menn er pedofile. Mennesker er født nakne og naturlige uavhengig av sånne spekulasjoner og hysteri. Det er naturlig at barn er nakne om sommeren Min unge var også naken på stranden da han var liten. Men det er noe helt annet å legge ut nakenbilder på det store internettet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 25. juni 2021 #59 Del Skrevet 25. juni 2021 Herregud. Jeg er rystet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 25. juni 2021 #60 Del Skrevet 25. juni 2021 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Min unge var også naken på stranden da han var liten. Men det er noe helt annet å legge ut nakenbilder på det store internettet. Men når folk blir «sjokkert» og «rystet» så lurer jeg på hvordan de har levd🙄 Lite, antagelig. At noen er mer liberal enn andre er vi vant med. Jeg får assosiasjoner til bibelbelte på 1700-tallet her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå