Murtle Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Har noen sett Dorthe Skappel sin instastory? Jeg er så sjokkert og lei meg på barnets vegne. Tenk at ei dame med over 60k følgere legger ut bilde av et uskyldig lite barn klisj naken til spott og spe for tusenvis av mennesker! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvelina87 Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Fikk helt sjokk!! Ikke greit!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (1 minutt siden): Har noen sett Dorthe Skappel sin instastory? Jeg er så sjokkert og lei meg på barnets vegne. Tenk at ei dame med over 60k følgere legger ut bilde av et uskyldig lite barn klisj naken til spott og spe for tusenvis av mennesker! Sjokkert 😭😭😭😭 burde bli slettet med en gang. Sendte henne en pm. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2021 Ingvelina87 skrev (Akkurat nå): Fikk helt sjokk!! Ikke greit!!! Nei, virkelig ikke greit. Har trykt unfollow nå og håper flere gjør det! Slike bilder passer i familiealbumet, ikke til spott og spe for hele internett. Jeg blir skikkelig lei meg! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2021 Arkin skrev (Akkurat nå): Sjokkert 😭😭😭😭 burde bli slettet med en gang. Sendte henne en pm. Jeg har og gjort det. På en hyggelig og konstruktiv måte. Det bryter med all personvern. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matsui Skrevet 25. juni 2021 #6 Del Skrevet 25. juni 2021 Rapporter bildet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 25. juni 2021 #7 Del Skrevet 25. juni 2021 Sendte henne en PM med «heads up» på at hun ikke burde legge ut bilde av nakne småbarn da det dessverre finnes mange syke folk der ute. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labyrint Skrevet 25. juni 2021 #8 Del Skrevet 25. juni 2021 Aldri sett på profilen hennes før, men ble nå nysgjerrig, så gikk inn å kikka. Virkelig ikke greit, trodde folk visste bedre i disse dager.... med åpen profil og alt. Garantert ikke vondt ment fra hennes side, men veldig tankeløst..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 25. juni 2021 #9 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg rapporterte bildet. Trodde folk var mer opplyste enn som så, hårreisende! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 25. juni 2021 Matsui skrev (Akkurat nå): Rapporter bildet! Jeg har rapportert, og håper så mange som mulig gjør det. Har på følelsen at bildet er lagt ut for å provosere, vel vitende om at en haug mennesker reagerer. Og da blir antakeligvis det samme kortet alle de som forsvarer eksponering av barn brukt: «Æsj syke menneske som seksualiserer små barn». 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hitogdit Skrevet 25. juni 2021 #11 Del Skrevet 25. juni 2021 Har ikke sett dette selv, men høres ikke greit ut overhodet! Dere burde absolutt gi beskjed, for det er å tråkke i salaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 25. juni 2021 #12 Del Skrevet 25. juni 2021 Så hvorfor få flere til å gå inn å se på dette nakne barnet ved å skrive om det her? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 25. juni 2021 #13 Del Skrevet 25. juni 2021 Svigermor skrev (Akkurat nå): Så hvorfor få flere til å gå inn å se på dette nakne barnet ved å skrive om det her? Lurte på det samme. Jeg har aldri vært innom hennes profil, men av nysgjerrighet gikk jeg inn å tittet nå.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 25. juni 2021 Beyblade skrev (Akkurat nå): Lurte på det samme. Jeg har aldri vært innom hennes profil, men av nysgjerrighet gikk jeg inn å tittet nå.. Fordi det ligger ute på en offentlig profil med over 60k følgere, og jeg syns det er helt hårreisende å legge ut noe slikt, og det tenker jeg er fint å ta en debatt om. Og så kan flere rapportere, slik at bildet forhåpentligvis blir fjernet! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 25. juni 2021 Finner ikke bildet på instastory lengre, er det fjernet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. juni 2021 #16 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (1 minutt siden): Finner ikke bildet på instastory lengre, er det fjernet? Jeg så det for noen minutter siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 25. juni 2021 #17 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (1 minutt siden): Finner ikke bildet på instastory lengre, er det fjernet? Ser sånn ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 25. juni 2021 Poppie skrev (Akkurat nå): Ser sånn ut. Nussepus skrev (Akkurat nå): Jeg så det for noen minutter siden. Ja, det lå ute for noen minutter siden, men nå ser det ut til at det er fjernet. Kanskje det kom inn så mange rapporteringer at Instagram selv fjernet bildet. Eventuelt så har Dorthe gjort det selv. Og det kan jo være det samme, jeg syns det er fint bildet er borte og at det sendes signaler ut om at slike bilder ikke hører hjemme på nett i det hele tatt!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #19 Del Skrevet 25. juni 2021 Poppie skrev (1 minutt siden): Ser sånn ut. Så det nettopp. Og jeg har ikke profil der engang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 25. juni 2021 Svigermor skrev (7 minutter siden): Så hvorfor få flere til å gå inn å se på dette nakne barnet ved å skrive om det her? Fordi da rapporterer flere. Resultatet av det ble at bildet nå er fjernet, slik at 60k nye mennesker ikke får sett det. Og det er jo bra! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå