AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg liker ikke fotball laget fra byen min, så jeg heier på ett annet. Dette må jeg holde skjult for det er vist ikke lov. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 638a8...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Fordi folk er noen primitive, lavpannede tullebukker. Anonymkode: 13dcc...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Nei, det må man ikke. Det forventes at man i hvert fall holder med laget fra selve hjemstedet eller samme fylke, og hvis du også holder med laget der du bor, regnes det som en bonus. Altså ingen plikt, men fint om du gjør det. Det er bare dårlige supportere som ikke aksepterer at andre holder med andre lag enn de selv gjør. Hadde jo blitt kjedelig hvis absolutt alle holdt med samme lag. Anonymkode: 0b586...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Del Skrevet 25. juni 2021 Faren min heier på Brann, men bor i Oslo. Ingen som sier noe på det i hans alder! Anonymkode: b772a...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå