Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
æøå* skrev (På 25.6.2021 den 10.23):

Syns damer i alle aldre er flotte og tiltrekkende, men stor aldersforskjell oppover er definitivt den største fantasien.

Tenner så absolutt ikke på alle i den aldersgruppa, personlighet, sjarm og utstråling teller også her.

En gift dame på 59 drømmer jeg om daglig. Hun er så tiltrekkende at det er vilt, og mest pga en nydelig personlighet. Men selvfølgelig vil det ikke skje noe der.

Fins det damer som ønsker menn som er 20 + år yngre for et seksuelt forhold? Eller vil de fleste tenke at det er litt barnerov og for nær alderen til egne barn osv..?

Jeg er 54 og har en fwb på 37 blitt nå. Har holdt kontakten i 2-3 år nå. Jeg syns han er fantastisk på alle måter. Så vi fins men de fleste er redd for aldersforskjellen. Jeg driter i det så lenge jeg har det bra. Lever bare 1 gang

Anonymkode: 09d23...fd1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke umodne yngre menn uten livserfaring. Kropp og utseende er en ting… men hjernen og hjertet er noe annet. Jeg vil ikke ha unge menn, de vet jo hvordan klitoris ser ut på film, ikke irl🙄

Anonymkode: ba9af...728

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns damer i alle aldre er flotte og tiltrekkende, men stor aldersforskjell oppover er definitivt den største fantasien.

Tenner så absolutt ikke på alle i den aldersgruppa, personlighet, sjarm og utstråling teller også her.

En gift dame på 59 drømmer jeg om daglig. Hun er så tiltrekkende at det er vilt, og mest pga en nydelig personlighet. Men selvfølgelig vil det ikke skje noe der.

Fins det damer som ønsker menn som er 20 + år yngre for et seksuelt forhold? Eller vil de fleste tenke at det er litt barnerov og for nær alderen til egne barn osv..?

Og jeg tenker motsatt og vil gjerne ha en elsker som er 20 år yngre. Selv er jeg 55, slank,velformet og med pupper som dessverre henger litt. 

Anonymkode: 6c97d...fb8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

35- åring som ønsker seg FF på 60?! Det er litt sært... Jeg er faktisk i samme aldersgruppe selv 34 og ville gjerne vært FF med ei på 40-50 år, men i sekstiårene blir det litt grandma- experience for meg. 

Jeg synes en del 40-50 år gamle kvinner er modne og gløder. Kunne lett innledet et uformelt FF forhold med ei av dem 🤩

- m34

Anonymkode: 01f4f...156

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg orker ikke umodne yngre menn uten livserfaring. Kropp og utseende er en ting… men hjernen og hjertet er noe annet. Jeg vil ikke ha unge menn, de vet jo hvordan klitoris ser ut på film, ikke irl🙄

Anonymkode: ba9af...728

Så du mener en mann på 35 ikke vet hvor klitoris befinner seg?🤣 You would be suprised🙈 Menn i midten av 30 årene er på topp seksuelt både erfaringsmessig og seksuelt. Menn peaker i 30 årene og så går det sakte men sikkert nedover fra 40 års alder. 

Anonymkode: d93b1...cb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Menn peaker i 30 årene og så går det sakte men sikkert nedover fra 40 års alder. 

Nemlig !  Det er akkurat sånn det er, og kvinnene peaker ca 15-20 år senere. Derfor er den perfekte seksuelle comboen. ung mann/moden dame. Noe som jeg har "prediket" (og flere enn meg erfart) i mange år.

• Liker 1
Skrevet

Vi finnes ja😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 19.38):

Jeg er 54 og har en fwb på 37 blitt nå. Har holdt kontakten i 2-3 år nå. Jeg syns han er fantastisk på alle måter. Så vi fins men de fleste er redd for aldersforskjellen. Jeg driter i det så lenge jeg har det bra. Lever bare 1 gang

Hvor ofte møtes dere og hvor fant dere hverandre hende ? 🙂

Anonymkode: 8423d...4a3

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (17 timer siden):

Nemlig !  Det er akkurat sånn det er, og kvinnene peaker ca 15-20 år senere. Derfor er den perfekte seksuelle comboen. ung mann/moden dame. Noe som jeg har "prediket" (og flere enn meg erfart) i mange år.

Kvinner peaker i 20 årsalderen. Har prøvd både damer på 40+ og damer i 20 årene. Mange damer sliter når de kommer i overgangsalderen, men det finnes såklart noen unntak. 

Anonymkode: d93b1...cb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 10.17):

Og jeg tenker motsatt og vil gjerne ha en elsker som er 20 år yngre. Selv er jeg 55, slank,velformet og med pupper som dessverre henger litt. 

Anonymkode: 6c97d...fb8

Send gjerne en pm 😉👍

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 10.33):

35- åring som ønsker seg FF på 60?! Det er litt sært... Jeg er faktisk i samme aldersgruppe selv 34 og ville gjerne vært FF med ei på 40-50 år, men i sekstiårene blir det litt grandma- experience for meg. 

Jeg synes en del 40-50 år gamle kvinner er modne og gløder. Kunne lett innledet et uformelt FF forhold med ei av dem 🤩

- m34

Anonymkode: 01f4f...156

Jeg syns damer i alle aldre er vidunderlig deilige, og sex er jo bare sex. Men det går jo selvsagt en grense for meg også, da. Jeg tenner heller ikke blindt på bare aldersforskjellen.

• Liker 2
Skrevet
Tennplugg skrev (På 29.6.2021 den 22.49):

Vi finnes ja😉

Det kan vi like😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 13.17):

Jeg tenker ikke masse på kropp, men når du har sex så har det noe med kropp å gjøre uansett. Det er ikke det at jeg tenker at det ikke kan gå, men at det føles feil for meg. Og følelser er ganske viktig når du skal være intim med noen. Jeg har prøvd det, men følte at det ble feil. Og en annen ting som du selvsagt ikke tenker på er at de aller fleste mye yngre menn er bare ute etter "å prøve" en mye eldre dame for sex en gang fordi det er "spennende". Som en venninne av meg sa en gang: Jeg har ikke lyst til å føle meg som en koldtbordrett. Det gidder mange av oss ikke, for vi vil jo ha noe mer enn det. Og så er det helt sikkert noen eldre damer som synes det er spennende med en mye yngre mann, men jeg tror de er i fåtall. De må bare gjøre som de lyster såklart. Vi er ikke alle like. 

Anonymkode: 31878...3f7

Helt fantastisk enig ! 
Desse yngre karene tenker at vi burde føle oss beæret over å få tilbud fra de og veldig lykkelige og takknemlige 😀 

Anonymkode: 9b878...bb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 9.50):

Hvor ofte møtes dere og hvor fant dere hverandre hende ? 🙂

Anonymkode: 8423d...4a3

Badoo

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt fantastisk enig ! 
Desse yngre karene tenker at vi burde føle oss beæret over å få tilbud fra de og veldig lykkelige og takknemlige 😀 

Anonymkode: 9b878...bb1

Hadde tenkt at det var meg som var den heldige😃 Og hadde hatt mer fokus på hennes nytelse enn min egen.

Endret av æøå*
  • Liker 1
Skrevet

Du er nok ikke aleine om det😄

Skrevet
Trimmeren skrev (På 6.7.2021 den 14.13):

Du er nok ikke aleine om det😄

Nei, er nok ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Må være den enkleste sak i verden å få en slik dame på kroken..

Anonymkode: 3fa18...d03

AnonymBruker
Skrevet

Keep dreaming. Du er en oppbrukt mann. 

Anonymkode: f79c1...027

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner seg godt , TS. Som bifil dame på 35 fantaserer jeg også ofte om etpar slike kvinner..

Anonymkode: 97392...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...