Ronaldo85 Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 (endret) , Endret 3. april 2023 av BerntHulken
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Jeg er dame på den alderen og det er nok ikke veldig aktuelt for min del. Du vil føles for ung rett og slett. Hvis forskjellen i kroppene blir for stor, så føles det litt nedtur og turn-off for meg. Liker godt menn som er rund 10 år yngre da, og kanskje opp til 15 år også. Men mer enn det føles rart og feil for meg. Det kan jo være andre føles det helt annerledes da. Anonymkode: 31878...3f7
Hr. Aktiv Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er dame på den alderen og det er nok ikke veldig aktuelt for min del. Du vil føles for ung rett og slett. Hvis forskjellen i kroppene blir for stor, så føles det litt nedtur og turn-off for meg. Liker godt menn som er rund 10 år yngre da, og kanskje opp til 15 år også. Men mer enn det føles rart og feil for meg. Det kan jo være andre føles det helt annerledes da. Anonymkode: 31878...3f7 Jeg synes det er trist damer tenker så masse kropp og de ikke passer sammen osv. basert på kroppen. Aldri er tanken om han liker deg slik du faktisk er og ikke kan bli. Dette gjelder ikke bare denne aldersforskjellen, men er også veldig fremtredende ellers i dating og forholdsverden. I stedet for å nyte skaper dere en ubevisst vegg og lite interesse for å faktisk ta del i mannens følelser og dere ender opp med å bli dumpa. Trist. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Fins nok damer som drømmer om det, men de er nok ikke så mange. Anonymkode: d4586...31c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (På 25.6.2021 den 11.54): Jeg synes det er trist damer tenker så masse kropp og de ikke passer sammen osv. basert på kroppen. Aldri er tanken om han liker deg slik du faktisk er og ikke kan bli. Dette gjelder ikke bare denne aldersforskjellen, men er også veldig fremtredende ellers i dating og forholdsverden. I stedet for å nyte skaper dere en ubevisst vegg og lite interesse for å faktisk ta del i mannens følelser og dere ender opp med å bli dumpa. Trist. Jeg tenker ikke masse på kropp, men når du har sex så har det noe med kropp å gjøre uansett. Det er ikke det at jeg tenker at det ikke kan gå, men at det føles feil for meg. Og følelser er ganske viktig når du skal være intim med noen. Jeg har prøvd det, men følte at det ble feil. Og en annen ting som du selvsagt ikke tenker på er at de aller fleste mye yngre menn er bare ute etter "å prøve" en mye eldre dame for sex en gang fordi det er "spennende". Som en venninne av meg sa en gang: Jeg har ikke lyst til å føle meg som en koldtbordrett. Det gidder mange av oss ikke, for vi vil jo ha noe mer enn det. Og så er det helt sikkert noen eldre damer som synes det er spennende med en mye yngre mann, men jeg tror de er i fåtall. De må bare gjøre som de lyster såklart. Vi er ikke alle like. Anonymkode: 31878...3f7 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker ikke masse på kropp, men når du har sex så har det noe med kropp å gjøre uansett. Det er ikke det at jeg tenker at det ikke kan gå, men at det føles feil for meg. Og følelser er ganske viktig når du skal være intim med noen. Jeg har prøvd det, men følte at det ble feil. Og en annen ting som du selvsagt ikke tenker på er at de aller fleste mye yngre menn er bare ute etter "å prøve" en mye eldre dame for sex en gang fordi det er "spennende". Som en venninne av meg sa en gang: Jeg har ikke lyst til å føle meg som en koldtbordrett. Det gidder mange av oss ikke, for vi vil jo ha noe mer enn det. Og så er det helt sikkert noen eldre damer som synes det er spennende med en mye yngre mann, men jeg tror de er i fåtall. De må bare gjøre som de lyster såklart. Vi er ikke alle like. Anonymkode: 31878...3f7 Det er jo opp til hver enkelt å finne ut hva de vil. Jeg kan få sex nesten hvor ofte jeg vil, men i et forhold kommer denne synlige kroppsforskjellen frem og ganske riktig damer begynner å rakke ned på seg selv. Overtenker alltid i verste konsekvens. Alt er feil selv det jeg synes om det er også feil.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Det er alltid noen kvinner som kunne tenkt seg yngre menn, men det er fortsatt tabu.... Anonymkode: 9474e...1bc
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Jeg er i slutten av 40-årene, og har egentlig aldri tenkt tanken på yngre menn. Men der jeg trener nå er det en råflott mann… antagelig rundt 30. Jeg har (selvfølgelig) slått det fra meg fordi han er så mye yngre - men OM han hadde tenkt som deg hadde det ikke vært nei i min munn. Så man skal visst aldri si aldri ;). Anonymkode: fd594...c6c 6
Elib Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 æøå* skrev (På 25.6.2021 den 10.23): Syns damer i alle aldre er flotte og tiltrekkende, men stor aldersforskjell oppover er definitivt den største fantasien. Tenner så absolutt ikke på alle i den aldersgruppa, personlighet, sjarm og utstråling teller også her. En gift dame på 59 drømmer jeg om daglig. Hun er så tiltrekkende at det er vilt, og mest pga en nydelig personlighet. Men selvfølgelig vil det ikke skje noe der. Fins det damer som ønsker menn som er 20 + år yngre for et seksuelt forhold? Eller vil de fleste tenke at det er litt barnerov og for nær alderen til egne barn osv..? Kvinne 53: matcher helt klart menn på din alder, er topptrent selv, og menn på min egen alder er som oftest helt over the topp, fysisk... Men om mannen på 35 år er overvektig, røyker og ligger på sofaen er han uansett aldrer uaktuell 😊 5 1
bullehurk Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er alltid noen kvinner som kunne tenkt seg yngre menn, men det er fortsatt tabu.... Anonymkode: 9474e...1bc Nemlig ! Klokeste innlegg i debatten så langt. Dette har foregått i det skjulte i laang lang tid. Selv om det er blitt litt mer åpent i løpet av de siste tiår, er det fortsatt mye tabu. Mennene har sterkest seksualdrift og libido i unge år og kvinnene i moden alder. Så dette er egentlig biologisk ganske så naturlig. Allerede i det gamle Rom, betalte de "finere fruer" vaktene i Colloseum for en kosestund i det skjulte med de unge sterke gladiatorene. Så dette er langt i fra av nyere dato. 5
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Den drømmen vil jeg gjette er høyst, høyst oppnåelig for deg.
Ronaldo85 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2021 (endret) . Endret 3. april 2023 av BerntHulken 1
Ronaldo85 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2021 (endret) . Endret 3. april 2023 av BerntHulken
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 æøå* skrev (6 minutter siden): Man kan jo håpe, i alle fall. Nå er jeg «bare» 40 da - men selve ideen «eldre kvinne» er veldig ofte egentlig bare nedsettende slik jeg ser det. Samme når man var ung og ble lagt an på av eldre menn som «ville pule en ung dame» (de sier ikke det, men man skjønner jo tegninga). Ofte defineres man av alt annet enn personlighet, og det går gjerne på ting jeg personlig ikke er interessert i. Ser for meg det sikkert føles likt om 20 år til. De fleste vil jo ønske at den andre er tiltrukket fordi positive faktorer, ikke «fordi du er ditt og datt spesifikk alder». Er DET tiltrekningen liksom? 🤷♀️ Føles veldig merkelig, litt sånn «jeg vil ligge med noen som er revisor, som har fregner, som går med rosa neglelakk, jeg vil ha en mann med 17,2 cm pikk». Men, om du lager deg profil på sexnettsted får du garantert svar av noen.
Gjest Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Tråder er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer. Anki, mod
Ronaldo85 Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 27. juni 2021 Fnuggolina skrev (1 time siden): Nå er jeg «bare» 40 da - men selve ideen «eldre kvinne» er veldig ofte egentlig bare nedsettende slik jeg ser det. Samme når man var ung og ble lagt an på av eldre menn som «ville pule en ung dame» (de sier ikke det, men man skjønner jo tegninga). Ofte defineres man av alt annet enn personlighet, og det går gjerne på ting jeg personlig ikke er interessert i. Ser for meg det sikkert føles likt om 20 år til. De fleste vil jo ønske at den andre er tiltrukket fordi positive faktorer, ikke «fordi du er ditt og datt spesifikk alder». Er DET tiltrekningen liksom? 🤷♀️ Føles veldig merkelig, litt sånn «jeg vil ligge med noen som er revisor, som har fregner, som går med rosa neglelakk, jeg vil ha en mann med 17,2 cm pikk». Men, om du lager deg profil på sexnettsted får du garantert svar av noen. Kjemi er jo et must, aldersforskjell eller ei. Jeg tenner på langt færre kvinner i aldersgruppen 50 + enn de under 30, f.eks. Så egentlig skal det enda mer til for å finne en interessant dame i den aldersgruppen. At jeg bare er interessert i å finne ei for å prøve ut aldersforskjell-fetisjen min stemmer jo ikke. Jeg hadde ønsket en mer langvarig relasjon enn bare ett ligg, men ikke et forhold. 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. juni 2021 #17 Skrevet 27. juni 2021 (endret) æøå* skrev (31 minutter siden): Kjemi er jo et must, aldersforskjell eller ei. Jeg tenner på langt færre kvinner i aldersgruppen 50 + enn de under 30, f.eks. Så egentlig skal det enda mer til for å finne en interessant dame i den aldersgruppen. At jeg bare er interessert i å finne ei for å prøve ut aldersforskjell-fetisjen min stemmer jo ikke. Jeg hadde ønsket en mer langvarig relasjon enn bare ett ligg, men ikke et forhold. Ja, det er jo greit det. En fuckfriend altså. Det tror jeg muligens man lettest finner blant nyskilte som er ferdige med barn, men som ikke enda har begynt å føle på at de nærmer seg pensjonsalder. Kanskje rundt 45-55? 🤷♀️ Jeg tror de fleste nok ønsker seg mer enn sex mot godt voksen alder - rett og slett fordi man vil finne noen å bli eldre med sammen, ikke ende opp ensom. Så noen ukers/måneders fuckfriend mellom skilsmisse og nytt forhold klarer du sikkert finne. Er jo bare å være ærlig på det. Men jeg går utfra du selv ikke ønsker barn siden du som 35-åring «kaster bort» tiden på å finne en eldre fuckfriend? Helt innafor det altså, men OM du ønsker barn er alderen din ganske dårlig timing til å swipe bort profil nr 500 på PuleeldredamerpåTinder. Du kommer iallefall til å få forespørsler fra menn som vil at kona skal ligge med andre Endret 27. juni 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #18 Skrevet 27. juni 2021 Jeg har nettopp fylt 50 og vil gjerne ha en mann på din alder. Om kjemien stemmer, selvfølgelig. Har mange likes på Tinder fra yngre menn, har så langt kun møtt en av dem "live". Han var kjekk nok, men veldig nervøs. Det var ikke så tiltrekkende... Har han fortsatt på snap men ingen kontakt lenger. Men ville ikke sagt nei om sjansen bød seg igjen, med en annen. Anonymkode: 314f5...c95 3
bullehurk Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 Fnuggolina skrev (21 timer siden): Så noen ukers/måneders fuckfriend mellom skilsmisse og nytt forhold klarer du sikkert finne. Vel, noen av oss har et lenger perspektiv enn uker/måneder. Jeg koser meg glugg i hjel i min "andre ungdom", å har ingen planer om noe nytt forhold på leeenge ennå. Hvertfall ikke noe som innebærer å flytte i sammen eller være i umiddelbar nærhet. Ende opp ensom som gammel..... Ok, men det er i dag jeg lever livet. Ikke har man noen garanti for om man blir så gammel heller. Og jeg vil heller leve livet i dag, mens jeg har helse og er oppegående så får heller alderdommen bli som den blir. Jeg kan få kreft, eller omkomme i trafikken i morgen. Kanskje får jeg noen triste år på slutten av livet. Javel ? Jeg tar sjansen, men velger å leve livet nå. 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 bullehurk skrev (2 timer siden): Vel, noen av oss har et lenger perspektiv enn uker/måneder. Jeg koser meg glugg i hjel i min "andre ungdom", å har ingen planer om noe nytt forhold på leeenge ennå. Hvertfall ikke noe som innebærer å flytte i sammen eller være i umiddelbar nærhet. Ende opp ensom som gammel..... Ok, men det er i dag jeg lever livet. Ikke har man noen garanti for om man blir så gammel heller. Og jeg vil heller leve livet i dag, mens jeg har helse og er oppegående så får heller alderdommen bli som den blir. Jeg kan få kreft, eller omkomme i trafikken i morgen. Kanskje får jeg noen triste år på slutten av livet. Javel ? Jeg tar sjansen, men velger å leve livet nå. Du får kontakte TS da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå