Gå til innhold

HCG i uke 4/ kjemisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk positiv test i går, 15 dpo. Blodprøven viste hcg på 270. Har hatt et par kjemiske før, uten at jeg har tatt blodprøve. Noen som vet om dette er høyt nok til at jeg kan slå fra meg at det er kjemisk?

Noe annet positivt man kan lese av prøven? Kjenner jeg er litt nervøs etter et par falske forhåpninger før. Prøvd 2,5 år, så på tide nå🙏🏼

Anonymkode: 7e2b5...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er absolutt ingen ekspert, men trodde man fikk veldig svak graviditets test ved kjemisk(?).  Siden egget ikke fester seg ordentlig/ detter av med gang. Jeg hadde en ganske så synlig strek på min test og hadde da hcg på 49. Så synes 270 høres ut som egget har fått festet seg ordentlig og produserer hcg som det skal. Hvis man i tillegg antar at egget festet seg ca 7 dpo så ser det ut som du er veldig i rute med fordobling av hcg hvert døgn også. Masse lykke til 🙂 

Anonymkode: cffa5...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kalles kjemisk hvis man mister før man kommer til 5+0. Og frem til da kan man få ganske sterke tester, før de blir svakere. Så én enkelt blodprøve blir vanskelig å tolke fra... Skal du ikke ta en ny? Først da kan man få en indikasjon på hvilken vei det går. 

Gratulerer med positiv test og lykke til! 2,5 år er lenge og prøve, så håper den lille klamrer seg fast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...