Gjest Chroma Skrevet 28. juni 2021 #21 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvordan kan man begynne å snakke om infetilitet etter vaksinen allerede nå? Vi har ikke blitt vaksinert lenge nok til at noen kan vite om de er blitt infertil av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. juni 2021 #22 Del Skrevet 28. juni 2021 Sprinkle skrev (59 minutter siden): Tok siste pille på onsdag i forrige uke, og ENDA blør jeg ikke, til tross for flere perioder med menssmerter utover helgen. Det er uvanlig. Jeg bruker å blø 2-3 dager etter siste pille. Var tilfeldigvis hos legen i dag av andre grunner og drøftet dette samtidig, men hun mente det ikke var noe å bekymre seg over. Jeg tok en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Denne var negativ. Hva gjør jeg hvis menstruasjonen ikke dukker opp? Jeg har ikke påvist PCOS; men har mistenkt det en god stund så egentlig burde jeg ha vært hos gynekolog. Hvorfor har du mistanke om PCOS? Er jo ikke så mye man kan gjøre om den ikke dukker opp utenom å satse på at den kommer neste gang. Men jeg kjenner ingen som har mistet menstruasjonen helt av vaksinen altså. Vet en del har kommentert at de har fått menssmerter lenger enn vanlig og blødd mer og at den kanskje var en dag eller to for sein men det er slike som allerede har ustabile sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juni 2021 #23 Del Skrevet 28. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (13 minutter siden): Hvorfor har du mistanke om PCOS? Er jo ikke så mye man kan gjøre om den ikke dukker opp utenom å satse på at den kommer neste gang. Men jeg kjenner ingen som har mistet menstruasjonen helt av vaksinen altså. Vet en del har kommentert at de har fått menssmerter lenger enn vanlig og blødd mer og at den kanskje var en dag eller to for sein men det er slike som allerede har ustabile sykluser. Har noen av de typiske kjennetegnene. ja krysser fingrene for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #24 Del Skrevet 28. juni 2021 Chroma skrev (1 time siden): Hvordan kan man begynne å snakke om infetilitet etter vaksinen allerede nå? Vi har ikke blitt vaksinert lenge nok til at noen kan vite om de er blitt infertil av den? Det er jo ikke noen logisk grunn, men et ledd i den skremselspropagandaen antivaxmiljøene sprer. Og de elsker jo at når de først har startet ryktet så sprer det seg over i "vanlige" forum og folk gjentar at de har forresten hørt at det kan påvirke fertiliteten og så blir masse folk nervøse. Anonymkode: 4c005...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 29. juni 2021 #25 Del Skrevet 29. juni 2021 Ryddet for antivaxx-innlegg Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #26 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 17.02): Hva sa legene til deg? Fikk du beskjed om å vente en hel syklus eller 14 dager? Anonymkode: e41b3...e4e Hva mener du? Jeg snakket ikke med lege. Anonymkode: 70580...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå