Gå til innhold

Navnet Sverre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Elsker det jeg åså 😄 Er den perfekte blandingen av litt gammelt men det er pent og føles moderne åså.

Anonymkode: 33a79...a20

Åså?? 

Anonymkode: a501f...a1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Naboen vår på 1 år heter det. Kjempefint navn!

Anonymkode: c1e7a...b50

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nydelig navn. Jeg vil gjerne kalle en eventuell sønn Sverre, samboer er ikke enig 😏

Anonymkode: 8fe97...94d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det litt sprikende meninger😯 Jeg skjønner om man har dårlige assosiasjoner med noen som heter det at det nok ikke er det peneste navnet man har hørt. Typen er nok kanskje litt mer lysten på et navn som er litt mer moderne og som er blitt poppis i senere tid. Eneste jeg er fast bestemt på er at jeg ikke vil ha et typisk engelsk navn. Vi begge har typisk norske fornavn og etternavn så det passer liksom ikke helt inn..Klarer ikke helt legge fra meg Sverre navnet altså..😬

Anonymkode: 772c3...168

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nevøen min heter det. Reaksjonene de har fått er visst mange av typen "det var et stødig og godt navn!" 🤭 

Det står jo i kontrast til alle de korte og vokaltunge "søt liten gutt som aldri skal bli stor"-navnene som har vært så populære ei stund.  

Anonymkode: a3ad8...0cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker navnet jeg :) Høres liksom ut som en stødig kar hvis man heter Sverre
Men så klart. Man bør jo være enig om navnet på en eventuell baby 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Delfin82 skrev (3 minutter siden):

Liker navnet jeg :) Høres liksom ut som en stødig kar hvis man heter Sverre
Men så klart. Man bør jo være enig om navnet på en eventuell baby 🤣

Ja😂 vi blir nok enige med tiden..navn er ikke enkelt altså, spesielt ikke når man er to om det😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja😂 vi blir nok enige med tiden..navn er ikke enkelt altså, spesielt ikke når man er to om det😂 

Nei her må du nok bare tenke at en evt sønn blir ikke å hete Sverre. Også bli overrasket om navnet vokser på han. For det kan skje fort. Eller at du tenker på navnet så mye at du faktisk blir lei :P Eller håpe på at det bare kommer døtre haha 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skulle kalle sønnen vår Sverre, men da vi fortalte det til familien var det visst en svindler for 70 år siden som svindlet mormor, og derfor gikk det ikke an 😅

Anonymkode: 528e2...6f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg og samboer har akkurat samme problemstilling! Jeg har forelsket meg helt i Sverre, og klarer ikke å finne noen navn jeg liker like godt eller bedre, mens han hater navnet🙈

Anonymkode: eb2c9...030

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg og samboer har akkurat samme problemstilling! Jeg har forelsket meg helt i Sverre, og klarer ikke å finne noen navn jeg liker like godt eller bedre, mens han hater navnet🙈

Anonymkode: eb2c9...030

Nei, jeg har det på samme måte..😂 Navnet Sverre trumfer over de andre forslagene..ikke lett dette her😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 8.53):

Vi skulle kalle sønnen vår Sverre, men da vi fortalte det til familien var det visst en svindler for 70 år siden som svindlet mormor, og derfor gikk det ikke an 😅

Anonymkode: 528e2...6f9

oi da 😮 nei, den skjønner jeg 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...