Gå til innhold

Dere som har prøvd lenge! Ferti-lily??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har prøvd det for å bli gravid? Jeg tror ikke helt på det der, men blir desperat og vil prøve alt 😛 har prøvd i 7 år, mange ivf forsøk. Håper enda på at det skal skje på vanlig måte, så vil egentlig prøve alt.

dette står på siden deres : «FERTI·LILY Befruktningsbeger er et hormonfritt hjelpemiddel for å bli gravid som øker sjansene for befruktning med 48%. 

dere som bare har prøvd i 2 mnd trenger ikke svare. 🤷🏼‍♀️ Tenker på dere som har prøvd i 1 år eller mer! 

Anonymkode: 6b3d4...88f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke troa på slikt.

Jobbet i helsekost og så hvor mye dumt folk kjøper. Natural is better

Anonymkode: 4f124...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*tørr nesten ikke svare fordi jeg kun har prøvd i 5 måneder*,

Men jeg har brukt den for første gang denne perioden hvis du er interessert i å høre hvordan det gikk.

Anonymkode: 8e149...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men jeg har brukt den for første gang denne perioden hvis du er interessert i å høre hvordan det gikk.

Du ble vell gravid, men det hadde du nok blitt uten den og da. 5 mnd er normalt 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du ble vell gravid, men det hadde du nok blitt uten den og da. 5 mnd er normalt 😊

Nei, jeg vet ikke ennå 

Venter fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du må lære deg grammatikk - når du skriver «… hvordan det gikk» så er det fortid - noe som har skjedd/avklart. Men senere skriver du «nei, jeg vet ikke ennå. Venter fortsatt». Skjønner godt hvorfor TS skriver «du ble vel gravid…» Så lær deg forskjellen på hva som er i fortid og fremtid du 😄

Anonymkode: 5c9d6...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du må lære deg grammatikk - når du skriver «… hvordan det gikk» så er det fortid - noe som har skjedd/avklart. Men senere skriver du «nei, jeg vet ikke ennå. Venter fortsatt». Skjønner godt hvorfor TS skriver «du ble vel gravid…» Så lær deg forskjellen på hva som er i fortid og fremtid du 😄

Ro ned litt a, kjerring. Det var nok ment som at ferti lilyen er blitt brukt allerede (fortid) så da får TS snart høre hvordan det gikk.

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fame skrev (19 minutter siden):

Ro ned litt a, kjerring. Det var nok ment som at ferti lilyen er blitt brukt allerede (fortid) så da får TS snart høre hvordan det gikk.

Kjerring kan du selv være 😊 Du fremstår ikke akkurat spesielt hyggelig som kaller opp andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og dette har ingen fertilitetsleger eller IVF klinikker i Norge oppdaget? De kunne jo droppet alt av behandlinger... 🤪

Anonymkode: a9418...bf3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjerring kan du selv være 😊 Du fremstår ikke akkurat spesielt hyggelig som kaller opp andre 

Jeg blir utrolig provosert av folk som på død og liv kommenterer andres måte å skrive på. Det er så ekstremt unødvendig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fame skrev (53 minutter siden):

Jeg blir utrolig provosert av folk som på død og liv kommenterer andres måte å skrive på. Det er så ekstremt unødvendig 

At du orker å bruke tid og energi på å kommentere på sånne som meg som kommenterer på hvordan ting er skrevet. Det er jo virkelig bare å ikke lese videre hvis du kjenner at det irriterer deg 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At du orker å bruke tid og energi på å kommentere på sånne som meg som kommenterer på hvordan ting er skrevet. Det er jo virkelig bare å ikke lese videre hvis du kjenner at det irriterer deg 🤪

Samme gjelder deg det hvis det plager deg hvordan folk skriver   :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Unødvendig kommentar. Forstår virkelig ikke denne mobbementaliteten noen har. Trist hvis du faktisk får glede av å skrive slike kommentarer. 

Anonymkode: 4fb7b...34f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 13.23):

Fame skrev (På 25.6.2021 den 13.33):

AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 13.53):

Fame skrev (På 25.6.2021 den 14.13):

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fame skrev (23 timer siden):

Samme gjelder deg det hvis det plager deg hvordan folk skriver   :)

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Unødvendig kommentar. Forstår virkelig ikke denne mobbementaliteten noen har. Trist hvis du faktisk får glede av å skrive slike kommentarer. 

Anonymkode: 4fb7b...34f

Så flott at denne tråden virkelig var til hjelp for TS som lurte på om hun skulle kjøpe Ferti Lily. 🤣

Anonymkode: 32885...ff8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...