AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #61 Skrevet 23. juni 2021 Hannah80 skrev (37 minutter siden): Og ballettdanser😀 Ok. Ikke hetero. Typisk at de som er rå sexy gjerne spiller på andre laget. Tap for oss, men vinn for andre. Anonymkode: 97b20...ca3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #62 Skrevet 23. juni 2021 Han er definitivt en flott mann!! Anonymkode: 65de1...850 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #63 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei han her er ordinær. Dere damer er virkelig skadet av Tinder. Anonymkode: 5af80...43a Han ligner en del på mennene på 6, som mange har påpekt. Anonymkode: 96085...9f6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #64 Skrevet 24. juni 2021 Isambard skrev (5 timer siden): Jeg er faktisk litt sjokkert over at såpass mange synes han ikke ser bra ut. Her blir man bedt om å vurdere et bilde, så ingen kan skylde på personligheten. Det blir vanskelig å komme etterpå og påstå at kvinner ikke er kresne. Skal man tro KG er kvinner ekstremt kravstore. I alle fall når det gjelder utseendet. Jeg tror heldigvis ikke dette er representativt for virkeligheten der ute. Da ville jeg vært single. Spørsmålet er ikke "ser han bra ut", men han en 10er av utseende som alle damer vil ha barn med. Så folk har svart på nettopp det. Definisjonen av en 10-er er vel forøvrig en 9er som oppfyller dine personlige preferanser, så for at en mann skal være alle kvinners 10er må han som en påpeker her score max på å være gutteaktig, kjekk, barsk mm - samtidig. Anonymkode: 96085...9f6
Ariana807 Skrevet 24. juni 2021 #65 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Nei Ikke alt man kan sette ord på. Utseende gir meg ingenting. Ikke min type i det hele tatt. Det lange håret er en gigantisk turn off. Nå er han litt gammel, men en litt yngre Seth Rogen er noe av det jeg liker i utseende. Men en ting som ikke kommer frem i et såpass overfladisk spørsmål, er at du har personer, som meg, som blir mer tiltrukket/ikke tiltrukket av noen, jo mer jeg kjenner dem. Personlighet teller faktisk inn på om noen er attraktive eller ikke. Endret 24. juni 2021 av Ariana807
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #66 Skrevet 24. juni 2021 Isambard skrev (5 timer siden): Jeg er faktisk litt sjokkert over at såpass mange synes han ikke ser bra ut. Her blir man bedt om å vurdere et bilde, så ingen kan skylde på personligheten. Det blir vanskelig å komme etterpå og påstå at kvinner ikke er kresne. Skal man tro KG er kvinner ekstremt kravstore. I alle fall når det gjelder utseendet. Jeg tror heldigvis ikke dette er representativt for virkeligheten der ute. Da ville jeg vært single. Eller kanskje han har et utseende som appellerer mer til menn, eller hva menn tror damer liker? Tror heller det er greia, for jeg går jo forbi menn på gata hele tida som ser bedre ut (utfra min personlige preferanse), nettopp fordi de er yngre enn han og uten fett hår og rødsmussa hud. Ingen har jo sagt at han er stygg, men at han ser grei ut. Fordi han ikke har det spesielle som skal til (som varierer litt fra kvinne til kvinne) for at man ser litt lengre på han. Og det ser vi også hos helt vanlige menn. Så ingenting å være redd for her, kvinner er ikke nødvendigvis sykt kravstore, vi har bare ikke alltid en smak menn skjønner. Anonymkode: b83a2...3aa 3
Million Skrevet 24. juni 2021 #67 Skrevet 24. juni 2021 Nei, han var ingen jeg ville blitt forelsket i eller fått barn med frivillig. Men han var ikke stygg, det er ikke det jeg mener. Han var bare ikke min smak.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #68 Skrevet 24. juni 2021 Nei på ingen måte. I mine øyne er han en 6-er. Anonymkode: 582d2...372
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #69 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er han en mann som alle kvinner ønsker seg barn med? Anonymkode: 9f13b...f0d Ehh, nei...ikke min type i det hele tatt. Han er kjekk, men ikke den type kjekk jeg faller for. K30 Anonymkode: e3aed...dd8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #70 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje en 7-er. Litt for «glatt» for min smak, liker mer manne-menn. (men jeg er 40+, smaken endrer seg nok litt etterhvert ;)) Anonymkode: fac91...657 Teit beskrivelse, fordi en manne mann kan være veldig individuelt hva noen synes er. Anonymkode: e3aed...dd8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #71 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I hvilken verden kan man bedømme om man ønsker barn med noen basert på et bilde av vedkommende? Noe så fjernt. Anonymkode: 045ac...9bc I veldig mange menns verden så ... Anonymkode: e3aed...dd8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #72 Skrevet 24. juni 2021 Han ser ut som en som lurer turister til å smugle dop. Anonymkode: 691c1...25d 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #73 Skrevet 24. juni 2021 Hvis man KUN skal se på utseende, så er dette en tier😊 Men såklart, utseende er jo ikke alt 😅 Anonymkode: 8bb53...bce
Isambard Skrevet 24. juni 2021 #74 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmålet er ikke "ser han bra ut", men han en 10er av utseende som alle damer vil ha barn med. Så folk har svart på nettopp det. Definisjonen av en 10-er er vel forøvrig en 9er som oppfyller dine personlige preferanser, så for at en mann skal være alle kvinners 10er må han som en påpeker her score max på å være gutteaktig, kjekk, barsk mm - samtidig. Anonymkode: 96085...9f6 Jeg kan godt skjønne at ikke alle sier 10/10. Det som er drøyt er at flertallet ikke synes han ser bra nok ut for dem. Da tenker jeg at kvinner er mye mer kresne enn meg. Jeg føler mer at et flertall av kvinner har et attraktivt utseende, og ser bra nok ut for meg. (Ikke dermed sagt at mange er riktig match for meg)
Ariana807 Skrevet 24. juni 2021 #75 Skrevet 24. juni 2021 Isambard skrev (14 minutter siden): Jeg kan godt skjønne at ikke alle sier 10/10. Det som er drøyt er at flertallet ikke synes han ser bra nok ut for dem. Da tenker jeg at kvinner er mye mer kresne enn meg. Jeg føler mer at et flertall av kvinner har et attraktivt utseende, og ser bra nok ut for meg. (Ikke dermed sagt at mange er riktig match for meg) For min del, om jeg skal peke på noe som er «galt» med han, som gjør at jeg ikke synes han er attraktivt. Først så ser han ut som han er ~45 år, for gammel for min smak. Han har langt hår. Han bruker v-hals som gjør at hår på brystet stikker ut, er så sinnsykt fælt å se på (liker hår på brystet, men ikke stikkende ut slik). Han har små, smale, tette øyne. For kort skjegg, burde vært et par dager til før det blir skikkelig fint, om ikke enda lengre, type klesklype langt. Dette skrives ut fra hva jeg legger merke til kun basert på utseende. Vi har alle ulik smak. For noen er han sikkert attraktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #76 Skrevet 24. juni 2021 "For smale øyne og utringning med v-hals" 😂 Minner meg om hvordan et visst segment man gjerne ler av her på KG resonnerer. Anonymkode: e4f27...9b5
Kontorotta Skrevet 24. juni 2021 #77 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er en mann jeg definitivt ønsker å lage barn med, men siden jeg er steril vil det bli med bare prøving 😂 tipper han er homofil, så jeg hadde ikke hatt kjangs uansett. Anonymkode: 97b20...ca3 Alle Outlanderfans vet godt hvem han her er. Og ja, han er kjekk nok, i rollen han spiller der.
Kontorotta Skrevet 24. juni 2021 #78 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er han en mann som alle kvinner ønsker seg barn med? Anonymkode: 9f13b...f0d Av å bare se på bildet, er han helt klart kjekk.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #79 Skrevet 24. juni 2021 1 hour ago, Kontorotta said: Alle Outlanderfans vet godt hvem han her er. Og ja, han er kjekk nok, i rollen han spiller der. Og han er hetero Anonymkode: 1546b...bb0 1
Kontorotta Skrevet 24. juni 2021 #80 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og han er hetero Anonymkode: 1546b...bb0 Jepp. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå