Gå til innhold

Er dette en 10-er mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei? Han er vel ikke et typisk glansbilde. Vet ikke hvem dette er, kanskje det ikke er det beste bilde. Men jeg personlig synes han ser bra ut! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken verden kan man bedømme om man ønsker barn med noen basert på et bilde av vedkommende? Noe så fjernt.

Jeg rangerer ikke andre mennesker, men jeg synes han er kjekk. 

Anonymkode: 045ac...9bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en mann jeg definitivt ønsker å lage barn med, men siden jeg er steril vil det bli med bare prøving 😂 tipper han er homofil, så jeg hadde ikke hatt kjangs uansett. 

B053D258-B7D0-4976-AE93-1D74F3419E3B.jpeg

Anonymkode: 97b20...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på alderen til de som svarer? Han er jo 45 år gammel, og enten er det et ganske nytt bilde, eller et veldig uheldig et, for han ser hvertfall ut som han er bortimot den alderen der med litt aldersrynker og rødlig hud osv.

Selv er jeg 30 år og har mann, men hadde jeg lett etter en å få barn med nå (eller generelt til forhold) så ville det jo vært mest aktuelt med menn på omtrent 28-35 år, ikke 45. Og da blir jo ikke han aktuell.

Han ser riktignok bedre ut på andre bilder, og han er jo ingen stygg mann, men jeg tror mange enten ser etter noe mer gutteaktig (jake gyllenhaal eller ryan gosling), mer typisk kjekk og velstelt mann (som ryan reynolds eller Bradley cooper) eller mer barsk (typ Jason momoa). Og nå mener jeg ikke eksakt disse mennene, men mer den typen utseende. Og ulike kvinner har ulike preferanser her.

Han her faller mellom flere stoler utseendemessig, et sted mellom søt, kjekk, pen og barsk uten å toppe noen av skalaene, og da topper han sjeldent noens liste. Absolutt kjekk nok for de fleste, men trolig en 10er for ganske få av samme grunn. Og mange helt vanlige norske menn ville av mange blitt rangert høyere fordi de kanskje er mer rent barske eller rent pene.

Anonymkode: b83a2...3aa

• Liker 1
Skrevet

Håret alene gjør vel at noen damer bare vil brekke seg av denne karen.

Mens andre damer vil like ham. 

Utseendemessig gir jeg ham en 6'er. Avhengig hvordan han fører og ter seg. Han har et plaget og veikt blikk, som får meg til å tro at han neppe klarer å dominere/eie et rom uten kjendisstatus og (betalte?) hanger ons. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er en mann jeg definitivt ønsker å lage barn med, men siden jeg er steril vil det bli med bare prøving 😂 tipper han er homofil, så jeg hadde ikke hatt kjangs uansett. 

B053D258-B7D0-4976-AE93-1D74F3419E3B.jpeg

Jeg synes han ser ut som en homofil med HIV-kinn for å være helt ærlig.

Har også et plaget "modellblikk" som forteller om en som neppe er særlig full av selvtillit uten snø i nesa eller en kunstig scene der han er midtpunkt. Tviler for at han er særlig mandig i et rom med fremmede. Bare mine tanker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei han her er ordinær. Dere damer er virkelig skadet av Tinder.

9zUyLq2WUFY96rCakPwphW_Vmz8Yy0O9ttM7qByq

Anonymkode: 5af80...43a

Hvem er han nederst til venstre på 9. eren?

Skrevet

Bad vibes. Nei takk

AnonymBruker
Skrevet

Helt gjennomsnittlig. Kansnje litt under.

Kunne kanskje vært venn med ham, men noe mer enn det? Aldri i livet!!

Anonymkode: ac152...478

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk litt sjokkert over at såpass mange synes han ikke ser bra ut. Her blir man bedt om å vurdere et bilde, så ingen kan skylde på personligheten.

Det blir vanskelig å komme etterpå og påstå at kvinner ikke er kresne.

Skal man tro KG er kvinner ekstremt kravstore. I alle fall når det gjelder utseendet. Jeg tror heldigvis ikke dette er representativt for virkeligheten der ute. Da ville jeg vært single.

Endret av Isambard
AnonymBruker
Skrevet

Realverdien skrev (20 minutter siden):

Jeg synes han ser ut som en homofil med HIV-kinn for å være helt ærlig.

Har også et plaget "modellblikk" som forteller om en som neppe er særlig full av selvtillit uten snø i nesa eller en kunstig scene der han er midtpunkt. Tviler for at han er særlig mandig i et rom med fremmede. Bare mine tanker.

Litt usikker på om han er homofil. Han er skuespiller.

AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: bd973...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Litt usikker på om han er homofil. Han er skuespiller.

Og ballettdanser😀

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på høyde, kroppsholdning, øyenkontakt og fakter. En råkjekk fyr med flakkende blikk, unnskyldende holdning og feminine håndbevegelser ramler fort på skalaen.

Anonymkode: e4f27...9b5

• Liker 1
Skrevet

Er han skuespiller? Aner ikke hvem han er. Langt fra en tier iallefall. 

Skrevet

Syns han så gammel og lurvete. Litt sånn ‘drikker mye i helgene’-type.

AnonymBruker
Skrevet

Nei? Han skiller seg ikke ut på noen måte. Er helt ordinær.

Han her derimot

image.jpeg.3db9c61e324c4a09d94df6439d45912a.jpeg

Anonymkode: 38bcd...59c

AnonymBruker
Skrevet

Fett hår og alkohol-nese? Nei takk😅

Anonymkode: 60f8c...c85

• Liker 1
Skrevet

Eh, det bedømmes ikke utifra utseendet så nei, og nei til den som spør også siden dette ikke ga mening idet hele tatt for min del 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...