AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #41 Skrevet 24. juni 2021 Har en eks som overvurderer både sitt eget og kona si sitt utseende. La oss si, han er litt chubby, pølsefingre, myke trekk, altså ikke en alfahann. Kona er overvektig, med puppeimplantat som bare gjør at hu ser enda feitere ut, og et ansikt som får henne til å se ut som ei julenissekone. Han går og skryter sånn av at hu er så vakker og pen og «over gjennomsnittet» mens hun garantert ville ikke ha tent en vanlig mann uten ølbriller. Lar de leve i troen på det… Dyre merkeklær hjelper ikke på et trasig utseende. Anonymkode: 0aff1...f11
Katten.2.0 Skrevet 24. juni 2021 #42 Skrevet 24. juni 2021 Selvfølgelig sveiper man på det en selv synes er attraktivt. Det er ikke kun utseendet det går på.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #43 Skrevet 24. juni 2021 Jeg var sammen med en som én gang fikk høre at han så ut som Bill Gates. Og han skrøt av det. Og han skrøt av det til alle han møtte. Og ingen andre så det. 🤦♀️ Anonymkode: 55bd9...750
Gjest TheCatLady Skrevet 24. juni 2021 #44 Skrevet 24. juni 2021 Noen gjør nok det eller vektlegger ting som ikke nødvendigvis er så viktig. Nettdating er vel generelt sånn at mange hele tiden leter etter noe bedre og er veldig kritisk til det de ser. Noen menn sveiper også liker på absolutt alle og siler etterpå eller har en sånn "tar det jeg får holdning", men har inntrykk av at sistnevnte er i mindretall. De fleste har vel lyst på noen de synes er attraktive og da gjelder ikke bare utseendet om man har gitt litt mer info om seg selv. Men tror ikke at det bare er menn som overvurderer seg selv. Det må være fint å ha såpass troen på seg selv da i det minste.
wandagirl Skrevet 24. juni 2021 #45 Skrevet 24. juni 2021 Tenker man bare får sveipe på de man finner attraktive. Det blir jo ingen match om ikke det er gjensidig tiltrekning. Hva som er attraktivt og ikke varierer så mye. Har sett en del par der jeg ikke synes utseendet matcher på nivå, men de er fortsatt lykkelige. Looks fade… noen faller for personlighet og ser ikke utseende. hadde ikke hengt meg så mye opp i hvem som sveiper på meg som jeg ikke er interessert i🤷♀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå