AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #21 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min sa iallefall fra første date at han ønsket barn en dag - i flertall. Det var jeg som måtte overtales. (Vi fikk etter hvert 3, og han har tatt halvparten av bleieskiftene, flaskene, leggingene og nattevåkene - og halvparten av leksene og kjøringene til fritidsaktiviteter og vennebesøk når de ble eldre. Han har absolutt fylt rollen med glans!) Anonymkode: 44b4a...30c Utrolig at menn liksom fortjener skryt for å ta sin selvsagte andel på hjemmebane. Anonymkode: ee388...ac8 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #22 Skrevet 25. juni 2021 On 6/24/2021 at 1:09 PM, AnonymBruker said: Dette er jo bare tull. Jeg er på tinder nå og reagerer på at så mange menn i alderen 40+ "ønsker seg barn med tiden". Altså serr? Hvor lenge skal du vente da? Greit nok at menn kan få barn lenger enn kvinner, men spermen deres blir dårligere også. Hvorfor får de ikke barn i 30-årene? Er det gutter så lenge? Trenger de den friheten så lenge? Eller er det noe galt med dem så ingen damer har turt å satse på barn med dem enda? De aller fleste damer ønsker jo barn, da må de nødvendigvis også ønske seg en mann som ønsker seg barn. Det er ren logikk. Anonymkode: beb2c...8f4 Ser veldig mange kvinner som skriver det samme. På apper der man kan velge det, har de valgt "someday" og "I'd like some", selv om de er i begynnelsen av 40-åra. Anonymkode: 05e27...8e2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #23 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser veldig mange kvinner som skriver det samme. På apper der man kan velge det, har de valgt "someday" og "I'd like some", selv om de er i begynnelsen av 40-åra. Anonymkode: 05e27...8e2 Hva skal de skrive da? At de ønsker barn umiddelbart og på første date? Anonymkode: 4714d...f16 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #24 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva skal de skrive da? At de ønsker barn umiddelbart og på første date? Anonymkode: 4714d...f16 Det er jo nesten sånn det må bli da, når man har bikka førti og enda ikke fått noen. Anonymkode: beb2c...8f4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #25 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er jo nesten sånn det må bli da, når man har bikka førti og enda ikke fått noen. Anonymkode: beb2c...8f4 Det er jo beste måten å forbli single for alltid på da. Anonymkode: 068dd...f96 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #26 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 15.00): Jeg ville ha barn når jeg var 17, ikke der og da men ville bli sammen med en jente slik at jeg kunne få barn senere. Men alle jentene jeg likte avviste meg. Nå 4 år senere har jeg gitt opp hele familie og barne greia. Anonymkode: 9d7a3...0a3 Gi opp når du bare er i 30 årene...? En bekjent ble far da han var 57 år og 58 år... Og har to små barn nå som han er 60 år...Kona er 34.. Anonymkode: efa61...474 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #27 Skrevet 26. juni 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal de skrive da? At de ønsker barn umiddelbart og på første date? Anonymkode: 4714d...f16 Tenkte mer at kvinner på over førti, om de vil ha barn, ikke kan satse på "en vakker dag". Enten blir det NÅ, eller så blir det ikke. Anonymkode: 05e27...8e2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #28 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte mer at kvinner på over førti, om de vil ha barn, ikke kan satse på "en vakker dag". Enten blir det NÅ, eller så blir det ikke. Anonymkode: 05e27...8e2 Ja, men man kan jo ikke skrive det på en app...da vil ingen ha en 😄 Anonymkode: ff132...68b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #29 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte mer at kvinner på over førti, om de vil ha barn, ikke kan satse på "en vakker dag". Enten blir det NÅ, eller så blir det ikke. Anonymkode: 05e27...8e2 Selvsagt men det skjønner jo alle og enhver. Men man kan ikke skrive det i appen. For mange et sensitivt tema og da er det bra med en app som gir mulighet til å gi standardsvar ala at man ønsker barn i fremtiden Anonymkode: 4714d...f16
Jr.Garcon Skrevet 27. juni 2021 #30 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 15.07): Ja, det er mulig. Jeg bare lurer på hvorfor de har ventet så lenge? 🤷🏼♀️ Anonymkode: beb2c...8f4 De har vel ikke funnet rett person å få barn med? Siden de nå er single, så kan du vel si at de har hatt rett. Det er ikke alle menn (eller damer) som legger lista lavt for hvem de får barn med. En god del folk legger mer tid og energi på et bruktbilkjøp enn hvem de får barn med. Intakt familie = tiltalende tanke. Aleneforeldre, mine ,dine ,våre , nye "reserveforeldre", barnebidrag kaos = ikke en tiltalende tanke. 2
Trolltunge Skrevet 27. juni 2021 #31 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 23.50): Kvinner liker ikke menn som vil ha barn. Kanskje derfor de fleste menn har evolusjonert seg til å ikke ville ha barn. Er i hvertfall min erfaring. Anonymkode: 9d7a3...0a3 Alle menn jeg kjenner som var åpen og ærlig om ønske om barn og familie har det. Fikk det tidlig også. Selv de som tilsynelatende ikke var guds gave til kvinner, slik mange menn tror vi kvinner ser det. Ingen "alfa" En mann som er åpen og ærlig om ønske om familie er akkurat hva mange kvinner finner attraktiv,etter min erfaring. Ene har nå 6 barn. Han var 13 år da han gjorde klart at hans ønske i livet var å bli pappa. Det ble han så absolutt. Superpappa. Ånder og lever for sine barn og sin ektefelle. Ikke høy, ikke noe modell, ikke høy utdannelse eller inntekt. Var knapt singel siden han var 15 år. Jeg er veldig uenig i det du skriver. Jeg tror det er drømmemannen til svær mange kvinner, og det er ikke ulogisk heller.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #32 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenkte mer at kvinner på over førti, om de vil ha barn, ikke kan satse på "en vakker dag". Enten blir det NÅ, eller så blir det ikke. Anonymkode: 05e27...8e2 Kvinner i 40 årene som er for gamle for genetiske barn bruker donor egg... Anonymkode: efa61...474
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå