Gå til innhold

Flere som har et hat-elsk forhold til sosiale medier?

AnonymBruker12455

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan jeg ikke fordra sosiale medier og vil bare slette alt jeg har av personlige kontoer. Mens andre ganger, liker jeg det faktisk? 

Syntes det er slitsomt. Skulle ønske jeg kunne bestemme meg. I dag er jeg veldig keen på å slette alt av personlig kontoer. (Jeg har 1 bruker som jeg følger kjendiser og ting av interesse osv.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare la være med å gå inn på kontoene dine de dagene det bare føles kjipt å ha de da og så bruke de når du syns det er gøy? Trenger ikke være alt eller ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Saph said:

Kan du ikke bare la være med å gå inn på kontoene dine de dagene det bare føles kjipt å ha de da og så bruke de når du syns det er gøy? Trenger ikke være alt eller ingenting. 

Sant, men de dagene jeg hater SoMe så fordrar jeg ikke tanken på at jeg har eksisterende kontoer der heller. Kanskje jeg er litt rar. Kjenner jeg ikke har helt godt av det. Samtidig er jeg litt nyskjerrig. Evig dilemma dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er perioder jeg bruker det mer enn andre perioder, men de periodene jeg ikke er aktiv så er det bare en app på mobilen jeg ikke gidder å hefte meg med, som med skyss appen f.eks.. Den heller plager meg ikke når jeg verken bruker den eller ikke bruker den, den bare er der..

Jeg bruker kun instagram og snap og elsker igrunn begge deler til sitt bruk og fatter igrunn ikke hvorfor så mange irriterer seg grønn over småting ved f.eks instagram eller andre some men har bare funnet ut at de om det igrunn..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Jeg har facebook, instagram og snap chat. Det hender det går uker og dager før jeg sjekker mine some. Plager meg ikke når jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Stort sett har jeg lyst til å slette alt og rømme til skogs å bo der uten tilgang til internett i det heletatt😅 men så blir jeg sittende å skrolle istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...