Gå til innhold

Til dere som trener på sats...

Areola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man vet at man skal være vekke en stund, så er det "lov". Jeg har gjort det før. Man får bare lov å gjøre det en gang i året og de har ikke noe med hvorfor du vil fryse ditt abb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man må ha gyldig grunn, og dokumentere det.

Akkurat denne praksisen vitner om at der er for lite konkurranse på dette feltet.

Det er ikke slik at du er avhengig av treningssenteret, men treningssenteret er avhengig av deg. Du kjøper en tjeneste av dem, og du bør kunne forvente service. At du må kunne "dokumentere gyldig grunn" for å fryse abonnement er IKKE bra service.

For de som har mulighet for det vil jeg anbefale å opplyse SATS om at det er uaktuelt for deg å fremskaffe "dokumentasjon", men at om de ikke ønsker deg som kunde er du mer enn villig til å avslutte medlemskapet og heller bli medlem hos en konkurrent som har skjønt hva begrepet "serviceinnstilling" betyr.

Jeg har en forståelse for at det ville bli mye administrasjon om alle skulle fryse abonnementene sine i tide og utide, men om du skal være borte en måned eller to en sjelden gang så bør SATS kunne fryse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...