AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #101 Del Skrevet 25. august 2022 Rødtvet har potensiale. Det ligger ved markagrensen og har t-bane rett i nærheten. Linderud Senter er ganske bra faktisk, men Linderud skal uansett oppgraderes og kommer til å bli et bedre område. Anonymkode: 7e841...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #102 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bruker ikke 19 minutter med sykkel fra Homlia til Hvervenbukta. Anonymkode: 7e841...85b Ifølge Google Maps så gjør du det. Selvfølgelig kan man sykle raskere enn det Google Maps oppgir. Anonymkode: 6d3a0...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #103 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg kunne bodd i noen av områdene Holmlia og har hørt at fler trives godt på Dal/Brenna, men Prinsdal og Bjørndal tipper jeg det tar lenger tid før blir attraktivt. Så sånn sett tipper jeg at feks Grorud blir attraktivt før Søndre Nordstrand. Men Ellingsrud har jo tatt ganske av nå, vi så på bolig der for noen år siden og da lå rekkehus lenge ute til 4 mill, nå ligger de ofte på over 6mill og går unna med en gang. Sophie Elise bodde jo der, kanskje det har påvirket 😆 Anonymkode: 099f1...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #104 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ifølge Google Maps så gjør du det. Selvfølgelig kan man sykle raskere enn det Google Maps oppgir. Anonymkode: 6d3a0...160 I følge min Google Maps, så tar det ca 10 minutter å sykle fra Holmlia til hvervenbukta. Fra mortensrud tar det ca 19 minutter. Anonymkode: 27bda...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #105 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I følge min Google Maps, så tar det ca 10 minutter å sykle fra Holmlia til hvervenbukta. Fra mortensrud tar det ca 19 minutter. Anonymkode: 27bda...9ea Jeg tok nok utg. i omvendt vei, altså fra Hvervenbukta til Holmlia - derfor får jeg 19 min. Anonymkode: 6d3a0...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #106 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tok nok utg. i omvendt vei, altså fra Hvervenbukta til Holmlia - derfor får jeg 19 min. Anonymkode: 6d3a0...160 Ja men folk har El-sykkel og da er oppoverbakker en lek. Anonymkode: 7e841...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå