Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

KUnne godt ha sendt et par av mine egne elever til det programmet, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes i grunn ingen av ungdomene oppførte seg spesielt ille jeg.. Og jeg synes heller ikke noe om metodene og grunntankene om barneoppdragelse fra den tiden. Respekt fortjener respekt, og jeg så lite respekt fra lærernes side ovenfor elevene, her er det autoritet som gjelder, og det er jeg sterkt imot.

Hadde jeg vært med på et slikt program, hadde jeg trassa som bare pokker!

Skrevet

Nå er poenget at de skal gå på skole i "50-tallet" da, og da var læreren gud. :roll:

Skrevet

Det var dritbra. Vilhelm gir den feminiserte "mannen" et ansikt, æsj.

David som en litt halvYo irriterende østkantfis.

Hun dama som trodde hun var så original som metalberte :ler:

Dette blir må-se utover.

Skrevet

Jeg storkoste meg med programmet :ler::ler:

Syns et av utsagnene helt i begynnelsen var så komisk. Et eller annet om han trodde folk vaska seg mere på den tiden (altså 50-tallet) enn idag, for da var det så lite å gjøre på. :ler:

Ingen har vondt av å kjenne "en annen verden" på kroppen for en periode. Og vite at det går an å leve uten mobil, internet, et tonn klær og sminke, for ikke å snakke om kalkulator :overrasket: Ble virkelig overrasket over hvor avhengige de var av kalkisen.

Jeg kommer nok til å fortsette å titte om jeg husker på det. Kan bli spennende å se utover hva de lærer i "den gamle skole".

Jeg hadde faktisk syns det var konge å ha en "skikkelig gymlærer-satan" til gymlærer jeg. I våre dager betaler jo folk dyrt for de samme egenskapene hos en PT. Men jeg hadde krepert i jentegymen.....kjeeedelig!!

Skrevet

Var nok noen av dem (f.eks. David) som smurte litt ekstra på og lagde litt rabalder. Men det blir jo god underholdning av det! :klappe:

Blir artig å følge med!

Forøvrig så hadde jeg også sånn pult (svart med hvite ruter) en gang på skolen, og vi måtte stå ved pulten på barneskolen. Og jeg er "bare" 25 år. ;)

Skrevet

Mine elever står ved pulten ennå, i starten av skoledagen.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Forøvrig så hadde jeg også sånn pult (svart med hvite ruter) en gang på skolen, og vi måtte stå ved pulten på barneskolen. Og jeg er "bare" 25 år. ;)

Samme her. Begynte dagen med salmesang gjorde vi og. :roll:

Skrevet

Hadde vært litt arti å få se den matteeksamenen de måtte ta. Ikke veldig overrasket over at det gikk dårlig, men SÅÅÅ dårlig? Noen svarte jo ikke på noen av spørsmålene en gang! Greit nok at jeg ikke kan 74-gangen på rams, men noe hadde jeg vel fått til....

Tror mange der har godt av litt disiplin, ja. Likte ikke han David i det hele tatt heller, burde strammes opp litt. Jeg er helt for litt mer disiplin og respekt i skolen, ikke akkurat spanskrør, men å få tilsnakk når man banner synes jeg er minimum. Blir morsomt å se fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...