Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem ho ene er!!

Tror nok de har funnet fram en del spesielt uoppdragne, frekke ungdommer der ja..

Men tror også en del av de ble litt overraska over hvordan det var der.. de lærererne tok vel litt vel i.. syns i allefall ho ene lærern der gikk litt langt når ho klippet av det båndet på ho jenta.. sånt gjør man bare ikke.. blir for personlig syns jeg.. men men..

men siden ungdommen ikke var vant med sånne lærere ble de nok litt tatt på senga, og ville vise at de bestemmer de og! at de kan gjøre hva de vil på en måte..

Blir spennende å følge med videre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, er enig i at de ikke burde klippet av det armbåndet.

Skrevet

Hvorfor ikke. Regelen var ingen smykker. Den derre tråden kan hun da bare knytte på igjen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke hvis den var så kort at hun ikke klarte å ta den over hånda. Da er den neppe lang nok til en ekstra knute.

Skrevet

Jeg ble overrasket over hvor dårlige de var i matte. Hehe.. viste ikke at de hadde opplæring i maskin skriving heller.....

Skrevet
Hehe.. viste ikke at de hadde opplæring i maskin skriving heller.....

Det hadde jeg og, og jeg gikk ut av ungdomsskolen midt på 90-tallet. Er visst ikke så mye som har forandra seg nei. :ler:

Skrevet

Jeg syns at de fleste av ungdommene på Internatet så ut til å bry seg om hva lærerne sa. Det er jo alltlid noen som må yppe seg, hvis ikke hadde det blitt et kjedelig program. Syns de fleste virket ok jeg.

Det var en underholdende serie, kanskje flere hadde hatt godt av noen uker i 50 årene.?? :bukke: :bukke:

Skrevet
Ja, er enig i at de ikke burde klippet av det armbåndet.

Slik var det nok på 50-tallets internatskoler, hun overlever nok. Synes igrunnen ikke det varså overraskende hvordan de fikk det, jeg. Noen var frekke som fy, men de fleste synes jeg tok det fint, og hadde mange positive egenskaper.

Forøvrig fortalte min mor meg i dag om sin skole på 60-talet, da de klatret ut av vinduet med tau, gutta satt med beina ut av vinduet osv. Var de så mye bedre før?

Skrevet

Hjelpe meg for en gjeng!!!!!!! De har ikke vondt av å lære seg litt folkeskikk.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Knis...Skikkelig morsomt program :ler: Utrolig godt å se at David og han andre duden fikk gjennomgå litt.Er nemlig så UTROLIG LEI av den type ungdommer!!! :sjenert:

Skrevet

herregud... jeg ble så flau av de presentasjonene av de forskjellige personene jeg. "alle kaller meg barbie. og jeg er så tøff, her kommer jeg så det er bare å passe seg"

:sjenert::sjenert: :rodme:rodme: gaaaad, jeg klarte ikke å se på jeg.

Skrevet
Man ser tydelig grunnen til at halvparten av gutta ikke lenger fullfører førstegangstjenesent. Blitt pusekatter av den feminiserte SV-verden hele gjengen.

Tja, det virker i hvert fall som jentene takler situasjonen i 50-talls-skolen bedre enn gutta... Vet ikke om det taler for eller mot påstanden din? Pusekatter synes jeg også blir et misvisende ord på manglende respekt for andre (eller... det er jo sånn katter er...), selv om de ikke akkurat utmerket seg med pågangsmot i gymtimen, nei.

Synes serien virket morsom - men hjelp så håpløse noen av de elevene var, men vet ikke om jeg kommer til å følge med. Ser generelt sjelden på tv.

Skrevet
herregud... jeg ble så flau av de presentasjonene av de forskjellige personene jeg. "alle kaller meg barbie. og jeg er så tøff, her kommer jeg så det er bare å passe seg"

:sjenert:  :sjenert: :rodme:rodme: gaaaad, jeg klarte ikke å se på jeg.

Enig! De burde droppet den type presentasjon... men resten av programmet virker ok.

Skrevet

:hoppe:

Han ene er lillebroren til en jeg har gått på skole med! Endelig "kjenner" jeg noen. :ler:

Skrevet

haha! Bombe at han David maser om rasisme og nazisme! hoho! Dette kommer til å bli brrra!

Man skal vel egentlig ikke dømme folk utifra utseendet, men det er litt vanskelig å la være her...

http://www.tvnorge.no/bilder//01/36/61/91/...None.medium.jpg

Heheh....Vilhelm Klem må nok regne med å få en del straff om han fortsetter som han har gjort til nå. Bortskjemt vestkant-lømmel er'n også.

Alt i alt var dette ganske underholdene men ønsker litt mer displin. Spanskrør og sånt hadde heller ikke vært å forakte.

Skrevet

Fabelaktig serie! Vi koste oss over at endelig fikk ungdommene vite hva normal folkeskikk og bordskikk er. Deilig å se!

Noen får seg nok en overraskelse ja - og kanskje er det greit å repetere gangetabellen tilfelle kalkisen går i stykker...?

Skal følge med - å ja, du verden, hvor jeg skal følge med.

Gjest lilletroll
Skrevet

Sjokkerende å se hvor TOTALT mangel på folkeskikk enkelte der hadde!!! :overrasket: Tipper det er noen mindre stolte foreldre der ute!! (Hadde i hvertfall jeg vært!!)

Håper Wilhelm og David får SKIKKELIG gjennomgå utover i serien! DET fortjener de!!

Skrevet

Synes ikke David var så ille, jeg. Teit av han å komme med rasist-kortet, men bortsett fra det så syntes jeg han virket som en ung mann med meninger som han stod for, men like fullt evne og vilje til å innordne seg regelverket.

Tror også det er naturlig at en del pusher grenser i saerten av et slikt opplegg, for å finne ut "hvordan det er".

Skrevet

Artig program..

Men jeg lurer virkelig på hvordan foreldrene til enkelte av ungdommene reagere når de ser programmet?

Jeg har ikke vokst opp på 50-tallet, men hadde jeg svart et voksent menneske på den måten enkelte gjorde, hadde jeg fått husarrest til jeg var 18 år!!

Skrevet
Fabelaktig serie! Vi koste oss over at endelig fikk ungdommene vite hva normal folkeskikk og bordskikk er. Deilig å se!

Noen får seg nok en overraskelse ja - og kanskje er det greit å repetere gangetabellen tilfelle kalkisen går i stykker...?

Skal følge med - å ja, du verden, hvor jeg skal følge med.

Heeeeelt enig med deg Tusenfryd!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...