Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som skal se?

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke jeg. Orker ikke sånne bortskjemte drittunger. :roll:

Skrevet

Ja, jeg skal se! Gleder meg. Tror det kan være bra. :)

Skrevet

Ja jeg kommer til å se på det tror jeg. Men jeg må innrømme at jeg blir litt irritert på konseptet, fordi det bygger opp under fordommer mot ungdom som gamle mennesker ofte har, der de blir sett på kun som kravstore, late og bortskjemte. Og dette er jo som kjent langt fra egenskaper som bare er forbeholdt ungdommer...

Skrevet

Jeg skulle ha sett, men er bortreist... :( Må få noen til å ta det opp for meg. ;)

Skrevet
Ja jeg kommer til å se på det tror jeg. Men jeg må innrømme at jeg blir litt irritert på konseptet, fordi det bygger opp under fordommer mot ungdom som gamle mennesker ofte har, der de blir sett på kun som kravstore, late og bortskjemte. Og dette er jo som kjent langt fra egenskaper som bare er forbeholdt ungdommer...

Sier meg hundre prosent enig i det du sier, Violetta.

Jeg kommer nok til å se første episode, men om det er noe jeg kommer til å følge med på? Neppe.

Skrevet

Jepp, tror nok jeg kommer til å følge med der :)

Skrevet

Får håpe disse ungdommene viser at ikke alle er sånn, da. ;)

Jeg skal iallfall se på onsdag, men vet ikke om jeg kommer til å følge veldig med på det.

Skrevet
Får håpe disse ungdommene viser at ikke alle er sånn, da. ;)

Jeg skal iallfall se på onsdag, men vet ikke om jeg kommer til å følge veldig med på det.

Ja jeg er helt sikkert på at ungdommene viser det, men så kommer det an på hvordan programmet blir redigert. For det skal jo bli "godt tv" av det også... :roll:

Skrevet

Jeg kommer til å se programmet på onsdag.

Hvis det er bra så kanskje jeg følger med videre.

Time will show... :)

Skrevet

Skal få med meg premieren i alle fall.

Synes det ser litt morro ut jeg. :)

Skrevet

Jeg skal se, og kommer også til å se hver gang. Jeg tror vi kommer til å se en forandring hos disse "bortskjemte" barna, for de kommer nok til å bli litt mer takknemlig over hva de har.

Er ikke så enkelt å sette seg inn i hvordan ting var før, når en selv er vant til helt andre tilstander. I dag er de vant til å være mer selvstendige på skolen, der læreren er veileder. Før i tiden var læreren "sjefen", og elevene hadde ikke noe de skulle sagt. Heldigivs er det ikke slik lengre.

Jeg tror de elevene som er med på dette, vil lære ganske mye om seg selv og sin person.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Ja,jeg skal se!!!!Tror det kan bli ganske morsomt-regner med at Tv-Norge har fått rasket med seg ytterpunktene av norsk ungdom :ler:

Dessuten er jeg litt for en del av den "gamle" disiplinen,syns at enkelte ungdommer i dag kan ha VELDIG nytte av litt mer disiplin enn det de får i den norske skole i dag.

Skrevet

Nei, kommer IKKE til å se. Tror den gamle skolen ville passet MEG bedre enn dagens skole, og siden jeg i utgangspunktet er positiv til en strengere skole med mer fokus på fag og lærdom (som den de har i England og nedover i Europa) kommer jeg til å irritere meg grønn over dagens norske ungdom som er blitt så udisiplinerte og tror hele verden dreier seg om dem.

Skrevet

Kommer i hvertfall til å få med meg første episode.. Om jeg følger med videre kommer ann på om jeg synes det er noe særlig eller ikke..

Skrevet
Ja, jeg skal se! Gleder meg. Tror det kan være bra.  :)

Signerer

Skrevet

Skal bort i morgen så jeg får ikke sett da, og tviler vel på at jeg kommer til å se noe senere heller. Ser svært lite på tv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...