Gå til innhold

Blodprøver svar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vektnedgang er en årsak til jernmangel, så det henger nok sammen med at du har lavt jernnivå nå. Andre nevner appelsinjuice, og det er anbefalt å ta kosttilskuddet sammen med nettopp appelsinjuice pga syren. Husk at du skal unngå melkeprodukt når du tar jerntabeletten. 

Du må forsøke å jobbe med matlysten din gjennom sommeren. Er det en grunn til du har dårlig matlyst for tiden? Stress eller varmen?

Påspander deg ditt favorittpålegg og finn et godt brød/knekkebrød, så har du en god frokost og lunsj. Til middag er det bra om du får i deg rødt kjøtt, for det har mye jern i seg, sammen med grønt og andre rotgrønnsaker som feks brokkoli, spinat og søtpotet. Spinat i omelett er knallgodt, og da får du i deg enormt med næring som du trenger. Et egg, litt vann, litt ost og en god neve spinat så har du gjort en god jobb. Nå som grillsesongen er her kan du lage et grillspyd med favorittene dine, ellers så kan jeg anbefale å ovnsteke søtpotet, brokkoli, gulerøtter, løk og sopp (ta ut det du ikke liker eller legg til andre), sammen med litt olje, salt og pepper. Denne blandingen passer til både grillmat og taco!

Anonymkode: 96a44...82c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og så syns jeg det er på sin plass å gi skryt til dere andre som har svart i tråden her. 

Jeg har opplevd før nedlatende, frekke og syrlige svar som har fått meg til å føle meg både mer bekymra, dum og lei meg. 

Jeg syns virkelig dette var fint å lese! At flere tok seg tiden til å berolige og komme med konstruktive og nyttige råd ❤

Anonymkode: d4dbd...29f

Så utrolig trist å lese at folk svarer sånn. Hva i all verden er det som er så irriterende ved et sånt spørsmål? 

Anonymkode: cebe8...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...