Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg skal opereres i morgen, skal ha silikon i brystene. Det jeg er ute etter er ikke spørsmål av typen: Hvorfor det da? Er det ikke bedre å være naturlig og lignende. Problemet er at jeg er så nervøs! Jeg kjemperedd fordi jeg har hørt så mye om smertene i dagene etterpå, at jeg ikke en gang kan gå på do alene... Jeg HATER tanken på at samboeren må hjelpe meg selv der! Ikke det, han er der og hjelper meg når jeg trenger det, hele veien. Men hvor ille er egentlig disse smertene? Og vær så snill - ikke døm meg. Dere vet ikke bakgrunnen for operasjonen, og dette er ikke noe jeg har lyst til å ta opp her inne. Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Nå har jeg ikke operert brystene selv, men ei venninne gjorde det for ca 2 mnd siden. Ifølge henne synest hun ikke det gjorde vondt. Selfølgelig litt smerte er vel naturlig, men ikke noe som var plagsomt. Det går helt sikkert kjempe bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tusen takk - det hjalp faktisk veldig. Har fått høre mange skremselshistorier nå, og det hjelper veldig godt å høre det motsatte! Uansett så har jeg hørt bare gode ting om kirurgen som skal operere, og har stor tillit til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 2. oktober 2002 #4 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei Nei da, det er ikke så vondt, hvis du har født før så kan du samligne det med litt med brystspreng! Eneste som kan blir litt stress det er å legge seg ned og reise seg opp igjen! Men det hjelper med masse puter under hode! Lykke til og håper at du blir fornøyd Klem i fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #5 Del Skrevet 2. oktober 2002 Takk for mer oppmuntring. Merkelig dette med operasjoner og barnefødsler hvordan folk MÅ komme med skremselshistorier! :-? Takk igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette går så greit skal du se. Det gjør mindre vondt enn det du tenker deg nå Det eneste som er kjipt det er å reise seg opp fra senga.. da bruker man jo arm-musklene, og det går jo utover puppene. Bare be samboeren din dytte deg i ryggen når du skal opp, og slippe deg forsiktig ned når du skal legge deg! Og ja, du må ha masse puter bak deg. Ligg i en 45 grader stilling det er godt. Lykketil, dette går BRA!!! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det var meg som startet denne tråden, jeg er nå operert og det meste av smertene er borte. Men jeg mangler all følelse på undersiden av brystene mine! Er dette noe som vil komme tilbake med tiden eller må jeg bare regne med å leve med det? Kirurgen gikk inn under brystene for å legge inn protesene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 Neida, føelsen kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #9 Del Skrevet 19. oktober 2002 Snakker du av erfaring Xeyes? Til deg som startet denne tråden: Gratulerer! Nå har vi enda en dame som er fornøy med puppene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 19. oktober 2002 #10 Del Skrevet 19. oktober 2002 hei! Gratulerer med nye bryster, håper at du har det bra og er fornöyd!!! Jeg skal selv operere om 12 dager, den 31 oktober... Og jeg både gleder og gruer meg Fint å höre at det gikk bra, og at smertene er til å leve med.... Selv skal jeg opereres på Colusseum klinikken i Stavanger, der fölte jeg meg tryggest... Får jeg lov å spörre hvor du opererte deg???? Trenger noen å prate med ang dette, noen i samme situasjon som meg, så er takknemlig for svar.. Lykke til videre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. oktober 2002 #11 Del Skrevet 19. oktober 2002 Snakker du av erfaring Xeyes? Ja! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #12 Del Skrevet 4. november 2002 Er det noen som vet hvor lang tid det vil ta etter operasjon før man oppdager at man har fått "hard innkapsling"? Når kan man være helt trygg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå