AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Del Skrevet 19. juni 2021 Altså å sitte oppå han. Hater det, for føler ikke jeg mestrer det. Men virker som de fleste menn elsker den stillingen, hvorfor? Når jeg rir han, så vugger/gynger jeg liksom bare frem og tilbake. Får ikke helt til opp og ned, og er redd penis skal falle ut av meg, og treffe feil. Er slik vugging godt nok menn? Klarer dere å komme hvis dama kun gjør det? Noen tips? Anonymkode: fbc7d...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Del Skrevet 19. juni 2021 Twerking er cluet. Anonymkode: 4f4a2...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg er heller ikke god på det. Krever mye av lårmuskulatur og gir meg ingen glede selv. Anonymkode: c0ea9...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Del Skrevet 19. juni 2021 Ja kom med tips. Dette kunne jeg mestra bedre også føler jeg Anonymkode: 59166...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Del Skrevet 19. juni 2021 Det nytter ikke bare å ligge stille på rygg med dama oppå, man må være aktiv selv, skyte hoftene opp mot dama i variert tempo. Anonymkode: 51c1c...39f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Del Skrevet 19. juni 2021 Øvelse gjør mester. Spør mannen din om råd. Anonymkode: 797b3...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 19. juni 2021 #7 Del Skrevet 19. juni 2021 Det er mange måter å ri på! Og noen er absolutt enklere enn andre. Å sitte på huk er mye tyngre enn om du kneler. Du kan lene deg forover, bakover eller holde overkroppen rett opp. Hvis du lener deg på albuene eller hender er det lettere å bevege deg enn hvis beina må gjøre all jobben alene. Du kan bevege deg frem/tilbake, opp/ned eller i sirkler. Du kan også vippe bekkenet opp/ned i stedet for å føre kroppen frem/tilbake. Og alle bevegelser kan forsterkes hvis du bruker pc-musklene. Du kan også gi et visuelt show ved å strutte med brystene, legge hodet litt bakover eller holde håret oppe med hendene dine. Hvis han løfter baken litt (evt. med pute under baken) blir stillingen bedre. Han kan også kjærtegne brystene/baken din (avhengig av hvilken vei du sitter), vippe på bekkenet og bruke pc-musklene sine. Og dere kan kysse. Ja, og ikke glem klitoris. Den når dere begge. Jeg vil rett og slett anbefale dere å prøve dere litt frem. Ikke vær så opptatt av at det skal være «perfekt» eller «riktig». Eksperimenter litt med forskjellige teknikker og gjør det som føles godt. 💜 (Vi har laget en samling med stillinger der hun rir i tilfelle noen trenger flere ideer) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Del Skrevet 19. juni 2021 Bare «vugging» vil ikke gi mannen så mye, det blir som om noen klasket penis dvasket borti klitten din. Forsøk å sitt på kne med den ene foten og ha den litt bakover, og den andre foten i «sitte på huk stilling», altså ene beine frem og andre litt bak. Da avlaster du vekt ned på mannen din og du holder ut lengre i posisjonen. Prøv å imiter bevegelsene fu ville gjort om du gav han en slow BJ, bare at du gjør det med musa. Varer opp og ned, små støt, lange hvor du går lengre opp, roter med hofter samtidig som du kniper i ulik takt med musa og ser han rett i øynene. Denne fremgangsmåten har hvertfall jeg stor suksess med😁 Lykke til😁 Anonymkode: b4fc0...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Del Skrevet 19. juni 2021 Se for deg at du rir en hest, ikke ri konstant opp og ned, men i gyngende bevegelser. Lykke til Anonymkode: f2ccf...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 19. juni 2021 #10 Del Skrevet 19. juni 2021 Jo mer du øver jo lettere blir det. Jeg hopper lite rett opp og ned. Vugger frem og tilbake, eller gjør en mix av begge. Evt bare lener meg frem over han og «twerker» ned med rumpa. Bruker mye hofter😂 hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Del Skrevet 19. juni 2021 Vugging frem og tilbake er det noen menn som kan komme av. En ex av meg kom som et uvær i den stillingen. Tror det var fordi jeg også kom, og at han tente på å komme samtidig som meg (det var himmelsk). Alle de andre mennene jeg har ligget med, har ikke kjent noe i denne stillingen. Veldig lett å komme når man gnir klitten mot han. Er ikke så flink til å ri selv, men det hjelper å lene seg fremover og så "twerke". Jeg kan ikke med å twerke annet enn i senga i den stillingen. Å variere det er fint. Øvelse gjør mester, prøv deg litt frem. Underlaget har også noe å si. Om sengen er veldig myk så blir det vanskelig å få en rytme. Å sitte beint oppreist å ri får jeg ikke til selv, jeg må som sagt lene meg litt frem, støtte meg på brystet hans eller sette hendene ved siden av hodet hans. Da kan han kose med puppene også. Om du er komfortabel med partneren din er det jo ikke noe stress. Be han hjelpe til, vise hva han liker etc. Øv litt sammen. Viktigste er å kose seg. Anonymkode: ecfde...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 20. juni 2021 #12 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare «vugging» vil ikke gi mannen så mye, det blir som om noen klasket penis dvasket borti klitten din. Forsøk å sitt på kne med den ene foten og ha den litt bakover, og den andre foten i «sitte på huk stilling», altså ene beine frem og andre litt bak. Da avlaster du vekt ned på mannen din og du holder ut lengre i posisjonen. Prøv å imiter bevegelsene fu ville gjort om du gav han en slow BJ, bare at du gjør det med musa. Varer opp og ned, små støt, lange hvor du går lengre opp, roter med hofter samtidig som du kniper i ulik takt med musa og ser han rett i øynene. Denne fremgangsmåten har hvertfall jeg stor suksess med😁 Lykke til😁 Anonymkode: b4fc0...1f7 Høres ut som det er lettere å holde ut med dette tipset😅👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2021 #13 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 2.12): Altså å sitte oppå han. Hater det, for føler ikke jeg mestrer det. Men virker som de fleste menn elsker den stillingen, hvorfor? Når jeg rir han, så vugger/gynger jeg liksom bare frem og tilbake. Får ikke helt til opp og ned, og er redd penis skal falle ut av meg, og treffe feil. Er slik vugging godt nok menn? Klarer dere å komme hvis dama kun gjør det? Noen tips? Anonymkode: fbc7d...08d Problemet med dere damer er at dere lager så masse styr og drama utav flisespikkeri. I stedet for å kløne litt til å begynne med så avstår dere heller og overtenker alltid i verste konsekvens. Ikke en eneste tanke om dette går kansje bra. Nei det går og skal gå til helvete. Lite gjør dere for å redde inn denne situasjonen senere også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #14 Del Skrevet 20. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden): Problemet med dere damer er at dere lager så masse styr og drama utav flisespikkeri. I stedet for å kløne litt til å begynne med så avstår dere heller og overtenker alltid i verste konsekvens. Ikke en eneste tanke om dette går kansje bra. Nei det går og skal gå til helvete. Lite gjør dere for å redde inn denne situasjonen senere også. Jamen så gi oss noen råd da xD jeg må innrømme at jeg føler på det samme som Ts, og du har nok mye rett her. Men det hjelper meg ikke så mye. Anonymkode: 98ea1...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2021 #15 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jamen så gi oss noen råd da xD jeg må innrømme at jeg føler på det samme som Ts, og du har nok mye rett her. Men det hjelper meg ikke så mye. Anonymkode: 98ea1...bb0 Hvilket råd skal jeg gi? Dette er en tapt sak. Dere vil jo aldri endre på det uansett. Selv om jeg påpeker det mange ganger vil ikke tankegangen deres bedre seg. Dere vil forbli den som ser det negative i alt og tro t det er dere og kroppen deres det er noe galt med mens problemet egentlig bare sitter i hodet. Menn orker ikke dette drama å drar videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 20. juni 2021 #16 Del Skrevet 20. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (7 timer siden): Problemet med dere damer er at dere lager så masse styr og drama utav flisespikkeri. I stedet for å kløne litt til å begynne med så avstår dere heller og overtenker alltid i verste konsekvens. Ikke en eneste tanke om dette går kansje bra. Nei det går og skal gå til helvete. Lite gjør dere for å redde inn denne situasjonen senere også. Hr. Aktiv skrev (40 minutter siden): Hvilket råd skal jeg gi? Dette er en tapt sak. Dere vil jo aldri endre på det uansett. Selv om jeg påpeker det mange ganger vil ikke tankegangen deres bedre seg. Dere vil forbli den som ser det negative i alt og tro t det er dere og kroppen deres det er noe galt med mens problemet egentlig bare sitter i hodet. Menn orker ikke dette drama å drar videre. Må være ganske kjipt å være så bitter på alle kvinner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2021 #17 Del Skrevet 20. juni 2021 Mrs Robinson skrev (31 minutter siden): Må være ganske kjipt å være så bitter på alle kvinner Er det å være bitter at damer overtenker, tenker alt i verste konsekvens og at dette ikke vil bedre seg? Jeg har forsøkt å endre dette, men i voksen alder funnet ut at jeg vil bruke tiden min på noe mere verdifullt og givende. For å endre et sinn må man jobbe med folk som er motiverte noe damer ikke er. Hvor bitter kommer inn her vet jeg faktisk ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 20. juni 2021 #18 Del Skrevet 20. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Er det å være bitter at damer overtenker, tenker alt i verste konsekvens og at dette ikke vil bedre seg? Jeg har forsøkt å endre dette, men i voksen alder funnet ut at jeg vil bruke tiden min på noe mere verdifullt og givende. For å endre et sinn må man jobbe med folk som er motiverte noe damer ikke er. Hvor bitter kommer inn her vet jeg faktisk ikke. Skal si du har knekt koden med å bruke tiden på noe mer givende og verdifullt, når du bruker tiden på å sitte på KG for å rakke ned på kvinner 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Del Skrevet 20. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Er det å være bitter at damer overtenker, tenker alt i verste konsekvens og at dette ikke vil bedre seg? Jeg har forsøkt å endre dette, men i voksen alder funnet ut at jeg vil bruke tiden min på noe mere verdifullt og givende. For å endre et sinn må man jobbe med folk som er motiverte noe damer ikke er. Hvor bitter kommer inn her vet jeg faktisk ikke. Altså da er det rimelig spesielt at du ikke gidder å gi noen råd, ettersom ALLE damer har bestemt seg, på tross for at jeg faktisk spurte om råd. Du har jo rett til å bruke tiden din som du vil, men å påstå at verken ts eller jeg har noen motivasjon for endringer når vi spør etter hjelp er rimelig spesielt. Anonymkode: 98ea1...bb0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2021 #20 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså da er det rimelig spesielt at du ikke gidder å gi noen råd, ettersom ALLE damer har bestemt seg, på tross for at jeg faktisk spurte om råd. Du har jo rett til å bruke tiden din som du vil, men å påstå at verken ts eller jeg har noen motivasjon for endringer når vi spør etter hjelp er rimelig spesielt. Anonymkode: 98ea1...bb0 Det spørres om råd stadig vekk på mange plan, men når mottageren ikke er motivert for endring og i tillegg klager på folk som påpeker hvor skoen trykker så er det lite vits i å fortsette dialogen her desverre. Vil du endre noe så må du først starte med deg selv og være motivert for en endring noe mange ikke er. For det krever en viss innsats og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå