Gå til innhold

En ansatt spiser lunsj så kommer en annen inn og kjefter for at ikke vedkommende er vaksinert.

zemer

Anbefalte innlegg

Hun var den eneste på den arb plassen som ikke var vaksinert. Fikk klar beskjed om at hun ikke var ønsket ved bordet. 

Flere på min jobb har lyst til å besøke sin familie i utlandet, men venter pga korona. Da fikk de høre at dette burde de tenkt på da de flyttet til Norge?

Ærlig talt hvordan samfunn skaper vi?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er usikker på om det har klikka fullstendig for folk, eller om de nå bare viser sitt sanne jeg.. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjent. skrev (6 minutter siden):

Jeg er usikker på om det har klikka fullstendig for folk, eller om de nå bare viser sitt sanne jeg.. 

Folk må jo stå litt opp for seg selv også. Det er selvsagt ikke greit å bli kjeftet til fordi man er uvaksinert på arbeidsplassen, mange er jo ikke det ennå. 

Gjør noen det på jobb hos oss mot meg, så skal de få en lekse de sent vil glemme. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg for at flest mulig vil ta vaksinen, men det der er uansett ikke greitt. Det kan være flere grunner til at vedkommende ikke har tatt, ikke kan eller vil ta den og det å utestenge folk på denne måten er uakseptabelt.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zemer skrev (8 timer siden):

Hun var den eneste på den arb plassen som ikke var vaksinert. Fikk klar beskjed om at hun ikke var ønsket ved bordet. 

Flere på min jobb har lyst til å besøke sin familie i utlandet, men venter pga korona. Da fikk de høre at dette burde de tenkt på da de flyttet til Norge?

Ærlig talt hvordan samfunn skaper vi?

Hva frykter disse fanatikerne som er vaksinerte da? Idioti

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det slik at det er kun de som vaksinerer seg som kan gå med rak rygg og føle glede ved seg selv. Vi som velger å vente, er i tvil, stiller spørsmål eller på annen måte ikke passer inn ifh til vaksinen, bør helst gå med senket hode, skamfulle og føle børen av all verdens elendighet på våre skuldre.

Vi var sjokkerte og så med avsky på TV bildene fra Kina i januar 2020, der myndighetene utøvde en makt vi ikke kunne fatte. Vi blir kanskje ikke sperret inne her, men med koronapasset, regler om karantenehotell, benevnelser som beskyttet og ubeskyttet, så er vi nå et sted vi nok ikke hadde tenkt oss for bare 1,5 år siden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capt. Obvious skrev (20 minutter siden):

Folk må jo stå litt opp for seg selv også. Det er selvsagt ikke greit å bli kjeftet til fordi man er uvaksinert på arbeidsplassen, mange er jo ikke det ennå. 

Gjør noen det på jobb hos oss mot meg, så skal de få en lekse de sent vil glemme. 

Hva i alle dager mener du? Det er altså ok å bli skjelt ut på jobb, for du må bare stå opp for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjent. skrev (1 time siden):

Hva i alle dager mener du? Det er altså ok å bli skjelt ut på jobb, for du må bare stå opp for deg selv?

Nei, det er ikke ok, men det kan jo dessverre skje. Da må man stå opp for seg selv. Vedkommende skulle fått en skyllebøtte av meg hvis h*n hadde prøvd seg å skylde på at jeg ikke var vaksinert. Det er jo faktisk ikke slik at alle har fått tilbud om vaksine ennå, på langt nær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (2 timer siden):

Hva frykter disse fanatikerne som er vaksinerte da? Idioti

Haha nei si det.. de er jo selv beskytta selv mot sykdom og død? Men de er vel sure for at ikke alle vil være med på "dugnaden" (vaksinen er faktisk frivillig)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

infectedsopp skrev (2 timer siden):

Haha nei si det.. de er jo selv beskytta selv mot sykdom og død? Men de er vel sure for at ikke alle vil være med på "dugnaden" (vaksinen er faktisk frivillig)

Ja, litt av et paradoks. Man hevder hardnakket at vaksinen må man ta, for å beskytte både seg selv og andre. Men når man selv har tatt den, så er disse personene tydeligvis fortsatt usikker på sin egen beskyttelse. Da spørs det om saueflokk mentaliteten har tatt helt overhånd for egen tankevirksomhet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...