AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Del Skrevet 17. juni 2021 Nå er jeg livredd! Det var en rasende sykelist som slo i bilen min i dag… Han skrek til meg, mens han syklet opp på siden av bilen min. Jeg tror jeg hindret farten hans… Jeg var på vei hjem fra jobb, og kjørte firmabilen. Bilen er påklistret firmaet sin logo 🥵 Bør jeg ringe sjefen? Kan politiet komme på døren? Tenk om mannen søker meg opp, og kommer hit hvor jeg bor? Jeg er livredd! Han var så utrolig sint Anonymkode: 072db...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Del Skrevet 17. juni 2021 Typisk syklist som innbiller seg at alle rundt han gjør feil. Drit i han og slapp av, han har ikke noe å ta deg på uansett. Om han skulle krysse en fotgjenger overgang, har du retten på din side. Jeg var ute for en slik tusseladd en gang, han ropte til meg og mente nok jeg skulle stoppa for han da han skulle krysse på en overgang, PÅ sykkelen, han dreit jeg i. Så han heller ikke da han kom bakfra på min venstre side, hvor jeg skulle ut på påkjøringsrampa på E18 retning sentrum v/Skøyen. Skøyenlokket er vel det heter. Anonymkode: c924e...c74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Del Skrevet 17. juni 2021 Gjetter at du laget en livsfarlig situasjon med kjøringen din uten at du merket det Anonymkode: d2226...94e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. juni 2021 #4 Del Skrevet 17. juni 2021 Dette er typisk raseri i trafikken, kommer der og da. Jeg tror nok ikke at du trenger å bekymre deg for at han oppsøker deg i ettertid... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Del Skrevet 17. juni 2021 At han tør. En dag dunker han i bilen til en gærning som er bevæpnet og likegyldig til straff. Da ligger han der fort skutt og drept. Men han det er vel en sjanse han er villig til å ta. Denne gangen hadde han flaks. Det er ikke sikkert han har samme flaks neste gang. Anonymkode: d4885...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyptvann Skrevet 18. juni 2021 #6 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): At han tør. En dag dunker han i bilen til en gærning som er bevæpnet og likegyldig til straff. Da ligger han der fort skutt og drept. Men han det er vel en sjanse han er villig til å ta. Denne gangen hadde han flaks. Det er ikke sikkert han har samme flaks neste gang. Anonymkode: d4885...f19 Har det blitt litt mye filmer den siste tiden? Hørt om mange syklister som har blitt skutt og drept fordi de har banket i en bil 🤔? Selv er min fantasi begrenset til at jeg skal bli drept av fallende haier mens jeg sykler... For å svare på TS sitt spørsmål. Det er svæææært usannsynlig at en sinna trafikant møter opp på døra di. I tillegg kjørte du firmabil som du sier, hvordan skal syklisten finne adressen din mener du siden bilen er reg. på arbeidsgiver? Om politiet kommer på døra. Det kommer jo an på hva som forårsaket den hissige syklisten, jeg snakker her om hit and run fra din side. Andre forhold må syklisten anmelde og politiet må ta stilling til om de kan bruke ressurser på en trafikkforseelse der det mest sannsynlig bare er to parter og to versjoner av historien og ingen registrerte vitner. Som landeveissyklist gestikulerer jeg masse på andre bilister og tidvis og kjefter på dem, men det skjer jo bare når det er bilisten sin feil som ved å ikke overholde vikeplikten ovenfor meg f.eks. Jeg opplever dessverre ofte at syklister blir "usynlige" for bilister typisk ved at bilisten ikke sjekker blindsone eller ikke klarer å vurdere fart/avstand på en sykkel, slik at de dermed noen ganger bryter vikeplikten. Min kjefting er da en panikkreaksjon og irritasjon på dårlige bilferdigheter, men det er jo ikke noe som vedvarer utover den gitte situasjonen. Endret 18. juni 2021 av dyptvann 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Del Skrevet 18. juni 2021 dyptvann skrev (6 minutter siden): Har det blitt litt mye filmer den siste tiden? Hørt om mange syklister som har blitt skutt og drept fordi de har banket i en bil 🤔? Selv er min fantasi begrenset til at jeg skal bli drept av fallende haier mens jeg sykler... For å svare på TS sitt spørsmål. Det er svæææært usannsynlig at en sinna trafikant møter opp på døra di. I tillegg kjørte du firmabil som du sier, hvordan skal syklisten finne adressen din mener du siden bilen er reg. på arbeidsgiver? Om politiet kommer på døra. Det kommer jo an på hva som forårsaket den hissige syklisten, jeg snakker her om hit and run fra din side. Andre forhold må syklisten anmelde og politiet må ta stilling til om de kan bruke ressurser på en trafikkforseelse der det mest sannsynlig bare er to parter og to versjoner av historien og ingen registrerte vitner. Som landeveisyklist gestikulerer jeg masse på andre bilister og tidvis og kjefter på dem, men det skjer jo bare når det er bilisten sin feil som ved å ikke overholde vikeplikten ovenfor meg f.eks. Jeg opplever dessverre ofte at syklister blir "usynlige" for bilister typisk ved at bilisten ikke sjekker blindsone eller ikke klarer å vurdere fart/avstand på en sykkel, slik at de dermed noen ganger bryter vikeplikten. Min kjefting er da en panikkreaksjon og irritasjon på dårlige bilferdigheter, men det er jo ikke noe som vedvarer utover den gitte situasjonen. Kanskje skutt og drept er litt vel intenst, men det er faktisk ikke lenge siden en bilist ble banket og skadet, og fikk bilen sin fullstendig knust av en som gikk amok med balltre, i byen jeg bor i. Anonymkode: 937bc...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Del Skrevet 18. juni 2021 dyptvann skrev (31 minutter siden): Har det blitt litt mye filmer den siste tiden? Hørt om mange syklister som har blitt skutt og drept fordi de har banket i en bil 🤔? Selv er min fantasi begrenset til at jeg skal bli drept av fallende haier mens jeg sykler... For å svare på TS sitt spørsmål. Det er svæææært usannsynlig at en sinna trafikant møter opp på døra di. I tillegg kjørte du firmabil som du sier, hvordan skal syklisten finne adressen din mener du siden bilen er reg. på arbeidsgiver? Om politiet kommer på døra. Det kommer jo an på hva som forårsaket den hissige syklisten, jeg snakker her om hit and run fra din side. Andre forhold må syklisten anmelde og politiet må ta stilling til om de kan bruke ressurser på en trafikkforseelse der det mest sannsynlig bare er to parter og to versjoner av historien og ingen registrerte vitner. Som landeveisyklist gestikulerer jeg masse på andre bilister og tidvis og kjefter på dem, men det skjer jo bare når det er bilisten sin feil som ved å ikke overholde vikeplikten ovenfor meg f.eks. Jeg opplever dessverre ofte at syklister blir "usynlige" for bilister typisk ved at bilisten ikke sjekker blindsone eller ikke klarer å vurdere fart/avstand på en sykkel, slik at de dermed noen ganger bryter vikeplikten. Min kjefting er da en panikkreaksjon og irritasjon på dårlige bilferdigheter, men det er jo ikke noe som vedvarer utover den gitte situasjonen. https://abcnews.go.com/US/wireStory/face-arraignment-road-rage-shooting-killed-boy-78144439 Anonymkode: 2fcea...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 22.02): Gjetter at du laget en livsfarlig situasjon med kjøringen din uten at du merket det Anonymkode: d2226...94e Tror jeg også. Et sannsynlig scenario er at TS ubevisst laget en farlig situasjon for syklisten og denne ble livredd og rasende og slo til bilen. Utrolig mange bilister som ikke evner å lese trafikken når det gjelder syklister, sjekke blindsoner og så videre. Anonymkode: 48155...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Del Skrevet 19. juni 2021 Antakelig så presset du han ut av veien så han var i ferd med å miste kontrollen fordi du ikke var obs. Mange bilister bruker ikke øynene eller så gir de blanke f og kjører ut rett foran deg selv om de ser. Anonymkode: 41ac1...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 0.06): At han tør. En dag dunker han i bilen til en gærning som er bevæpnet og likegyldig til straff. Da ligger han der fort skutt og drept. Men han det er vel en sjanse han er villig til å ta. Denne gangen hadde han flaks. Det er ikke sikkert han har samme flaks neste gang. Anonymkode: d4885...f19 I Amerika er det nok en mulighet for at det kan skje. Neppe her i Norge. Anonymkode: dd67b...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #12 Del Skrevet 20. juni 2021 Hater kondomsyklister som pesten Anonymkode: 15211...201 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #13 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 0.06): At han tør. En dag dunker han i bilen til en gærning som er bevæpnet og likegyldig til straff. Da ligger han der fort skutt og drept. Men han det er vel en sjanse han er villig til å ta. Denne gangen hadde han flaks. Det er ikke sikkert han har samme flaks neste gang. Anonymkode: d4885...f19 Ja. Dette skjer jo veldig ofte i Norge. Anonymkode: 55b18...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #14 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 8.04): Tror jeg også. Et sannsynlig scenario er at TS ubevisst laget en farlig situasjon for syklisten og denne ble livredd og rasende og slo til bilen. Utrolig mange bilister som ikke evner å lese trafikken når det gjelder syklister, sjekke blindsoner og så videre. Anonymkode: 48155...f84 Det er vel heller syklistene som ikke evner å lese trafikken og tråkker på som om det skulle gjelde livet. Det er de som setter andre i fare. Anonymkode: 15211...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå