exita Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, så var denne uka over.Mye har skjedd....har vært på utredning med sønnen vår,er kjempespent på hvordan det går!!! Har tatt resertifisering på ahlr og tube, men med.testen gikk skeis,så den må jeg no ta en gang til... jaja, må vel bare lese litt ekstra så går det bra Hadde bursdag for minstegutten på torsdag og på fredag,men måtte selvfølgelig ut på et par turer mens den pågikk. Men de andre klarte å fikse den,så det gikk greit. Veldig greit å tanter som er flinke til å lage kaker osv. når man ikke har tid selv. Ikveld skal vi opp til naboen å spise god mat,ihvertfall sier de det er god mat,hehehehe..de vil ikke si hva det er de skal lage til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 17. april 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Elsker mannen min:) Ungene mine:) jobben min:) deilig med vår:) Endret 24. januar 2007 av exita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 18. april 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 18. april 2006 Ja så var det vanlige dager igjen da... Jobber og jobber, men d er en kjempejobb! Har tatt en prøve idag,sto med glans,yes!! Så er det fagprøven da......3 uker igjen,himmel og hav som jeg gruer meg,mtte kunne se inn i fremtiden Våren er forresten virkelig kommet hit,nydelig vær,varm sol og fritt for snø,deilig. Tenker på så masse for tiden at hue går i surr,får ikke helt til å skrive om alt.... Tror absolutt at jeg skal ta meg en liten fest i helga...roe nervene litt kanskje fagprøven går bedre da?? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..................... tralala,,,,jeg har det utrolig bra for tiden Ja så var det middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 16. juli 2006 Lenge siden jeg har skrevet noe. Joda, fagprøven den gikk bra Så nå er jeg fagarbeider!!! Ellers så går sommeren ganske fort. Skal jobbe i tilsammen 5 uker i strekk nå,så er det Tyrkia neste!!! Må få ordna pass til ungene! Vaskemaskinen gikk til helvete her om dagen. Måtte å kjøpe ny,hadde egentlig ikke råd, men kan jo ikke ha en haug med klær liggende å råtne heller Så det ble til slutt kjøpt en kjempefin maskin som tar hele 7,5 kg tøy!!! Og best av alt: vi skal ha den på badet!!!! Det skal bli deilig etter alle år med springing ned til kjelleren for å vaske tøy. Har ommøbelert litt i stua og kjøkkenet, ble lei av at alle satt i kjøkkenet og skravla, liker å styre der inne uten forstyrrelser 36 DAGER TIL VI DRAR TIL TYRKIA! Ligge på stranda å se ungene storkose seg,ta en forfriskende øl, bade, tusle rundt i gatene å kikke på ting,prute og shoppe litt klær,gå å spise på uterestaurant,ahhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 22. juli 2006 Klokka er 16.35 og det er 11,3 grader ute,brrrrrrr... Værmeldinga påsto at vi skulle få fint vær idag, jommen sa jeg smør,blæhhh.. Vasker klær i nymaskinen min,vasker og vasker,blir nok aldri ferdig. Joda en gang blir det vel fritt for klær. Venter på atmannen min skal bli ferdig i solarumet slik at vi kan dra på butikken og handle. Og aller viktigst: hente mobilen som jeg har bestilt meg, somdama på butikken påsto ikke var kommet da jeg ringte isted,typisk. Har 19 dager igjen på jobb før jeg har 1 uke fri! Da skal jeg feste sammen med en haug venninner! Skulle vært i byen en tur å handla noen bursdagsgaver som jeg ligger på etterskudd med. Dagene går...ingenting spesielt skjer...venter egentlig bare på ferien 23.august, når vi endelig drar til Tyrkia,jeg gleder meg sååååååååååååååå. Har en lat dag idag, skal bare slappe av og ikke gjøre noenting,hvis vi ikke få tur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 23. juli 2006 Søndag.....slappe av dag!!!!! Lå lenge, stod opp i 12 tida,til besøk av venninne og unger. Skravla ei stund, så ble det tur...så da var det bare å stikke avgårde, men den varte ikke så lenge da. Middag idag var lammesteik,godt men det ble så rar lukt av ovnen,skikkelig smultlukt??? Nå baker jeg brød,var helt fri. 2 av ungene er reist avgårde til en tante og skal være der i noen dager,deilig . Bare eldstemann igjen hjemme! Skal lage kakao og egg til kvelds,håper det går en bra film på tv. Vasker fortsatt klær men nå begynner det å bli fritt,hehe....men klesskapene mine er stappfulle nå!!! Jeg ante virkelig ikke at ungene hadde sååååå mye klær, og for ikk å snakke om mitt skap da Tror jeg må renske opp der! Nei må gå å sette på en maskin til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå må jeg gå å legge meg!!!!!! Skal bare....... Har vært flink dag, bakt boller, lagd deig til lefser, gjort litt regnskap, vært på besøk,rydda......o...s....v.... Men nå roper senga på meg.....jada, jeg kommer straks!! Nei må gå nå med engang, er såååååå trett. Godnatt....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. juli 2006 #48 Del Skrevet 29. juli 2006 fant deg igjen jeg har vært av nett ei gooood stund, hehe,..... håper det går bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 5. august 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 5. august 2006 Går bare bra med meg enn med deg? Må vel inn på dagboka di å kikke litt, er lenge siden jeg har vært der. Teller dager nå til ferien,bare 17 dager igjen til vi drar. Tenkte jeg skulle være tidlig ute med pakkinga,men det blir vel som alltid kan jeg tenke meg, siste dagen er det fullt stress,hihiihii... Er inne i min siste uke på langjobbing. Når Torsdagen kommer har jeg jobba 5 uker i strekk (dag og natt). Men vi har ikke hatt så forferdelig mye og gjort så det har gått bra. Har store planer for friuka mi: Torsdag skal jeg til byen uten unger og bare sulle og gå i butikker. Helga blir det full fest sammen med masse venner. Og ut i uka skal jeg på fisketur. Tror hunden min gleder seg til jeg får fri, for da skal vi gå turer i skogen og ikke etter veien. Skal tro om det er blitt moden blåbær nå??? Nei, må vel komme meg en tur på butikken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 7. august 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Mandag... verste dagen i uka. Vet ikke helt hvorfor, den bare er det. Sto opp passelig tidlig idag,sånn ca. kl.10.00. Ungene er så lenge oppe om kvelden nå at de sover til langt på dag. åh,må ha en pause i skrivinga, det begynner noe på tv som jeg må se.BRB......l Æsj, det var ikke så interessant som jeg trodde. Huff så mørkt det er blitt ute om kveldene nå......og med DEN sommeren vi har hatt!!!Verste som jeg kan huske. Har vært ganske lat idag,men ...har ihvertfall ordnet passfotoene til ungene, så imorgen blir det å dra for å ordne passene deres slik at det blir sydenferie på dem også. Eldstegutten min klarte mopedlappen idag, så da han kom hjem var det rett i kjøringa , så flink han er! Nei nå sier jeg god natt og sov godt. Endret 7. august 2006 av exita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 14. august 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 14. august 2006 HAR FRI!!!!!!! Gikk på fri på torsdag,deilig! Dro en tur til byen for å se om jeg fant meg en bikini, og gjett hva!!!!???? Jeg fant 2 stykker,yes! De var kjempefine,så fant jeg et nydelig hvitt skjørt og en t skjorte, så nå er jeg klar for Tyrkiaturen Lørdag var det full fest, vi hadde det hysterisk morsomt.Karaoke,trampolinehopping og rullestolkjøring . Fin form på søndag,gikk oss en laaaang tur med hunden, var ikke hjemme igjen før 00.30 om natta. Mannen min har endelig lovd meg å bli med på tur idag.Det er koselig når jeg kan dra han med ,føler vi gjør litt for lite sammen for tiden. Er litt eh...hva skal jeg kalle det...manisk depressiv??!! Når man er i den eggløsningsfasen,da blir jeg helt rar...tenker på alt mulig,spesielt om natta. Kan våkne helt plutselig og tenke på rare ting.Åh,skal bli godt å bli i normalt modus igjen Nei nå skal jeg ta meg en tur på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 15. august 2006 #52 Del Skrevet 15. august 2006 tjohei bedre sent enn aldri, hehe... har vært på kurs forrige uke, så nå må jeg få sosialisert meg litt igjen, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 21. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 21. august 2006 Gleeeeeeddddddeeeerrrrr meg til onsdag,da reiser vi endelig avgårde til Tyrkia Har ikke gjort mye idag...oppsummering: vært på trygdekontoret , sånn at vi får inn rundt 3000,- for brillene vi kjøpte til mistegutt. Henta samtidig søknad om hjelpestønad og grunnstønad til midterste mann... Blomkålsuppe til middag. På besøk en liten tur. Snakka med eldste gutten som er flytta for seg selv for 3dager siden SAVNER HAN!!!! Hadde besøk i kveld. Glodd på tv. og nå....skal jeg sove. godnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 17. september 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 17. september 2006 Ja da har vi vært i Tyrkia. Det var en fin opplevelse, fikk slappa av og kost oss sammen med barna. Det var over 40 grader hver dag,deilig Gjorde ikke så mye der nede, bada, bada, sola oss, shoppa litt, men ble litt lei all prutinga, så han som hadde butik rett ved hotellet likte meg godt, for der kunne jeg handle uten pruting . Tror likevel ikke vi drar tilbake dit flere ganger, det smalt jo 4 bomber rundt oss på de 14 dagene vi var der, og alle ble bekymret og ville ikke dra rundt å utforske for mye da. Men vi dro en tur til Waterplanet, det var kjempegøy vi sklei i masse sklier, og minstegutten på 8 år så jeg nesten ikke den dagen, han sprang rundt og prøvde ALT!!!! Men nå er det høst, regn og mye vind, er vel ikke lenge før den første snøen kommer. Har så mange prosjekter på gang: skal pusse opp gangen, lage et til soverom, fikse litt på stua,ordne et vindu, rydde ute.......osv.... Er kjempetrøtt for tia, er vel fordi det er høst antar jeg.....prøver å sitte oppe om kveldene, men ender med at jeg ligger og halvsover på sofaen hver kveld. Middag i dag er lapskaus med sjokolade pudding til dessert,så blir det nybakte brød om en liten stund, silk at jeg får sendt med størstegutten min et brød når han reiser tilbake til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 10. oktober 2006 SNART JUL Har begynt å bestille julegaver, det blir 53 stk!!!!!! og da har jeg ikke tatt med ungene, mann og meg selv Eh...må skrive mer senere, fikk besøk.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 26. desember 2006 Da var jula over oss Julaften med masse fine julegaver, ungene ble kjempeglad for gavene de fikk, og jeg og mannen min koste oss vi også. Jeg fikk en nydelig kjole og belte hos han, som jeg selvfølgelig hadde vært og sett på før, og hintet om at jeg ville ha,hihi... 1. juledag Lå leeeenge..... sto opp og fikk besøk hele ettermiddagen så dermed ble det ikkenoe særlig med mat. Men har ikke hatt så lyst på mat i det siste. Så hadde vi fest i natt,kjempegøy. Ble god og full, gjorde mye rare ting, men det er vel det man gjør når man er full??? Vi festet helt til kl 07.00 neste morgen,hehe....ble ikke dårlig en gang,slå den!!!! Dagen idag har vært sløvedag! Har vært på julebesøk, hadde deilig frokost kl. 14.00, og nå er det kveld med unger som sitter og glor på tv. Skal putte minstemann i seng snart, så er det jo Greys anatomy i kveld. Imorra begynner jeg på jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Herregud så sløv jeg er til å skrive i denne dagboka mi Må seriøst bli flinkere!!!!Er på mitt andre jobbdøgn,går av i morra tidlig kl.0800. Da har jeg faktisk fri helt til mandag i neste uke. Skulle egentlig til mammai helga som var, men pga av problemer med bilen torte jeg ikke å dra. Får se om jeg ikke kommer meg avgårde om ikke så lenge. Har vært flink å lest litt på medikamentene idag, skal ha medik.prøve i neste uke men men, det går vel forhåpentligvis bra Uff,jeg har så mye som skulle vært gjort,og det må jeg seriøst begynne med straks, skal lage meg en liste her slik at jeg ikke glemmer det. TING Å GJØRE: Skrive regninger Sortere regninger og få dem betalt Lage meg en regningsboks eller no, som får dem sortert etter dato Skrive hjelpestønadsøknaden og grunnstønadsøknaden til sønnen min( skulle vært gjort i sommer som var!!!!) Ringe legen til sønnen min ang. medisineringen Ringe tannlegen min og bestille time Male ferdig i stua Rydde kleskapet mitt Begynne med momsregnskapet for neste gang Lete frem skrivet fra legen til sønnen min Ja det var endel kjedelige ting å gjøre, men herregud så godt det er når de er ferdiggjort Da blir jeg nok roligere i kroppen. Og det er jo bare å innse at ting blir ikke gjort av seg selv. Nok om det!!! Går omkring for tia og holder på å fryse ihjel, det er jo så forbaska kaldt for tia,gleder meg vilt til sola begynner å varme skikkelig og den beste årstia av alle kommer tilbake. Nemmelig våren! Grunnen til at jeg synes våren er den beste tia er fordi da vet jeg at vi har sol og varme og glede oss over i lang tid fremover. Jeg er veldig glad i hagearbeid om våren og liker å prøve å dyrke frem blomster,,med veldig varierende resultat da,hihihi. Men avogtil får jeg det til og da er det ekstra stas,går nesten rundt og prater og synger til disse blomstene Liker veldig godt blomkarse for de er så utrolig fargerike og fine å se på. Ellers skal jeg, mannen min og et vennepar av oss til Oslo på Shakira konsert den 11.mars. Det blir faktisk første gang jeg er i Oslo,slå den! 37 år og enda ikke vært i hovedstaden! Da skal vi være der hele helga og kose oss på hotell. Ta oss en tur på byen og ellers se i butikker og kjøpe masse rart. Har tenkt på at jeg må vel treffe noen av søskenbarna mine når jeg først er der,har snakka med han ene og det er mulig at han blir med oss ut! Endret 20. februar 2007 av exita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå