Gå til innhold

Exitas lille bok


exita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg ikke gjort så mye, var i byen i går og handlet inn masssssse mat. Holder vel i tilfelle storflom,tornado,krig eller hvis vi snør inne :ler:

Er selvfølgelig blitt forkjøla igjen :frustrert: . Var forkjøla før vi dro til syden, kom hjem igjen og selvfølgelig: ny forkjølelse. Hva skal man gjøre???

Jo jeg fant ut at å kjøpe en juicepresser,masse appelsiner, biovit, halstabeletter må vel hjelpe?

Vi får se hvordan det går.

Må vel snart begynne å rydde i huset igjen, skjønner ikke hvorfor det bestandig blir så mye rot........

:husarbeid:

Blir vel en liten fest ikveld , blir koselig.....tror kanskje jeg skal lage litt pizza, er godt med mat først.

Nei, må gå å ta inn voffsen, han bjeffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,pizzaen står i ovnen.....så nå kan jeg egentlig slappe av litt,tror jeg.....

Skulle ha vært på badet å fiksa meg litt :roll:

Prata med søstra mi i sted(savner henne sååååååååååååååå). Hun skulle oxo ut en tur i kveld,feire bursdagen sin,hadde vært topp å vært sammen med henne i kveld,hm.

Dumt at vi har et så laaaaaangt land,hadde vært bedre å bo i danmark,hehe,lettere å dra på besøk til hverandre.

Har lagt unge nr. 1, bare 2 igjen,men tror ikke han på 15 vil legge seg nå. Nå skal jeg være flink å gå å ordne meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag :)

Deilig dag for avslapping,ungene ute og leker. Var en fin fest igår, men jeg var ikke helt i slaget,noe som derimot min venninne var,hehe,tror ikke hodet og magen hennes er så bra i dag. :ler:

Senere i dag blir det en liten blåbær og tyttebærtur på meg og hunden, endelig litt fint vær,har f..n meg regna i 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveld....

Ungene er endelig lagt seg etter et par slåsskamper på gangen :roll:. Var å plukka bær i ettermiddag,skulle på blåbær tur men det ble tyttebær istedet :) var for lite blåbær og for mye tytebær til å overse dem. Hunden storkosa seg,sprang tulling rundt hele tiden,så når ligger han helt utslått og sover.

Åh, som jeg savner å være i bulgaria (kom hjem derfra for en uke side), savner varmen og det å kunne hoppe i havet om morgenen og bare kose seg. Men man må jo hjem til hverdagen uansett.

Har begynt å tenke på jula og ikke minst julegavene,herregud har mellom 50 og 60 gaver å kjøpe!!! Har så vidt begynt,tror jeg har kjøpt 8 stk. Men sånn ellers gleder jeg meg til jula, den er jo sååååååååå koselig :) .

Nå skal jeg prøve å være sosial med mannen min,se film sammen med han,sosial og sosial :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah,kjempefornøyd med meg selv :klappe::klappe:

Fikk til å lage link til dagboka mi. :klappe::klappe:

Slapp dag i dag oxo, besøk hele formiddagen,koselig :)

Hadde fiskegrateng til middag,nam,det er jammen godt altså.Etterpå var det å hjelpe ungene med lekser,slappe av litt og dra å stemme. Nå er de to minste lagt og det er blitt stille rundt ørene,har noen lagt merke til hvor nydelige ungene er når de sover?? :ler:

Nå har jeg endelig innsett at det er på tur å bli høst,i dag hagla det :overrasket: ,litt vel tidlig men,men.

Hadde det koselig i går kveld,jeg og mannen satt i den nye kjellerstua med tente stearinlys,han satt å surfa på nettet og jeg begynte å strikke lester til ungene. Det er utrolig deilig med et slikt rom som man kan trekke seg tilbake i og bare kose seg.

Gleder meg veldig til vi er ferdig med hele oppussinga. Det er utrolig hvor lang tid slike ting tar :klø: . Blir vel ferdig til slutt.

Der fikk jeg besøk, får skrive mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt alle KGere. Nå må jeg gå å legge meg ellers kommer jeg meg ikke opp i morgen. :sove:

Nå skal jeg gå i seg til min elskede mann :hjerter_rundt: som ligger og sover søtt..

Endret av exita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dagen i går skulle bli avslappende men nei. Måtte hjelpe en venninne å flytte,det fok sin tid. Plutselig var kl.18.00 og da var det foreldremøte på ungdomsskolen. Det drog ut og ut så da kl. var halv ni gikk vi. Har jo tross alt unger som skal i seng om kveldene.Leksene til de små ble det ikke noe av,jaja,ingen krise for det.

Er så utrolig lei av å være forkjøla,hoster og hoster hele tida :frustrert: , har prøvd det meste nå av sunne ting som skal hjelpe, men det er akkurat like ille :roll:

Må vel tvangsligge i senga til slutt, kanskje det hjelper? Men det er bare å innse at å ligge en hel dag er nesten umulig, har for mye å gjøre.

Lurer på når jeg hører no mer fra mamma, hun snakka i å komme på besøk snart :klø:

Nå ligger jeg i senga, kanskje jeg skulle prøve å sove litt? :sove:

Endret av exita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk seroxata :)

Ja her sitter jeg igjen da,skulle egentlig vært flink,lovde mannen at jeg skulle vaske og rydde soverommet til han kom hjem fra jobb. Han kommer om ca 2 timer, må vel klare årydde det sånn passelig på ei halvtime??? :sjarmor:

Midterste gutten sitter å gjør lekser,litt sent da men,men. Han er flink når han endelig gidder å innse at de MÅ gjøres.

I morgen skal vi endelig begynne å pusse opp, eller rettere sagt lage et soverom i kjelleren. Har fått overtalt mannen at han ikke nødvendigvis MÅ være med på alt, så da kan kanskje snekkeren få gjort litt, selv om ikke han er der hele tiden. :ler:

Åh, herregud så lat jeg er :sur::sur::sur: Har tusen ting jeg må gjøre men gidder ingenting, tror jeg må begynne på ginseng eller noe, kanskje det hjelper :ler:

Middag i dag var pølse i brunsaus med poteter,greit nok men ikke favorittmat akkurat.

Prøvde å overtale søs til å bli medlem her for det er jo et riktig koselig nettsted,ikke sant? :klem1:

Tralalala......dette blir bare tull, jeg har egentlig lite å skrive om men har jo ikke no annet å gjøre :danse:

.........Har akkurat snakka med mannen og : JEG SLAPP Å RYDDE SOVEROMMET :hoppe:

...............................eh..... fikk litt dårlig samvittighet nå :roll:

Må ta meg en :smoke:

ah, det var godt!

Er absolutt i tullehumør,hehehihihoho. :ler:

Nei nå gidder jeg ikke skrive mer.

Tudelu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av exita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja må vel stikke innom min lille bok.....er på jobb,har vært utkalt en gang i dag, regner med flere.....var på 3 i går.

Skulle lage middag i dag men det får heller bli noe til kvelds....kanskje pizza eller no sånt.

Mannen sover,ungene ute -1,han sitter her med en kamerat og ser på tv.

Er egentlig litt trøtt, men gidder ikke legge meg nå,bedre med søvn i kveld.

Kjeder meg :roll:

Håper det går no bra på tv i kveld.

Blir f..n meg ikke bra av denne influensaen,host,host,host.

Nei gidder ikke skrive mer. Dere er velkommen til å skrive til meg hvis dere vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå tror jeg forkjølelsen gir seg,hoster ikke like mye nå lenger. Har nesten ikke vært på KG på noen dager, fant ut at blink var en ganske morsom side, så har vært der å tulla litt.

:)

Ellers har jeg hatt ganske mye å gjort, mye arbeid, mange syke mennesker,jaja, i noen perioder er det fullt opp, andre er det helt stille, sånne er det i min jobb.

Endelig er de begynt å pusse opp nede i kjelleren :):klappe: . Blir utrolig deilig når det er ferdig, men vi har jo badet igjen da, og det tar tid å gjøre det ferdig :overrasket:

Har vært å kjørt i hele dag, er endelig kommet hjem, så jeg skulle funnet på noe til middag,hm, at det skal være så vanskelig :roll: ......-kanskje jeg skal se hva dere andre har til middag så får jeg noen ideer. :sjarmor:

I går forsov vi oss alle mann :riste: herregud så travelt vi fikk det, alt ble bare rot, skole, jobb og jobb. Eldstemann ble hjemme, han sa han kunne lese på en prøve til i dag, så han hjalp meg å få avgårde de andre ungene før jeg måtte rase av gårde.

Tenk så surrete det går ann å bli: i morres klarte jeg å vaske håret 2 ganger fordi jeg ikke husket på at jeg hadde vasket det 2 min. før :overrasket: Da jeg hadde kledd på meg og gikk i kjøkkenet, sa mannen min:-smekken din er åpen. Greit nok, jeg reiste meg opp og skulle glide den att, da lo han og sa:-du har jo buksa på rangen,hihi :ler:

Stakkars meg hadde jeg ikke hatt han å følge med hadde det nok blitt litt pinlig på jobb etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye utfordringer :)

Kommer ikke på noe å skrive om.....kanskje jeg skal ta meg en røyk. :klø:

Minstegutten holder på å mase hull ihodet på meg, han skal i bursdag kl. 13.00

Fy f... som det blåser ute idag, alle bladene på trærne blåser jo av! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...