AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Del Skrevet 15. juni 2021 Hei! Kommer til å endre fra fullkropp til 2-splitt nå da det er mest hensiktsmessig mtp tiden jeg har å disponere. Hva tenker dere om dette? Dag 1: bein,rumpe og rygg. Dag 2: skuldre,bryst,triceps og biceps Dag 3: bakkeintervaller/ 4x4 etc. 2-3 rolige km etterpå. Dag 4: samme som dag 1. Dag 5: samme som Dag 2. Dag 6: rolig løpetur ca 10-15km Dag 7: hvile * 1-2 mageøvelser på slutten av styrkeøktene. Anonymkode: d7aac...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 Vanskelig å tenke noe som helst når ingen av oss vet hvem du er/din treningsstatus osv. Tipper du får mer ut av fullkroppsprogram 3-4 dager i uka i stedet for å splitte det opp sånn. Anonymkode: 774b9...16f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg personlig trenger mer restitusjon. Tenker da spesielt på bein. Anonymkode: 1e7d5...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Del Skrevet 15. juni 2021 Hvordan har du trent til nå? Anonymkode: 2b34f...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Del Skrevet 16. juni 2021 TS her! Beklager manglende informasjon i hovedinnlegget, her kommer litt mer info. Jeg er 32 år gammel,drevet med styrke og løping i hele mitt liv. Løpt alt fra 10k til ultradistanse og trives godt med de lange tekniske løpene i fjellet der utholdenhet og styrke naturlig nok er nøkkelen til ett godt løp. Nå velger jeg gjennom sommeren å øke fokus på styrketreningen da jeg ønsker å øke i styrke. Både skadeforebyggende og viktig for meg med tanke på variasjon fra løpingen. Jeg er til vanlig vant med å løpe 100 km i uken, trene 2 fullkroppsøkter og ha en aktiv jobb og fritid på siden. Jeg har hund så de dagene jeg har satt opp "bare" styrke så vil det bli 1t gåtur/helt rolig jogging i tillegg. Jeg har ingen intensjon om å gå ned i vekt da jeg er 165 høy og veier 55 kg. Jeg må spise relativt mye kcal gjennom ett døgn for å opprettholde vekten 😅 i tillegg forsøker jeg å få minst 9,5-10t søvn hver natt. Anonymkode: d7aac...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Del Skrevet 16. juni 2021 On 6/15/2021 at 12:38 PM, AnonymBruker said: Hei! Kommer til å endre fra fullkropp til 2-splitt nå da det er mest hensiktsmessig mtp tiden jeg har å disponere. Hva tenker dere om dette? Dag 1: bein,rumpe og rygg. Dag 2: skuldre,bryst,triceps og biceps Dag 3: bakkeintervaller/ 4x4 etc. 2-3 rolige km etterpå. Dag 4: samme som dag 1. Dag 5: samme som Dag 2. Dag 6: rolig løpetur ca 10-15km Dag 7: hvile * 1-2 mageøvelser på slutten av styrkeøktene. Anonymkode: d7aac...c4f Vill du ikke være sliten dagen etter i beina, med tanke på bakkeintervaller? Også ville jeg ikke ha trent biceps dagen etter rygg, du får kjørt dem også i ryggøkten, med andre ord så har du 4 økter biceps i uka. Anonymkode: 8a70c...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå