grease80s Skrevet 14. juni 2021 #1 Del Skrevet 14. juni 2021 https://vareminnesider.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 grease80s skrev (4 timer siden): https://vareminnesider.no/ Nei. Føler at jeg snoker i andres personlige liv av en eller annen grunn. Anonymkode: 8ed76...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja, jeg gjør. Innom et par ganger i uken og ser om tidligere pasienter fortsatt er i live Anonymkode: 8ceec...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Føler at jeg snoker i andres personlige liv av en eller annen grunn. Anonymkode: 8ed76...cac Hadde stilt seg annerledes om jeg var innom der for å søke opp et familiemedlem eller noen jeg kjente for å tenne lys. Men følger ikke med for å se om jeg finner bekjente nei. Anonymkode: 8ed76...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg gjør. Innom et par ganger i uken og ser om tidligere pasienter fortsatt er i live Anonymkode: 8ceec...596 Søker du dem opp da eller? Jobber selv med svært syke pasienter. Ser derimot over siste siden i avisen. Anonymkode: 8ed76...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Søker du dem opp da eller? Jobber selv med svært syke pasienter. Ser derimot over siste siden i avisen. Anonymkode: 8ed76...cac Noen kommer jeg over tilfeldig, andre har jeg søkt opp ja. Både jeg, leger og feks avd leder har også tent lys på minnesider. Anonymkode: 8ceec...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Del Skrevet 15. juni 2021 Nei, visste ikke om siden en gang. Anonymkode: d30ae...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja, jeg følger med der for å se om noen bekjente eller noen i fjern familie har gått bort. Før abonnerte vi på Aftenposten og da fulgte jeg jo med på dødsannonsene der, men nå er det altså vareminnesider man må følge med på. Anonymkode: af64d...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen kommer jeg over tilfeldig, andre har jeg søkt opp ja. Både jeg, leger og feks avd leder har også tent lys på minnesider. Anonymkode: 8ceec...596 Bare jeg som synes det er litt spesielt? At man er inne på minnesidene som profesjonell og søker opp pasienter bevisst? Jeg forstår at det er gjort av omtanke og for å hedre den døde men jeg kjenner det går en slags grense der for min del. Anonymkode: 8ed76...cac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 16. juni 2021 #10 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare jeg som synes det er litt spesielt? At man er inne på minnesidene som profesjonell og søker opp pasienter bevisst? Jeg forstår at det er gjort av omtanke og for å hedre den døde men jeg kjenner det går en slags grense der for min del. Anonymkode: 8ed76...cac Enig. Det kunne jeg aldri ha gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #11 Del Skrevet 16. juni 2021 Ja ser der hver dag 🙈 Anonymkode: fc323...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare jeg som synes det er litt spesielt? At man er inne på minnesidene som profesjonell og søker opp pasienter bevisst? Jeg forstår at det er gjort av omtanke og for å hedre den døde men jeg kjenner det går en slags grense der for min del. Anonymkode: 8ed76...cac Er da ingen som vet dette, selv er jeg inne av og til, bare fordi jeg er nysgjerrig. Har full forståelse for at noen sjekker tidligere pasienter, er ikke noe verre enn å lese dødsannonser i avisa. Anonymkode: 36dd0...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. juni 2021 #13 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg legger inn en kondolanse eller et ”lys” ved store hendelser f.eks. Det er for å vise omtanke. Synes det er en fin gest og det føles mindre påtrengende enn å søke opp folk på fb, som jeg vet mange gjør. Siden det ofte lenkes til begravelser, så overværer jeg dét om det føles naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Del Skrevet 16. juni 2021 7 minutter siden, Tradegy said: Jeg legger inn en kondolanse eller et ”lys” ved store hendelser f.eks Hvordan måler du dette , hva legger du i store hendelser? Type mediedekte hendelser? Synes det høres litt fælt ut egentlig..tenne lys for den og den. Og så er det andre som ikke får noen lys i det hele tatt. Anonymkode: 0ad4c...784 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. juni 2021 #15 Del Skrevet 16. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvordan måler du dette , hva legger du i store hendelser? Type mediedekte hendelser? Synes det høres litt fælt ut egentlig..tenne lys for den og den. Og så er det andre som ikke får noen lys i det hele tatt. Anonymkode: 0ad4c...784 Det du føler er fælt, kan føles mer naturlig for andre. Vi er forskjellige. Verre er det ikke. Har ingen eksakt måling på hendelser. Der det føles rett, så får hver enkelt legge hva man vil i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er da ingen som vet dette, selv er jeg inne av og til, bare fordi jeg er nysgjerrig. Har full forståelse for at noen sjekker tidligere pasienter, er ikke noe verre enn å lese dødsannonser i avisa. Anonymkode: 36dd0...f20 Nei men for meg så er det noe annet ved å gå inn på en side og taste inn navnet på en tidligere pasient kontra å lese navnet i avisen. Når man søker etter en bestemt person på en minneside så har man jo aktivt gått inn for å finne personen. For meg grenser det litt mot snoking og det kjennes ikke ok ut. Og om man i tillegg tenner et lys der inne så vil jo alle andre se at man har gjort det. Om man velger å signere med sitt ekte navn da.. Anonymkode: 8ed76...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg er inne daglig. Har flyttet mye rundtomkring og kjenner endel folk både i nord og sør. Greit å vite om det er på plass med en kondolanse. Anonymkode: 5137d...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #18 Del Skrevet 24. juni 2021 Ja. Fint å se at det er kommet noen nye etter begravelsen. Anonymkode: 64e85...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå