Gå til innhold

Hvorfor er du utro?


Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er spenningen som tenner meg... bare møte en random fyr i det skjulte og ha sex. Jeg har nå drevet med dette de siste 4 årene, med flere menn i forskjellige aldre, fra 20 opp til 55. Møtes som oftest 5-6 ganger i måneden.

-K47

Anonymkode: c3fba...329

Kjenner meg igjen i den beskrivelsen!😉

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå går du rett på. Diagnoser på nett kan si noe om avsender. Er du fagperson eller en som kjenner seg igjen? Eller begge deler? Plenty av dem.

 

Anonymkode: d6e5c...e52

Jeg kjenner heldigvis ikke meg selv igjen i dette, men jeg kjenner igjen andre - både personer fra det virkelige liv og personer fra fag- og skjønnlitteratur.

Anonymkode: b4bab...fb7

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 22.42):

Jeg har aldri vært utro. Men, jeg er redd min mann kan komme til å være det… 

vi har forlite sex i ekteskapet, det er jeg fullt klar over selv. Men jeg har absolutt null overskudd til sex. Noe som handler om at jeg selv går i 100% jobb, vi har 4 barn under 16år, som selvfølgelig tar tid. Hus, handling, klesvask OL. Han bidrar ikke på noenting hjemme. Og dette er blitt en ond sirkel. Og kjenner jeg orker ikke ha sex om kvelden. Og vertfall ikke kl 1 om natten når han legger seg… ( han jobber på båt, så er hjemme 4 uker om gangen, men bidrar ikke på noe i hus eller med unger, kun ute å farter med sine ting) Kanskje han er lei unger og mye mas? Jeg orker vertfall ikke sex med en som gjør meg mer trøtt og føles som en av kidsa. 
jeg ønsker sex, god rå sex. Kan ikke huske sist. Hm… kanskje det blir meg som er utro. 

Anonymkode: 5dd98...9b6

Han kan IKKE klage på at han ikke får sex når han ikke bidrar med en dritt!

Du må ta vare på deg selv! Du må få han til å ta ansvar når han er hjemme. Skjønner at han må ha seg noen dager for å slappe av når han kommer hjem fra sjøen... men etter det må han være med! Det er faktisk hans barn, hus osv. også. 

Har en mann som holdt på sånn, og jeg hadde ALT aleine akkurat som du, og jeg har blitt alvorlig syk av det. Du må sette ned foten før det er for sent, for det kan ta flere år å komme seg opp igjen når det først smeller. 

Heier på deg❤

Anonymkode: d44cc...c84

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, det er egoistisk av meg. Men jeg har blitt avhengig av sexen jeg får av andre.

Anonymkode: 78850...576

Er det unnskyldningen din?🥴 Vet du ikke at du sårer andre mennesker rundt deg som du er glad i? 😤 Hvordan kan du leve med deg selv? 🤨

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
pappa messi skrev (50 minutter siden):

Er det unnskyldningen din?🥴 Vet du ikke at du sårer andre mennesker rundt deg som du er glad i? 😤 Hvordan kan du leve med deg selv? 🤨

Hvordan sårer jeg noen? Hun vet ikke om det og blir dermed ikke såret.

Anonymkode: 78850...576

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan sårer jeg noen? Hun vet ikke om det og blir dermed ikke såret.

Anonymkode: 78850...576

Troll. Ikke bit på. 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katretty skrev (24 minutter siden):

Troll. Ikke bit på. 

Den du siterer har rett. Ingenting å "bite på".

Anonymkode: 4d6c2...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...