Gå til innhold

Hvorfor er du utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du gjøre set mot din kjære? Og hvorfor går du ikke  fra henne/han? 

Er det mest menn som er utro? 

Anonymkode: 6be1d...7cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg utro da og har heller aldri vært det,men tror det er ca like mange damer som menn som er utro,men det snakkes ikke så høyt om. Hvorfor de ikke går fra partneren sin må de som er utro svare på selv,men jeg har ihvertfall i løpet av livet mitt sluttet og dømme folk som er det ,det er så mye man ikke vet om de forskjellige parene og grunner som fører til at man er utro så det er ihvertfall en ting jeg ikke blander meg opp i.

Skrevet

Dårlig selvdisiplin.

Skrevet

Jeg tror utoskap er like godt fordelt mellom menn og kvinner.

Jeg har vært utro i ett forhold. Den korte versjonen;

Forholdet jeg var i hadde utviklet seg til noe veldig destruktivt over flere år. Ikke fungerte forholdet og ikke hadde vi sex. For min del gikk det så langt at jeg på slutten måtte gå til psykolog. Så kan man spørre om hvorfor vi ikke gikk fra hverandre. Vel, for min del ble det ganske åpenbart på slutten at jeg hadde holdt ut fordi vi hadde felles barn, og ønsket om å holde sammen for deres del hadde overskygget det meste. 
Jeg endte opp med å være utro med en kvinne jeg tilfeldigvis traff i et middagsselskap gjennom jobben. En fantastisk kvinne som jeg falt for, og som nå har vært min samboer i flere år. I ettertid er det kun en ting jeg har angret på, og det er at jeg ikke brøt ut av forholdet tidligere.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hun tok en unilateral avgjørelse om at vi ikke skal ha sex lengre. Snakket ikke med meg om det, bare ble sånn. Jeg tok en unilateral avgjørelse om at vi nå har et åpent forhold. Snakket ikke med henne om det, bare ble sånn.

Anonymkode: e5bd5...de9

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (1 time siden):

Jeg tror utoskap er like godt fordelt mellom menn og kvinner.

Jeg har vært utro i ett forhold. Den korte versjonen;

Forholdet jeg var i hadde utviklet seg til noe veldig destruktivt over flere år. Ikke fungerte forholdet og ikke hadde vi sex. For min del gikk det så langt at jeg på slutten måtte gå til psykolog. Så kan man spørre om hvorfor vi ikke gikk fra hverandre. Vel, for min del ble det ganske åpenbart på slutten at jeg hadde holdt ut fordi vi hadde felles barn, og ønsket om å holde sammen for deres del hadde overskygget det meste. 
Jeg endte opp med å være utro med en kvinne jeg tilfeldigvis traff i et middagsselskap gjennom jobben. En fantastisk kvinne som jeg falt for, og som nå har vært min samboer i flere år. I ettertid er det kun en ting jeg har angret på, og det er at jeg ikke brøt ut av forholdet tidligere.

Men hvorfor greide du ikke bryte ut?? Min samboer som jeg har et veldig godt forhold med var utro mot sin ex, fordi det ikke fungerte mellom de lengre, de ville forskjellige ting, han ikke kunne være seg selv rundt hun og de hadde veldig lite sex sier han...

Han drev og hadde masse ons. Etter over 4 år sammen ble han busta av hun og det ble slutt. Han angrer på at han ikk brøt ut før han og mener det hadde blitt en vanesak. Men det forsåtr jeg bare ikke! Hvorfor blir menn i forhold de ikke trives i og må være utro?? Gå rundt med dårlig samv hele tiden?? Har man så lite ryggrad at man ikke kan bryte ut av forhold og er helle utro?!

Anonymkode: 57c71...4cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun tok en unilateral avgjørelse om at vi ikke skal ha sex lengre. Snakket ikke med meg om det, bare ble sånn. Jeg tok en unilateral avgjørelse om at vi nå har et åpent forhold. Snakket ikke med henne om det, bare ble sånn.

Anonymkode: e5bd5...de9

Akkurat samme her, bare at han er mann. 

Anonymkode: 58c8b...1ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men hvorfor greide du ikke bryte ut?? Min samboer som jeg har et veldig godt forhold med var utro mot sin ex, fordi det ikke fungerte mellom de lengre, de ville forskjellige ting, han ikke kunne være seg selv rundt hun og de hadde veldig lite sex sier han...

Han drev og hadde masse ons. Etter over 4 år sammen ble han busta av hun og det ble slutt. Han angrer på at han ikk brøt ut før han og mener det hadde blitt en vanesak. Men det forsåtr jeg bare ikke! Hvorfor blir menn i forhold de ikke trives i og må være utro?? Gå rundt med dårlig samv hele tiden?? Har man så lite ryggrad at man ikke kan bryte ut av forhold og er helle utro?!

Anonymkode: 57c71...4cc

Jeg greide å bryte ut, det var jo jeg som til slutt gikk. Det var aldri snakk om ONS, jeg møtte en kvinne som jeg til slutt endte opp med som samboer. Min ekskone visste aldri om det heller, samlivsbruddet kom og det ble aldri kjent at jeg hadde vært utro.  

Hvorfor jeg ikke brøt tidligere.... tja si det. Ting er ikke bare svart/hvitt. Det er lett å være etterpåklok, eller å stå på utsiden og være fordømmende. Et forhold er veldig komplekst, vi hadde felles barn som jeg ønsket å gjøre hva jeg kunne for å berge forholdet, men dessverre var det ikke mulig. Jeg slet psykisk og gikk til psykolog for å få orden på tankene.

Er jeg stolt av å ha vært utro? Nei. Angrer jeg? Nei, ingen tok skade av det da ingen visste om det. Og den eneste jeg var utro med endte opp som min samboer og er det beste mennesket jeg har møtt. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke vært utro, men har følt på dilemmaet. Hvis man har barn, kona vil fortsette forholdet, men vil ikke ha sex.  "Ser ikke problemet, trenger ikke dra i terapi" holdning fra henne. Er det da mer umoralsk å være utro enn å gjøre det slutt? De fleste vil si ja, men hvorfor egentlig? I begge tilfeller setter man eget sexbehov foran andre mennesker. Utroskap innebærer å leve i en løgn, men det går ikke nødvendigvis ut over noen. På den annen side er skilsmisse mer "ærlig og hederlig", men resultatet er mer negativt for barn og partner.

Jeg har tenkt på dette, men det sitter langt inne å faktisk være utro når alt kommer til alt. Jeg er preget av moralkoden som sier at man skal stå for det man gjør, selv om det hadde vært best for alle å holde det skjult. Det pussige er at det plutselig dukker opp tilbud fra kvinner som vet jeg er gift, som om de har en egen radar. 

Dessuten ville det vært å gi opp alt håp om å redde forholdet. Det sitter langt inne.

Anonymkode: f1fd4...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro 1gang og det varte i noen måneder siden jeg fikk så ekstremt dårlig samvittighet for mannen min og for hans kone og barn.

Grunnen til at jeg var utro var å utforske enda mer i forhold til sex. Vet at dette var ekstremt egosentrisk av meg. Det var ikke noe følelser involvert mellom meg og elsker,men det var jeg som valgte å kutte ut kontakten. 

Anonymkode: 9a87b...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg liker å pule andre, samt ha stabiliteten og fordelene som kommer med et forhold.

Anonymkode: 4d6c2...7f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er et lite overtall kvinner som er utro. Hvorfor folk er utro? Fordi de mangler ryggrad og moral/holdninger. 

På tide å innføre en egen lov mot utroskap, sånn at det virkelig svir hvis man er samboere eller gift hvis man skiller seg pga dette.

Anonymkode: a39a0...aef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sex med en som har dame, vi har hatt sex i mange år, de har vært sammen noen mnd. For hans del er det pga sexen vi har, som ikke er A4 eller vanilje, sex han er for feig til å tørre ta opp med sin kjæreste. Samtidig klarer han ikke være uten den sexen. 

Anonymkode: e08a5...ae6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har sex med en som har dame, vi har hatt sex i mange år, de har vært sammen noen mnd. For hans del er det pga sexen vi har, som ikke er A4 eller vanilje, sex han er for feig til å tørre ta opp med sin kjæreste. Samtidig klarer han ikke være uten den sexen. 

Anonymkode: e08a5...ae6

Er det rart man mister troen på menneskeheten..... Meg først, så meg etterfulgt av andre!

Anonymkode: dc1bd...9e6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På grunn av lite sex. Som nok skyltes at min var for stor for henne. 

Det å slippe å måtte være så forsiktig under samleie er deilig. Hun viste seg å være utro mot meg av samme grunn. 

Bi ble enige om å avslutte. Jeg er ingen cuckold, mens hun hadde tendenser til å være cuckqueen. 

Så årsaker til utroskap er nok mange. Jeg vil helst slippe. Jeg fant meg en PAWG, som tåler kroppen min som den er.

Anonymkode: d6e5c...e52

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

På grunn av lite sex. Som nok skyltes at min var for stor for henne. 

Det å slippe å måtte være så forsiktig under samleie er deilig. Hun viste seg å være utro mot meg av samme grunn. 

Bi ble enige om å avslutte. Jeg er ingen cuckold, mens hun hadde tendenser til å være cuckqueen. 

Så årsaker til utroskap er nok mange. Jeg vil helst slippe. Jeg fant meg en PAWG, som tåler kroppen min som den er.

At det var?? Faen,jeg er for gammel!!

cuckold,cuckqueen.. PAWG?? 

Endret av Crobern
Skrivefeil
  • Liker 16
Skrevet

Ex av meg sa mannen hennes ikke likte oralsex, noen vei, og var konstant trøtt og sov, så sexlivet var dødt..

Skjønner jo at hun var utro, men jeg liker egentlig i utgangspunktet ikke utroskap sånn sett , men driften til folk er sterk, så...

AnonymBruker
Skrevet
Crobern skrev (6 timer siden):

At det var?? Faen,jeg er for gammel!!

cuckold,cuckqueen.. PAWG?? 

Ja, du er nok det. Kanskje du finner ut av Google og hvordan søke seg frem til ord du ikke forstår. 

Dette blir bra 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, du er nok det. Kanskje du finner ut av Google og hvordan søke seg frem til ord du ikke forstår. 

Dette blir bra 😉

Er redd for hva jeg finner 😂Derfor googler jeg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Men, jeg er redd min mann kan komme til å være det… 

vi har forlite sex i ekteskapet, det er jeg fullt klar over selv. Men jeg har absolutt null overskudd til sex. Noe som handler om at jeg selv går i 100% jobb, vi har 4 barn under 16år, som selvfølgelig tar tid. Hus, handling, klesvask OL. Han bidrar ikke på noenting hjemme. Og dette er blitt en ond sirkel. Og kjenner jeg orker ikke ha sex om kvelden. Og vertfall ikke kl 1 om natten når han legger seg… ( han jobber på båt, så er hjemme 4 uker om gangen, men bidrar ikke på noe i hus eller med unger, kun ute å farter med sine ting) Kanskje han er lei unger og mye mas? Jeg orker vertfall ikke sex med en som gjør meg mer trøtt og føles som en av kidsa. 
jeg ønsker sex, god rå sex. Kan ikke huske sist. Hm… kanskje det blir meg som er utro. 

Anonymkode: 5dd98...9b6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...