AnonymBruker Skrevet 20. september #5321 Del Skrevet 20. september Testet både Chloe intense og Hermes hatteparfyme med ingefær. Husker ikke navnet. Vet ikke helt hvilken jeg liker best. Anonymkode: 88f9d...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 21. september #5322 Del Skrevet 21. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. september #5323 Del Skrevet 21. september (endret) DKNY Delicious Delights Dreamsickle. Ein prøve, luktar grøne epler Endret 27. september av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5324 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 19.46): Burberry London ❤️ Synes den er perfekt for høsten. Anonymkode: 15bc7...1a5 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 20.41): Burberry for women Denne har vært en trofast venn i snart 15 år. Etter mitt siste svangerskap er det den eneste parfymen i samlingen jeg takler lukten på 🙃 Anonymkode: 34ca0...46c Min favoritt også! Men den lages jo ikke mer😔😔😔 Anonymkode: f6ec8...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. september #5325 Del Skrevet 22. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. september #5326 Del Skrevet 22. september Ein prøve av Tom Ford Soleil Neige i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 23. september #5327 Del Skrevet 23. september 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. september #5328 Del Skrevet 23. september Blanding av disse to, var bomkjøp og de ble ikke en hit sammen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. september #5329 Del Skrevet 23. september Bvlgari Omnia Coral i dag på ein septemberdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. september #5330 Del Skrevet 24. september Omerta Acqua Mia Donna. Ein betre versjon av Aqua di Gioia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 25. september #5331 Del Skrevet 25. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. september #5332 Del Skrevet 25. september (endret) Siste dråpane av prøven min av Lolita Lempicka Sweet. Ein av dei betre kirsebærparfymane eg har prøvd. Endret 26. september av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. september #5333 Del Skrevet 26. september I dag kom prøven min av Xerjoff Casamorati Dama Bianca. Heilt grei, den. Ganske sånn midt på tre, ikkje noko eg treng full flaske av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 26. september #5334 Del Skrevet 26. september Rotehøna_21 skrev (På 23.9.2024 den 10.43): 😻😻 Hvor fikk du kjøpt Babycat? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 26. september #5335 Del Skrevet 26. september Cloe: Nomade edt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 26. september #5336 Del Skrevet 26. september Elline skrev (1 time siden): Hvor fikk du kjøpt Babycat? 🤩 Jeg kjøpte den på Fredrik og Louisa 😀 elsker den❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. september #5337 Del Skrevet 27. september Kenzo World Edt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 27. september #5338 Del Skrevet 27. september Rotehøna_21 skrev (21 timer siden): Jeg kjøpte den på Fredrik og Louisa 😀 elsker den❤️❤️ Jaaaa 🤩 Helt fantastisk, men jeg har ikke funnet den i norge, bare en liten prøve fra Dekadenten. Nå ble jeg glad 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. september #5339 Del Skrevet 28. september (endret) Giorgio Armani Si edt Endret 29. september av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 29. september #5340 Del Skrevet 29. september Denne er så ren og god❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå