Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er litt overrasket over hvor mange som bruker nisjeparfymer til daglig..... Jeg får meg ikke helt til å bruke 3000 kr på en parfyme... Har dere det som hobby?     Jeg har også luktet på endel men er så sær og liker bare lette, friske (ikke søte) parfymer og svært mange nisjeparfymer er for krydrete og for spesielle.  Er dessuten vanskelig å velge en parfyme etter kun en test og små testere til å bruke hjemme er umulige å få tak i.   Jeg hadde kanskje unnet meg en engang om jeg fant en jeg virkelig likte.

Anonymkode: 11a1b...e2c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er litt overrasket over hvor mange som bruker nisjeparfymer til daglig..... Jeg får meg ikke helt til å bruke 3000 kr på en parfyme... Har dere det som hobby?     Jeg har også luktet på endel men er så sær og liker bare lette, friske (ikke søte) parfymer og svært mange nisjeparfymer er for krydrete og for spesielle.  Er dessuten vanskelig å velge en parfyme etter kun en test og små testere til å bruke hjemme er umulige å få tak i.   Jeg hadde kanskje unnet meg en engang om jeg fant en jeg virkelig likte.

Anonymkode: 11a1b...e2c

Jeg har det som en hobby ja. Elsker parfymer. 😍 Ja, det koster. Prøver helst å kjøpe testere før jeg kjøper store flasker. Jeg likte heller ikke nisje i starten, men nå liker jeg de litt bedre. For designere kan bli litt enkle og kjedelige og de kan sitte litt dårligere. På meg da! Og nei, jeg sier ikke at alle designere er dårlige, og ser ikke ned på de som kjøper det. Jeg har noen selv jeg syns er veldig bra ☺️

Hvis du googler rundt så finner du en del som selger testere på nett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dekant av Vanilla Candy Rock Sugar 42 fra Kayali i dag. Denne hadde jeg så høye forhåpninger til, men ble skikkelig skuffa. Synes den lukter som en eldre dame som ikke har dusjet på lovlig lenge, og prøver å dekke det over med å spraye seg ned med en vaniljeparfyme..

Jaja, får se på det som penger og hylleplass spart. 😅

IMG_5131.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hugo Boss «The Scent»

Helt nydelig, men ikke en parfyme jeg bruker daglig, til det synes jeg den er litt for kraftig. Til tross for at det er en fruktig og floral duft. IMG_3552.thumb.jpeg.cce71a5744f0ddaf71a48d0b8e5ac5c2.jpeg

Anonymkode: fd64c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehøna_21 skrev (På 6.6.2024 den 19.00):

Den er utrolig god! Syns jeg da😄 akkurat passe søt

Den dukket opp i posten i dag, og har allerede bestilt stor flaske! En av de beste jeg har, og har hatt😍T.o.m mannen min sa det samme. Tok den på i formiddag og gikk en tur ettermiddag, og 3 andre turgåere stoppet meg for å spørre hvilken parfyme jeg hadde på😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (11 timer siden):

Den dukket opp i posten i dag, og har allerede bestilt stor flaske! En av de beste jeg har, og har hatt😍T.o.m mannen min sa det samme. Tok den på i formiddag og gikk en tur ettermiddag, og 3 andre turgåere stoppet meg for å spørre hvilken parfyme jeg hadde på😃

Oj. Det er ikke verst 😀😀 det er stas☺️ grattis❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotehøna_21 skrev (1 time siden):

God helg 😀

IMG_9282.jpeg

Tror vi har ganske lik smak i parfymer; både denne og de du har postet før😃 Ikke at jeg har prøvd ut alle asså, men ser de samme notene jeg liker går igjen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Tror vi har ganske lik smak i parfymer; både denne og de du har postet før😃 Ikke at jeg har prøvd ut alle asså, men ser de samme notene jeg liker går igjen 💕

Ikke sant ja, fullt mulig det 😀 man lærer litt etterhvert hva man liker og IKKE liker 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom prøven av Kayali Eden Sparkling Lychhe, lett å lika. Fruktig og søt. 

s-l1600.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne fra Ariana Grande 🍬 Elsker søte parfymer selv om jeg er 37🫣🤣

0812256021711-2.webp

Anonymkode: f28b9...4d6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jimmy Choo I want Choo forever. Ein prøve frå ifjor sommar. Fruktig kirsebær, veldig søt

jimmy-choo-parfyme-i-want-choo-forever-100ml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...