AnonymBruker Skrevet 27. mai #5041 Del Skrevet 27. mai Sonit skrev (På 20.4.2024 den 23.13): Er det lov å stille et spørsmål til dere superkompetente? Jeg liker liker nesten ingen parfymer; eller jeg har noen som til daglig bruk. Disse er : Jo Malone-English Pear and Fresia og Wood sage and Sea salt Favoritten min er Lolita Lempica. Den som dessverre ikke er i handel lengre, den var den med lilla eple og gull. Jeg likte også Flowerbomb. Og jeg elsket Tresor, men den finner jeg ingen steder. Liker også YSL Libre, men den liker jo alle. Kan ikke fordra duftene til Chanel, faktisk ingen av de. Håper på gode tips! Har nok litt lin smak som deg, elsket «det lilla eplet» og flowerbomb. Mine favoritter er nå burberry godess og chloe luminieuse🥰 Anonymkode: 7b89d...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 28. mai #5042 Del Skrevet 28. mai En dekant a denne i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. mai #5043 Del Skrevet 28. mai Spansk parfyme her i dag, Carner Barcelona Megalium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. mai #5044 Del Skrevet 29. mai Bestilt på nett, uprøvd, men den passer meg SÅ godt! For et lykketreff 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5045 Del Skrevet 29. mai Victoria's Secret Velvet Petals Anonymkode: e1324...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. mai #5046 Del Skrevet 29. mai Vintage Laura Biagiotti Venezia på ein regnfull og grå dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 29. mai #5047 Del Skrevet 29. mai Molinard Habanita l'esprit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5048 Del Skrevet 29. mai Anonymkode: 4ae0d...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. mai #5049 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Anonymkode: 4ae0d...a36 Kva for Perris Monte Carlo parfyme er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. mai #5050 Del Skrevet 30. mai Ein litt spicy vaniljeparfyme idag, Guerlain Mon Guerlain Intense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 31. mai #5051 Del Skrevet 31. mai Vintage Yves Rocher Shafali Fleur Rare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5052 Del Skrevet 31. mai Jean Paul Gaultier - La Belle fafa.avifAnonymkode: 74548...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 1. juni #5053 Del Skrevet 1. juni 💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. juni #5054 Del Skrevet 1. juni Omerta Acqua Mia Donna på denne heite dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 1. juni #5055 Del Skrevet 1. juni Aqua Allegoria Granada Salvia fra Guerlain. Sist jeg var innom en stor internasjonal flyplass var planen å bare teste noen nye parfymer. Og så fikk jeg ideen å spørre om hjelp, bare for å prøve å gå litt ut av komfortsonen og prøve noe jeg ikke vanligvis ville velge. Blant annet denne, som jeg endte med å kjøpe. Til å begynne med var jeg usikker på om jeg hadde gjort rett i å kjøpe den, men nå som det er så varmt så er den fantastisk. Den er fruktig og ganske lett, men samtidig har den litt dybde, så den ikke blir noen typisk generisk tenåringsparfyme. Elsker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. juni #5056 Del Skrevet 2. juni Hadde det ikke vært for at den var i Kicks adventskalender ville jeg nok aldri hatt denne parfymen, men jeg liker den overraskende godt. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. juni #5057 Del Skrevet 2. juni Jimmy Choo Edp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 4. juni #5058 Del Skrevet 4. juni Det er ikke helt tida for den. Men det er den det ble i dag🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. juni #5059 Del Skrevet 4. juni Frisk sitrus idag, Solinotes Yuzu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5060 Del Skrevet 4. juni Kanskje ikke så original, men Anonymkode: 3cdc7...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå